Epica

mada cete se sloziti sa mnom da i Amanda izgleda bozanstveno.

Necemo se sloziti, makar ne ja. :uhoh:

Razumem da su ukusi razliciti ali ocigledno je da je devojka debela i stavlja isuvise sminke. To da lepo peva ne treba komentarisati....

Meni Amanda ima i bolji glas od Simon (ali nije ni neka epohalna pevacica). Izgled necu da komentarisem, jer po mom misljenju dobar stas je jedino po cemu bi Simonka ikada mogla da se svrsta u top metal pevaljke.

Slushala sam i gledala na youtube-u Amandu with Epica i moram priznati da ima bolji glas od Simone, ali nekako mi je Simone 'dusha' Epica-e, nisu pesme iste bez nje i njenog fenomenalnog scenskog nastupa. :D:wub:

Shto se tiche poslednjeg albuma, widim na prethodnim stranama da ga ljudi ne gotiwe bash neshto...Ok, po meni, je album perfektan, harmonichan, pesme su powezane (bar po meni)...

Jako bih wolela da widim Epica-u uzhiwo kod nas, mada neshto ne widim da su welike shanse za to...da su The Classical Conspiracy 'mrdnuli' u jul, mozhda bih mogla zapaliti u Madjarsku, owako u sred ispitnog roka, no way....

Edited by ღLa Sombra Grisღ

• 3 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

We are proud and very happy to announce that we have found a new guitarist to replace Ad as a fulltime member of Epica

We would like to introduce Isaac Delahaye as the newest Epica-member

Isaac is no stranger to the band since he already replaced Ad once at a gig in France back in 2003. He also worked with Coen, Yves and Arien on "Project SiC" in 2006, but the most of you will know him from his work with "God Dethroned" in which he also worked with Arien. Isaac is an enormously talented and skilled musician and we think he is the ideal person to fill up Ad's spot and to make Epica's line-up strong and complete again.

Check out our website or blog for more info.

Epica

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Naravno da jesu kada je Wacken 2009 rasprodat jos u decembru. :D

Don't miss judge the power of amy :P Salu na stranu, to bi bila mala prepreka, veca je potpuni nedostatak finansija :surprised: a ceka me i kraj studija vec poduze :rolleyes: