Exciter

lemmy sixx

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ocajan album.Pesme su go kurac.Nikada mi nece biti jasno zbog cega si bendovi rade ovakve stvari,umesto da se okanu sviranja i lepo rade neke druge poslove.Zaista je zalosno za bend koji je objavio neke klasike kao sto su Violence & Force,Long Live The Loud i Unveiling The Wicked da objavljuje ovakvo smece od albuma.Produkcija je golo govno,moraju da shvate da nije ineteresantno kada je zvuk albuma kopija motorne testere,nece sa tim biti nista vise metal.Pevanje je posebna prica,pa to je urnebesno smesno.

Zaista tuga od albuma.

• Downvote 3

Nije baš da se slažem, ali nije ni da se ne slažem :lol:

U pravu si da je zvuk totalno arhaičan, što ne mora a priori da bude loše ali ni meni se u ovom slučaju ne sviđa. Nekako su ostali zakopani u vremenu po zvuku a pesme nisu na nivou klasika, čak vrlo daleko. Pogledati na primer Kreator i Overkill koji idu u korak sa vremenom a opet su Thrash do srži, dok je Exciter ostao negde u osamdesetim. Sbe u svemu - prva 4 albuma za mene.

Evo pokušao sam opet da vidim šta si toliko digao frku na ovaj album i ostajem pri svome definitivno - ovo je osrednji album. Nije mi tako đubre kao što kažeš ali daleko od starih vrhova. I da, bolji mi je od prethodnog (što nije naročito teško).

• 1 month later...
  • 11 months later...
  • 2 years later...

Guitarist John Ricci of Canadian thrash metal pioneers EXCITER has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"Great news to all EXCITER fans worldwide: myself and original [EXCITER] members Dan Beehler [drums, vocals] and Allan Johnson [bass] have officially reunited! We intend [on] performing our bone-crushing, neck-snapping speed metal in as many countries that will have us!

"To celebrate our long-anticipated reunion, our first confirmed gig will be at the Keep It True festival in Lauda-Konigshofen, Germany, April 24, 2015. We hope to see you there! Our performance will consist of all the classics that established EXCITER as one of the pioneers of speed and thrash. New material and a new release will eventually follow.

"I also want to comment on my so-called 'retirement' which was posted on various sites on February 24 by the former EXCITER members. I just want to say I never said I was going to retire. In my opinion, this retirement announcement was fabricated exaggeration. What I did say is that 'I need a break from music' due to some rebellious behaviour from one of the musicians in the band. So, at this point, all that B.S. is behind me and I am now focusing on delivering some new ear-splitting, brain-rattling METAL with Dan and Allan!

"I want to thank all the loyal and dedicated fans and music industry individuals that contacted me during this false retirement statement and offering their support and a positive outcome to a situation that was non-repairable.

"Hope to see you soon with 'horns high and fists in the air!'"

HAhah, kakav haos sa ovima, a pre par dana izbila vest da Ricci napustio bend i da ostali samo oni neki anonimusi.

Edited by Angelystor

• 4 years later...
  • 4 years later...