Heaven And Hell

FRUBI_ZMIJA_GADAFI

Hm,veliko je pitanje da li ću ići na ovo,treba i izfinansirati koncerte u Srbiji a kamoli sad da putujem,ali videću još...

Prvoga dana me zanima samo Carcass,jer Destruction dolazi i kod nas,ali u slučaju da odem naravno da se ne propuštaju.

Drugi dan naravno H&H,i Gorgoroth pride mada zbog njih ne bih išao u inostranstvo.

Još Vader ako padne,biće kul.

Huh,jbm ti šta bih dao su Carcass i H&H isti dan,daleko lakše bi bilo i za pare i za organizaciju.

Pre svega, mi ovde uzimamo u obzir jedan dan, konkretno drugi, tako da tu oduzmi odredjenu sumu...

Aj za prevoz ok, mada to bi bilo dosta jeftinije kad bi ishli organizovano...

Zatim ovo za hranu i merch si preterao...Ja recimo ne verujem da cu uzimati ishta od mercha, a i hrana moze da prodje dosta jeftinije...

Sve u svemu moze to dosta jeftinije od 14250...

Ne znam za vas, ali ja sam se bash bash zagrejao za ovo...Josh ako padne i Vader drugi dan pored Gorgorotha i H&H uh...

Ako se planira ici...glupo je prevaliti toliki put a ne odgledati za dodatnih 1500 dindzi bendove kao sto su Carcass i Destruction (ili koji god sviraju vec prvi dan)....ja licno ne bih samo na H&H isao (nisu to bre Maideni :lol:)

Organizovani prevoz za ovo ce biti jedino ako neko ima auto i pokupi jos par komada s' njim...inace, ne gine truckanje vozovima (cija je navedena cena minimum minimuma...a busom bi bilo dosta skuplje)!! :da:

Za hranu-pice ti treba 15-20 evra (hteo ti to ili ne...adj' pice mozes poterati od kuce, ali klopu ne...ipak je leto).

Veruj mi...bez nekih 110-120 evra i ne razmisljaj (pod uslovom da imas pasos :) )

A za merch...jbg-a...ja retko kada mogu da mu odolim :D

Nego...otom-potom...pouceni mnogim negativnim iskustvima...treba ipak malo sacekati s' ovim!!

Rado bih isao, makar na H&H !!

Eh sta ti je prva reakcija...ni mozga ni pameti :) :) :)

Edited by RaVeN

U ovom trenutku nikomu u Hravtskoj baš i nije poznato tko uopće radi ovaj festival?

Sutra bi navodno trebala ići službena najava ovog festa.

Osobno, skeptičan sam po pitanju ovog, nešto mi tu ne štima..

evo...

Ne verujem ja u održavanje ovog festivala. Bez obzira na turističku privlačnost ostrva Krk, moram da kažem da to ne pali kod ovdašnjih metalaca. Eto primer Castle Fest-a, govorilo se o egzotičnosti smederevske tvrđave, objavljivane su slike, a ljudima je iz Beograda bilo teško da se iscimaju.

Uz to, Heaven and Hell definitivno nije toliko popularan bend kao Iron Maiden ili AC/DC. Da je Black Sabbath sa Ozzy-jem, pa i da se očekuje neki odziv publike, ali praviti festival na ostrvu gde je prvi headliner bend koji izbegava da koristi svoje pravo ime, po meni je neisplativa investicija.

a ljudima je iz Beograda bilo teško da se iscimaju.

e pa nisu valjda toliko razmazeni... nigde u evropi se festivali ne organizuju u glavnom gradu de zakupiti zemljiste kosta 10000000000 dolara, nego u nekom gradu de ce ti opstina dati za dzabe zemljiste, samo da dodju ljudi i ostave pare tamo... to se uvek radilo, od kako je sveta i festivala...

e pa nisu valjda toliko razmazeni... nigde u evropi se festivali ne organizuju u glavnom gradu de zakupiti zemljiste kosta 10000000000 dolara, nego u nekom gradu de ce ti opstina dati za dzabe zemljiste, samo da dodju ljudi i ostave pare tamo... to se uvek radilo, od kako je sveta i festivala...

Pametno zboriš. :pivopije:

На Крк што и не би. На пљувометар од границе са Словенијом, могао би да доведе Италијана и Аустријанаца колико хоћеш. А да не мислиш да је Вакен почео из неба па у ребра са 100000 људи? Не, миле, репутација се гради.

After finishing several heralded world tours as HEAVEN & HELL last summer, Ronnie James Dio, Tony Iommi, Geezer Butler, and Vinny Appice were tighter than ever before, both musically and personally.

Agreeing that it would be a shame to stop making music together at tour's end, the quartet began writing, first in England at Iommi's home studio and later in Los Angeles at Dio's studio. "The band had gotten too good to just walk away," Dio says. "We wanted to show people that we were still capable of giving them new music that measured up to what we'd done in the past."

With that goal in mind, the band once again converged on Rockfield Studios in Wales last winter, the same place they used 17 years earlier to record their last album, "Dehumanizer". The result is the long-awaited new album, "The Devil You Know", featuring 10 soon-to-be-classic tracks from the Dio-fronted version of BLACK SABBATHmag-glass_10x10.gif. The highly anticipated set arrives on April 28 from Rhino for a suggested list price of $18.98 (physical) and $9.99 (digital).

It took less than three weeks to finish the album, with most of the songs only needing a couple of takes. "It was good to play them live in the studio. It keeps you on edge," Iommi says. "I mean, somewhere along the line we were gonna have to play them live; might as well start in the studio." Butler adds: "We've learned from the past that you can kill a song doing it over and over. The first SABBATH albums were done in two or three days. Technically they weren't great, but vibe-wise they were great. If you capture that feeling, that's all you need."

"Bible Black", the epic first single, begins with Iommi on acoustic guitar behind Dio's plaintive wail before the rhythm shifts to a menacing stomp for the rest of this dark tale about a book of sinister scriptures. One of the first songs written for the album, Dio says it established a tone for the rest of the album. "When you start off with a blockbuster like that, it makes the rest of the album so much easier because it gives you a benchmark to measure the other songs against."

Iommi proves he hasn't lost the ability to inspire six-string envy, unleashing riffs like a pack of rabid hellhounds on "Atom And Evil", "Fear", "Neverwhere", and "Eating The Cannibals", a tune about doing more than biting the hand that feeds. Butler and Appice slow the pace while ramping up the intensity on "Follow The Tears" and "Double The Pain" and "Breaking Into Heaven", the latter diverging from its glacial procession for Dio's majestic chorus about fallen angels planning an attack on paradise.

"The Devil You Know" track listing:

01. Atom And Evil

02. Fear

03. Bible Black

04. Double The Pain

05. Rock And Roll Angel

06. The Turn Of The Screw

07. Eating The Cannibals

08. Follow The Tears

09. Neverwhere

10. Breaking Into Heaven

3347946540_bc8b100043_o.jpg

Slažem se, nadam se da neće ličiti toliko na Diov post-Dehumanizer period. Jedino mi se ne dopada što su naveli svoja imena na front coveru - pa, majku mu, ti ljudi više nigde ne moraju da se predstavljaju, pogotovo Dio.

e al ima ljudi koji nisu vise u metal vodama kao ti i ja, ali je neko imao 20 godina kad je izasao heaven and hell album, sada ima 49 i ima preca posla nego da gleda koji bend se kako zove... ovde su me pojedini stari metalci koji imaju porodicu, posao, psa, kola i drugih briga pitali pitanja po sistemu: "Sta Iron Maiden jos postoji???"

Bas ce ti matorci koji odu jednom u 2 meseca da kupe neki cd u radnju znati da je black sabbath promenio ime u heaven and hell...

e al ako kojim slucajem vide imena: geezer, dio, iommy, appice prepoznace barem jedno od njih i uzeti u ruke makar da pogledaju cd...

nije ime heaven and hell toliko poznato koliko ti se cini...

ovde su me pojedini stari metalci koji imaju porodicu, posao, psa, kola i drugih briga pitali pitanja po sistemu: "Sta Iron Maiden jos postoji???"

Искрено, ко их јебе. Ја сам скоро добио питање: "А, тај хеви метал, то се још свира?"

А што се тиче матораца, ово није ни намењено њима.

ih sad, otkud ti znas kome je namenjen heaven and hell album?

moj cale ide na heaven and hell 14og juna...

na isti onaj koncert na koji cu ja da idem, a ne on bi znao da je heaven and hell isto sto i black sabbath da mu ja nisam reko, toliko o tome

jednostavno covek ima pametnija posla nego da preslusava nove albume i da se bavi metal forumom