Necrodeath

RNA

• 1 month later...

Long-running Italian black-thrash metal heroes NECRODEATH will release their new album, "Draculea", in October via Scarlet Records. Artwork duties will be handled by renowed artist/director Chad Michael Ward (who previously worked with MARILYN MANSON, FEAR FACTORY, BILLY IDOL, ALLHELLUJA among others). The final track listing is as follows:

01. V.T.1431

02. Smell Of Blood

03. Party In Tirgoviste

04. Draculea

05. Fragments Of Insanity

06. Countess Bathory

07. The Golden Cup

08. Impaler Prince

09. V.T.1476

:rockdevil:

ovo prvo zvuci kao neki minutni intro sa dranjem, krvlju, virstanjem, a onda ova smell of blood ima da bude neka opaka : ) a i ovo zadnje je verovatno outro...dakle 7 pesama...nekih 30tak minuta procenjujem, sta ces vise! Jedva chekam..

• 3 months later...

Kakvo ubitachno gay govno od albuma.

Preslushao sam ga dva puta i nikad vishe u zivotu. Na shta su bre jebeno mislili? I pre svega, jedno veliko ZASTO? Hteli su da isprichaju prichu, pa im zato treba onoliko akustichnih pasaza i dosadnih atmosfernih tripoznih prelaza? Ajde...dobro pa vec nisam gledao 15 filmova na temu Drakule..I da, kad se ubaci ona riba sa uzasnim naglaskom i kaze "DraKUUla.." dodje mi da polomim jebeni monitor!

Pogodih da su prva i zadnja pesma intro i outro..ali bre, intro od 4.5 minuta? Pa 'de to ima? I 'ajde prodje intro...kad ono sledeca pesma, opet slowly, slowly, gradimo kucu i onda kad treba da padne neki jak kamen temeljac, jedan jak riff, krene mediocre thrashanje...chak i retki thrash trenuci na ovom albumu su stvarno blaaah i za spavanje..i ne vidim nimalo poentu u ubacivanju venom obrade usred albuma.. A debilizam su napravili tako sto su napravili novu pesmu "Fragments Of Insanity" iako vec imaju jednu pod tim imenom. Needless to say, ova nova je piece of shit. Do sada nevidjeno u metalu, chini mi se.

Preslushah sad "Mater OF All Evil" da vratim raspolozenje..i ne verujem da je ovo isti bend.

Mozda je razlog nedostatak Claudia na dzitri..mozda su hteli da probaju "nesto novo". Ali ovo nije nit Endorama, nit Load, nit ne znam kakav valjani eksperiment(za mene barem), ovo je dosadno.

• 1 year later...

Italian black-thrash metal heroes NECRODEATH have set "Phylogenesis" as the title of their new album, due later this month via Scarlet Records. The follow-up to 2007's "Draculea" is a concept effort dealing with the origin of the species, featuring "nine killer tracks about the past, the present and the future of the world population." The CD was once again recorded at Outer Sound Studios in Rome, Italy, with Giuseppe Orlando (NOVEMBRE) handling the mixing duties. The mastering was done at the renowned Fear Studio in Ravenna, Italy. The artwork was created by Nerve Design (NILE, THRESHOLD, LEGION OF THE DAMNED, VISION DIVINE, EXILIA).

chuh tizer, zvuci dobro, ali to ne mora nista da znaci...

• 1 month later...

Dobar album, povratak posle uzasa zvannog "Draculea", Gonela se bas razmahao odlicnih momenata ima album, "Propitiation Of The Gods" mi se onako bas izdvojila, no da naglasim da je ovaj lik koji je ripovao album koristio verovatno najgluplji program za ripovanje, s obzirom da svaka pesma koja je duza od 5 minuta na disku, ovde je skracena na okruglo 5:00 :rolleyes: Dakle ceka se neka normalna verzija...

• 2 months later...
  • 4 months later...

Long-running Italian extreme metallers NECRODEATH will celebrate their 25th anniversary by releasing a covers album, entitled "Old Skull". The CD, which is due later in the year, will feature guest appearances by members of influential Italian thrashers BULLDOZER and former members of SCHIZO. An Italian tour in support of the CD will kick off in early March.

Check out the "Old Skull" cover artwork below.

NECRODEATH's last album, "Phylogenesis", was released in April 2009 via Scarlet Records. The follow-up to 2007's "Draculea"was a concept effort dealing with the origin of the species, featuring"nine killer tracks about the past, the present and the future of theworld population." The CD was once again recorded at Outer Sound Studios in Rome, Italy, with Giuseppe Orlando (NOVEMBRE) handling the mixing duties. The mastering was done at the renowned Fear Studio in Ravenna, Italy. The artwork was created by Nerve Design (NILE, THRESHOLD, LEGION OF THE DAMNED, VISION DIVINE, EXILIA).

necrooldskull.jpg

..this should be nice.

• 3 weeks later...

"Old Skull" track listing:

01. Mater Tenebrarum (NECRODEATH 2010)

02. Black Magic (SLAYER)

03. Raise the Dead (BATHORY)

04. Pleasure to Kill (KREATOR)

05. Paranoid (BLACK SABBATH)

06. Sodomy and Lust (SODOM)

07. Bloodlust (VENOM)

08. Ace of Spades (MOTORHEAD)

09. Am I Evil? (DIAMOND HEAD)

10. Mater Tenebrarum (NECRODEATH 1985)

Vrlo dosadan izbor.

"Old Skull" track listing:

01. Mater Tenebrarum (NECRODEATH 2010)

02. Black Magic (SLAYER)

03. Raise the Dead (BATHORY)

04. Pleasure to Kill (KREATOR)

05. Paranoid (BLACK SABBATH)

06. Sodomy and Lust (SODOM)

07. Bloodlust (VENOM)

08. Ace of Spades (MOTORHEAD)

09. Am I Evil? (DIAMOND HEAD)

10. Mater Tenebrarum (NECRODEATH 1985)

Vrlo dosadan izbor.

+1

• 5 months later...
http://rapidshare.com/files/405890375/2010_-_Old_Skull__metalarea.org__by_eyehategod.rar

*Artist: Necrodeath 
*Album: Old Skull 
*Year: 2010
*Genre: Thrash Metal
*Format: mp3@CBR192kbps
*Size: 54MB

Užasno nepotreban album. Mislim... Paranoid? Ace of spades? Ma dajte molim vas. Am I evil nema smisla obrađivati posle Metallice realno. Znači, jedno slušanje dok se čisti kuća, prebira nešto po polici, čeka se da se skine nešto bolje, cede bubuljice sa dupeta ili slične akcije i to je to.