Turisas

Sachnoth

Nije samo u tome. Turisas je uspeo da pomesa pravi hor, simfo orkestar, gitare, Konana i Himena i da sve to zvuci lepo i prirodno.

U metalu je obicno slucaj da takvi manevri zvuce kicasto, plasticno i usiljeno.

Reci da je Take The Day losa pesma npr.

Jbg. i ne treba od Turisasa da se ocekuju zajebani riffovi, kompleksne solaze itd. bitno je da je epicno, himnicno i pevljivo, a oni su ovim albumom uboli u centar.

Zvuci sve to kvalitetno, zajebana produkcija, etc, ali eto, kad pomenu "Take The Day", meni je sama glavna melodija pesme 'kicasta', u nedostatku bolje reci. Cheese. Jedino sto bi mi ovaj album ucinilo manje zanimljivim je da su ubacili neke interlude ili spoken (a la rhapsody of fire) delove.

Niko im ne trazi niti zajebane riffove niti da ispune ocekivanje ocekivanog, ali ovo je jednostavno za mene promasaj. Kao da sam uzeo Therion i ogulio ga bilo cega interesantnog i ostavio golu simfoniju i hor. I onda to napompezio do iznemoglosti. OK, nekome se to svidja, meni bas ne.

Edited by Angelystor

• 4 months later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...

Finnish "battle metal" warriors TURISAS will release their new album, "Turisas2013", on August 26 in Europe and on September 3 in North America. The CD was once again produced by vocalist Mathias Nygård and the majority of the album was recorded by Nygård and guitarist Jussi Wickström in a remote house outside of Helsinki that served as the "Turisas2013" command center and headquarters. Additional recordings were done in three other studios: the drums at Atomic Spa Studio and orchestral recordings at 5 by 5 Studio, both in Helsinki. A lot of vocals and numerous additional acoustic elements were laid down at Sound Supreme Studio in Hämeenlinna where TURISAS also recorded "The Varangian Way" and "Stand Up And Fight".

turisas2013cd.jpg

Hahahah

• 2 weeks later...