Neurosis

darthmoog

evo preslushah ga skoro celog...mislio sam da ce biti tvrdji ali i ovako je odlicna...stvarno ima odlicnih pesama na ovom albumu...nema jedne loshe...najbolja pesma na albumu po meni je Hidden Faces...tu su josh i Distill,Water is not enough,Fear and Sickness,Given to the Rising i jedna koja me je stvarno obradovala At the end of the Road...

Stvarno album otkida...nazalost ocekivao sam da ce mi ovo biti najbolje izdanje ovo godine al jebiga...jesu i dalje vodi u tom polju :da:

Jesu je nekako dosta sporiji i melanholicniji.. pomalo ima i taj "dreamy" vajb

Neurosis je bas gadan, ima tu neku atmosferu neprijatnosti i nelagodnosti..

s tom razlikom sto im je sada to sve vise nekako svedenije i cistije.. nego na starim albumima

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

A mini-documentary for the upcoming album from long-running Oakland, California-based industrial/alternative/metal pioneers NEUROSIS, entitled "Given to the Rising", has been posted at YouTube (documentary shot by by NEUROSIS and Kenneth Thomas). The band began recording the effort in December at Electrical Audio studio in Chicago with producer Steve Albini. "[We are] forging some strange, noisy psychedelic territory that is pretty disturbing," guitarist and singer Steve Von Till told MTV.com at the time.

• 3 weeks later...