Marilyn Manson

According to MTV.com, Marilyn Manson has responded to the lawsuit filed by his former keyboardist Stephen Gregory Bier Jr. — known to fans by his stage name, Madonna Wayne Gacy (also often referred to as "Pogo," John Wayne Gacy's clown name) — who claims the shock rocker has been using the band's money to fund his lavish lifestyle, drug habit and the production of his upcoming film, "Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carroll", among other things.

The suit further alleges Manson took assets belonging to the rest of the band (money generated through touring, and album and merchandise sales) to purchase Nazi paraphernalia, African masks made of human skin and the full skeleton of a 4-year-old Chinese girl, all of which he has on display in his Chatsworth, California, mansion.

Manson has denied the allegations in an exclusive interview with MTV.com on Thursday. "The fact that he's claiming that I've treated him unfairly, financially, is really ridiculous," the singer said. "And I would never spend my money on a Chinese girl skeleton. That would be crossing the line. It's a Chinese boy, for the record," he laughed, before continuing. "[bier and his lawyers are] going for shock value, obviously, and I couldn't be less surprised by how unshocking these things would be to the public."

Manson, who noted that he hasn't yet seen the suit, said he will defend himself against the allegations; he added that he hasn't heard from Bier in more than a year. He claimed he and others in the Manson organization attempted to contact the keyboardist to work on this year's "Eat Me, Drink Me" LP, but when Bier did respond, it was with hostility.

"It's all a big question mark to me," Manson said. "I don't feel like this compares to any prior ex-bandmember situations, because those were all very clear conflicts, where somebody didn't get along with someone else. And this is just a situation where I stopped hearing from him, and I started making a record and kept trying to get him involved, and the only thing that came after that was hostility during a period where I could have used close friends more than ever." Manson revealed back in May that he had contemplated suicide this past winter.

"I wish there was some sort of legal angle to this whole thing, or some sort of common sense, or just even camaraderie after all the years that we knew each other," Manson added. "I don't have an explanation for it. It just seems like another ex-bandmember suing me and trying to assassinate my personality as a means to financial gain, and it just seems old. It's just not fair. If I spent my money on anything, it was my family, and paying his salary for a year when we weren't even touring."

kralj. :) :) :)

Edited by ^Suicide_Pony^

The suit further alleges Manson took assets belonging to the rest of the band (money generated through touring, and album and merchandise sales) to purchase Nazi paraphernalia, African masks made of human skin and the full skeleton of a 4-year-old Chinese girl, all of which he has on display in his Chatsworth, California, mansion.

Manson has denied the allegations in an exclusive interview with MTV.com on Thursday. "The fact that he's claiming that I've treated him unfairly, financially, is really ridiculous," the singer said. "And I would never spend my money on a Chinese girl skeleton. That would be crossing the line. It's a Chinese boy, for the record," he laughed, before continuing.

Na kontu ove priče, evo isječka iz "Vijesti" :D

scan0002resizekh5.jpg

Rob Holliday has also performed in the following bands:

Low Art Thrill - guitar. 1996-1997

Sulpher - writing, guitar, vocals. 1999 - Current

Gary Numan - Producer, remixer, live lead guitar Live Bass. 2003 - Current

The Prodigy - Live guitar. 2003 - Current

The Mission - Live guitar. September 2001 - 2004

Flint - Live bass. 2003

Curve - 2002

The Creatures

do jaja. :da:

• 2 weeks later...
Prvo zato sto obozavam samog Mansona kao pojavu.

Drugo textovi nisu nimalo losi.

Trece zanimljivo mi slusati ga u ovom "laganom" maniru.

Poshto ti je to prva stavka, pretpostavitjemo (jer nam se moze) da ti je i najbitnija... E sad, moramo napomenuti pre svega da mi nismo preslushali novi album, ali i takodje da generalno nemamo nishta protiv Mensonove muzike (dakle ovo nije bashing Mensonove muzike, nego tebe i te tvoje izjave). Dakle svidja ti se album jer obozavash Mensona kao POJAVU? Ah, konachno shvatam gde sam sve ove godine greshio, mislio sam da sam netalentovan pa zato pravim sranje muziku... Vreme je da poradim na svojoj pojavi, mozda moje stvari postanu slushljive nekome :|

P.S. Znam da sam jadan, znam da je komentar bedan i da sigurno moze vrlo lako da se obori i tako to... Ali eto, previshe sam isfrustriran da bi zadrzao svoje frustracije u sebi, pa moram da pisham po svemu da bih mogao da podnesem svoje sopstveno mizerno postojanje.

Ja sam krajnje smiren :|

A pivo je sranje :|

Razlozi:

1. Gorko je

2. Pivo ima manji procenat alkohola nego moja pishatjka (nakon konzumiranja pravog alkohola) a i moja pishatjka ima bolji ukus

3. Valjda i samo telo prepoznaje da je pivo pishatjka, pa ga odma shalje direktno u beshiku da moze shto pre da se nekontrolisano izbaci iz iste...

Pravi mushkarci piju Pepsi...

Ima odlichne textove. Jeste da moze da bude razoran za shesnaestogodishnjake (ne znam je li ko gledao film "Kuca kao nada"), ali za malo starije je sasvim ok, mada ne uvek. Jeste scenski chovek i obraca puno paznje na svoju pojavu, ali mene odushevljava to shto ume da postavi text na prvo mesto (mislim pre svega na "Tainted love"- original je smeshan, ali ga je Manson tako obradio da sam ja pala na dupe kad sam prvi ga put chula).

Poshto ti je to prva stavka, pretpostavitjemo (jer nam se moze) da ti je i najbitnija... E sad, moramo napomenuti pre svega da mi nismo preslushali novi album, ali i takodje da generalno nemamo nishta protiv Mensonove muzike (dakle ovo nije bashing Mensonove muzike, nego tebe i te tvoje izjave). Dakle svidja ti se album jer obozavash Mensona kao POJAVU? Ah, konachno shvatam gde sam sve ove godine greshio, mislio sam da sam netalentovan pa zato pravim sranje muziku... Vreme je da poradim na svojoj pojavi, mozda moje stvari postanu slushljive nekome :|

P.S. Znam da sam jadan, znam da je komentar bedan i da sigurno moze vrlo lako da se obori i tako to... Ali eto, previshe sam isfrustriran da bi zadrzao svoje frustracije u sebi, pa moram da pisham po svemu da bih mogao da podnesem svoje sopstveno mizerno postojanje.

Nemam nista protiv da ti lecis svoje frustracije gde stignes-tvoja stvar...

A sad malo objasnjenje:pojava ne znaci samo fizicki izgled vec kompletno izdanje osobe:ono cime se bavi,kako se predstavlja javnosti itd.Jednog umetnika ne cini samo izgled ili jedno delo,treba poraditi na svemu...Ja nisam napaljena klinka koja je pre tri dana sisla sa splava i zlatnih stikli,videla Mansonov spot prvi put u zivotu pa se sad duvam da ga obozavam i da secem vene za njim.Cenim covekov rad i neke stavove koje iznosi. Ko razume-razume,ko nece-ne mora.

Prichamo o choveku koji se predstavlja spotom u kojem se malo seche po grudima ziletom, malo se lupa po nosu kokainom i onda obuche baletsku haljinicu, naguzi se i mishitjavi tjelavac krene da ge jebe u dupe? Iako volim dosta njegovih pesama, i ima dosta dobre tekstove i tako to. Njegovo prestavljanje javnosti je chist shock value. Umetnici su precenjeni...

• 3 weeks later...

Spot za Marilyn Manson - Putting Holes in Happiness:

http://www.youtube.com/watch?v=df4Dlj1jqqY

Nakon sto odgledas spot mozes samo da zakljucis da je Manson ostao bez para. Spotovi su mu se od odlicnih sveli na katastrofalne.

Jedan jako zanimljiv site:

http://www.nachtkabarett.com

Lepo napisano i objasnjeno odakle sve Manson crpi (maznjava/preradjuje) inspiraciju za spotove, fotografije, textove, spotove...

Pazi, po ovom tvom opisu ocekivao sam neki home-video spot, ali kad sam odgledao spot nisam video da je bas nesto jeftin. Prvo, jako je tesko uraditi takav balans svetla kakav je Manson uradio u ovom spotu a pogotovo da se jos ne primeti koliko je nasminkan. Radjen je potpuno filmskom tehnikom, kao uostalom i njegov prethodnik. To sto je spot dosta praznjikav, sto se tice njegovih kreacija i sljastecih efekata, to je druga prica. Ali ovo je definitivno skuplji spot od njegovih spotova tipa "Tainted Love" i "Man That you Fear". Iako na prvi pogled ne izgleda tako.

Sve u svemu, spot mu je sranje.

Mansonova "Phantasmagoria" se pojavila na netu pre nekih mesec dana. Naravno, svi smo poskidali fajl da bi se na kraju ispostavilo da je to gruba montaza bez montaze zvuka koju je neki magarac okacio na net. Potpuno mi je to govno sad pokvarilo utisak filma koji jos nisam ni pogledao u realnom obliku...

evo sta ja imam od Mansona:

Marilyn Masnon-Antichrist Superstar AO 71:46

Marilyn Manson-Bootleg (live+demo) LP 43:00

Marilyn Manson-Dancing With the Antichrist (f Spooky Kids) AO 37:31

Marilyn Manson-Demo Tapes RT 12:00

Marilyn Manson-Eat Me, Drink Me AO 56:10

Marilyn Manson-From Highway To Hell AO 82:03

Marilyn Manson-Holy Wood AO 67:36 (40)

Marilyn Manson-Lest We Forget KO 65:31

Marilyn Manson-Live Antichrist AO 31:12

Marilyn Manson-Lunchbox AO 58:49 (5)

Marilyn Manson-Mechanical Animals AO 62:30

Marilyn Manson-mObscene EP 8:45

Marilyn Manson-Portrait of American Family AO 61:00

Marilyn Manson-Rare Anitchrist Tracks RT 44:50

Marilyn Manson-Remix & Repent AO 26:48

Marilyn Masnon-Remixes CD1 60:18

Marilyn Masnon-Remixes CD2 69:15

Marilyn Masnon-Remixes CD3 71:12

Marilyn Manson-Remixes CD4 62:38

Marilyn Manson-Remixes und Hard Road Trax RT 12:40

Marilyn Manson-Smells Like Children AO 54:44

Marilyn Manson-Tainted Love MA 19:00

Marilyn Manson-Tainted Love EP 11:47

Marilyn Manson-The Golden Age of Grotesque AO 57:05

Marilyn Manson-The Last Tour On Earth AO 77:52

+jos 4 izdanja Spooky Kidsa.

mislim da je taj "Black Album" neko tako prozvao i okacio Remixes CD4 na net, jer se po tracklistingu vidi da seskace od albuma do albuma i da nije oficijalno remix izdanje.

Edited by duruman

• 2 weeks later...

meni je merlin menson ostavio utisak nekog albuma koji je dosta lican ali isprepletana su njegova licna osecanja i nacin na koji je razmisljao ranije. to nije ni suvise umetnicki, ni satanisticki ni uopste album koji se izdvaja po necemu bitnom sem toga sto pokazuje da on nije osoba koja je razmisljala i razmislja kao vecina ostalih ljudi. takav album moze znaciti nesto njegovoj sadasnjoj devojci ili slicnim osobama.

• 2 weeks later...