The Gathering

azal

Souvenirs im i jeste bio poslednji senzacionalan album, na Home-u su vec postali neubedljivi i bledunjavi... verovatno je zbog toga i odlucila da napusti bend. mada se nije nesto osenzacionasila ni svojim solo radovima.

Jej! Mada sada mi je zajebana nedelja skolska, cim se malo smiri sitacija sa istim uzecu natanane da preslusam ovo.

Pa ono meni je i Home odlichan album, malo mi je trebalo duze da ga svarim ali gledajuci Home prema Aneekinim izmotavanjima ti albumi nemogu da se porede. Sad neznam kakav je ovaj novi ali ako bude dobar ko sto vi momci prichate onda je dokaz da je Aneeki napravila greshku veliku sto je napustila bend.

Edited by Lunar

Uopste nije lose ovo novo cudo :da: Definitivno drugaciji fazon, ali mi se bas svidja. Nova pevacica ima jako lep glas, uklopljen u celu ovu novu pricu. Mozda nije toliko tipicna kao Anneke, ali iskreno, Anneke se mnogo prenemaze u poslednje vreme, prosto mi je prijala ova promena. Dakle, slusace se...

Uopste nije lose ovo novo cudo :da: Definitivno drugaciji fazon, ali mi se bas svidja. Nova pevacica ima jako lep glas, uklopljen u celu ovu novu pricu. Mozda nije toliko tipicna kao Anneke, ali iskreno, Anneke se mnogo prenemaze u poslednje vreme, prosto mi je prijala ova promena. Dakle, slusace se...

Odlicno receno,potpisujem svaku rijec. :da:

• 3 weeks later...

a4298de28db5160e92742de762f6990e.jpg

Tracklist:

1. Treasure [radio edit] 03:17

2. All You Are [radiot edit] 03:22

3. Pale Traces [alternative Spanish version] 04:46

4. Miniature 06:21

5. City from Above 12:53

Current line-up:

Silje Wergeland - Vocals (2009-) (Octavia Sperati)

René Rutten - Guitars

Marjolein Kooijman - Bass (2004-)

Hans Rutten - Drums

Frank Boeijen - Keyboards

http://rapidshare.com/files/227140826/The_Gathering_mediaportal.ru.rar.html

• 5 weeks later...
  • 1 month later...

Novi spot mi je ok baš, a ta pesma mi se sviđa puno.

Nisam nešto gotivila taj album, od kada je ova iz Octavie Sperati došla..

Ali ona mi je ok bila u tom bendu, ali za The Gathering sam bila previše konzervativna

Tako da mi se sada sviđa za sada najviše ova pesma sa spotom

• 3 months later...

ne govori nista,izbjegavam pricati,da se sta ne zabaksuzi. :D

Sta cu kad me od koncerata kod nas nista ne zanima...jbg.Hrvati ubise dobrim koncertima u narednom periodu.

btw. evo kako to sad izgleda poslije Anneke:

http://www.youtube.com/watch?v=bsPsIXMb2B0

:wub::wub::wub:

Edited by Defunctus

Drummer Hans Rutten of Dutch/Norwegian rockers THE GATHERING has issued the following update:

"And then, suddenly it is there! The 20th anniversary of THE GATHERING. Exactly 20 years ago my brother René and me, together with Bart Smits on vocals, started this band. No strategy, we just wanted to write songs so we could release a rehearsal tape. Lots of people in Oss were playing in bands, and they triggered us to do something for ourselves.

"Exactly 20 years ago we biked from our parents house in Oss to a little village called Heesch, were we rented a rehearsal room on a farm, and started writing our first song: 'Anthology In Black'. Great, exciting times. I can remember clearly it was freezing cold in that room in wintertime. I see Bart struggling to get the heater on with matches. Every Sunday morning we biked to that farm, most of the time with a big hangover because of a rough Saturday evening, and started early in the morning writing and playing songs.

"A lot of things happened in those 20 years! Good times, bad times, but we always survived. Sometimes we had to struggle our way back and managed to come back stronger than ever. Most of the time we enjoyed playing in this band, seeing a lot of countries, touring all over the world and playing clubs and festivals, making nine studio albums, two DVDs and a lot of EPs, singles (even a small top 50 entrance with 'Strange Machines') and live records, getting to meet some of our fantastic fans.. A lot of positive things to remember!

"And now? A party? Well, we will celebrate this with the upcoming live gigs in the Netherlands and a European tour around January/February 2010! The tour will be around three weeks and we are all really looking forward to hitting the road again. There is some sad news in this though as Marjolein can't go with us the first week of this tour due to her daytime job. Luckily she will be there the second and third week. So, who will play bass guitar then? :) We had only one name in our mind: Hugo Prinsen Geerligs. As many of you know Hugo was with us for 15 years and we were very happy when we asked Hugo and he said yes! Five years have gone and now he will join us and help us out! These gigs will be something special for sure and give our 20th anniversary even more cachet!"

• 2 weeks later...

Ako nekom treba nova Agua de annique:

http://depositfiles.com/files/6w4ine0r5

Inače, album je potop. Neki tralala popić, na šta spade Aneke - za ne poverovati. Nije ni čudo što pravi koncerte sa Danijem iz Anatheme, ne zna se ko je više propao :mhihi: Kao što rekoh, jedini spas joj je da je Devin primi u bend na duže, očigledno luta i ne zna ni sama šta hoće.

zena sad ima dete i zabole je realno

a Danny nije propao, bas naprotiv - summernight horizon je zvucala do jaja i u demo verziji, videcemo kako ce ispasti na albumu

to sto je tebe naduvao u intervjuu ne znaci da vise ne ume da pravi dobru muziku :mrgreen: