Negură Bunget / Dordeduh

Aurora Vandalis

kako je dobar album jebote, 50 minuta a opet ima materijala da ga mesecima provaljuješ i proučavaš.

baš svega živog ima - od standardnog novijeg Negura zvuka, preko neofolk delova pa do onog totalno neočekivanog 90's sympho blacka u 5. pesmi :D najjači momenat albuma upravo taj prelaz sa sympho-a na onu narodnjačku ludnicu u 6. pesmi, doktorski su ih povezali :haha:

i gosti su se lepo uklopili, Sakis ga izvrišta na toj sympho stvari a Blasphemer prži solažu uz trubače u 6 :haha: dakle zasad baš baš dobar album meni i isplatilo se čekati ga, skroz

Edited by Talvi

• 3 weeks later...

Jeste dobar album mater mu, ja sam na strani Dordeduha generalno i Dar-de-duh je i dalje najbolja stvar koja je izašla post breakupa ali sa Tau je i Negru stao na svoje noge za razliku od prethodnika koji mi je više bio tranzicija i vežba u Negura zvuku nego pravi album. Ovde je ubačeno nešto novih elemenata čisto da se bend izdvoji, ove pesme sa Sakisom i Blasphemerom i jesu najinteresantnije ali nekako mi se album dojmi više kao kolekcija pesama nego jedno osećanje. I tracklist je trapavo sklepan, 3. i 4. pesma obe atmosferične jedna do druge, trebalo je to malo razdvojiti. No album mi je najviše legao ovih kišnih dana, ide mi svaki dan i hvata tu foggy atmosferu koja i treba da se očekuje od ovog benda, okreni obrni ja zadovoljan.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Sunset In The 12th House is a new band founded by Dordeduh masterminds Edmond Karban (aka Hupogrammos) and Sol Faur. Acting mainly as an instrumental band, the quartet, which is completed by Dordeduh drummer Sergio Ponti and bass player Mihai Moldoveanu, performs a unique style that can be best described as a blend of Psychedelic Post Rock and traditional oriental music. The enigmatic band name refers to the astrological array in which the twelfth house is the house of subconsciousness and unconsciousness, of intuition, compassion and spiritual transcendence. It is the residence of the collective unconscious, the wellspring of symbols, archetypes and imagination.

"Mozaic" is the band's debut album and, as the name suggests, a very diverse, colorful work. It crosses various styles bound together by a natural flow from one musical theme to another. "Mozaic" is not a concept album in the true sense of the word even though it could be interpreted this way. Each song represents a stand-alone entity with a specific thematic. Their common conceptual background is the general idea of impermanence seen as constant change and a focus on inner metamorphosis of the human being on its unique alchemical path.

Release date: 05.06.2015

• Talvi changed the title to Negură Bunget / Dordeduh