Satan

SATAN-iz Batajnice

Venom je prvi talas black metala,Satan je NWOBHM,tako da ne ide da se porede ova dva benda....

Da ne bude zabune,ne pricham o black metalu kakav se danas svira,vec o bendovima koji su svoju muziku nazivali thrash/death/black metalom kao shto su na prvom mestu Venom,a za njim i Bulldozer,Celtic Frost,N.M.E.(prvi album samo)italijanski Necrodeath itd...

Satan je za mene isto shto i Angel Witch,bend koji obozavam ali koji je izdao samo jedan nadprosechan metal album,za Angel Witch to je Angel Witch a za Satan to je Court in The Act....Zaista odlichan album,i verujem da je kasnije uticao na mnoge mladje bendove...

pa ja upravo i pricham o welcome to hell i black metal to su pocheci,u stvari holy moses je prvi izvalio to black emtal na nekom demou,ali to je prvobitni black metal,nema to veze sa ovim blackom koji se sad svira...Stari Venom ne moze da bude thrash jer je thrash meshavina NWOBHM-a Hardcore punka i Venoma tj. prvog talasa black metala(ili death/thrash/black metala) kao Hellhammer,Celtic Frost,N.M.E.,Necrodeath,Bathory,Bulldozer....Ali dobro sad smo se odaljili vec od teme...Znachi Satan je zaista bio prilichno tvrd za to vreme ali i to je nebitno jer nije sve u ekstremnosti...Ovaj album je do jaja ali ostala izdanja su prilichno bleda,bar meni...

Pa,da.U pravu si.Venom jeste black metal i to stoji ali uzimajuci u obzir da je tada NWOBHM bio u ekspanziji i da black metal scena nije ni postojala(dobro,jeste ali nije sigurno imala taj naziv) mnogi ih smatraju heavy bendom.Naravno,Venom je pomerio granice heavy metala i stvorio cvrsci i agrasivniji zvuk i tako znacajno doprineo razvoju black metala uopste.  

Satan je za mene isto shto i Angel Witch,bend koji obozavam ali koji je izdao samo jedan nadprosechan metal album,za Angel Witch to je Angel Witch a za Satan to je Court in The Act....Zaista odlichan album,i verujem da je kasnije uticao na mnoge mladje bendove...

Немој да си таки. Мени је све што су Satan орадили, под било којим именом (да, и Blind Fury албум) одлично. Стоји да је "Court In The Act" најбољи, али ни остало никако није за бацање.

OK,to stoji.Ali govorio je o Britanskom metalu uopste,o celoj sceni sa pocetka 80-ih(ili sam ja pogresno shvatio)

Nisam uzeo Venom u razmatranje, jer ga smatram thrash metalom. Za Satan sam mislio da je žestok u poređenju sa tadašnjim engleskim heavy bendovima i da više liči na nemačku i američku heavy scenu.

Pariah ти је скроз као "Suspended Sentence", само за неколико нијанси живља музика, али прича је иста: иста постава, значи и исти певач, Мајкл Џексон. ;) "Blaze Of Obscurity" је фантастичан албум.

"Out Of Reach" је скроз ОК албум, само тотално другачија свирка од свега осталог, вуче на амерички хеви/пауер и продукција је доста сјебала тај албум, али мени то не смета превише. Навикао сам се на свашта.

Edited by RNA

• 3 years later...

Legendary NWOBHM (New Wave Of British Heavy Metal) band SATAN is putting the finishing touches on the material for a new album. The CD, which will arrive early next year to coincide with the 30th anniversary of the release of the first SATAN LP, "Court In The Act", will feature the band's original members and is regarded by the group as the recording that would have been the follow-up effort featuring the classic SATAN lineup.

SATAN already has offers from various record companies for the release of the new album and will announce a new label home soon.

Songtitles set to appear on the CD include "Twenty Twenty Five", "Testimony", "Cenotaph", "Incantations", "Time To Die" and "Demons Pulling You Down".

Watch out for upcoming SATAN festival appearances in 2013.

SATAN is:

Brian Ross (vocals)

Steve Ramsey (guitar)

Russ Tippins (guitar)

Graeme English (bass)

Sean Taylor (drums)

Ova vest mi se ne svidja na tol'ko nivoa...i uglavnom se ticu nepotrebnosti, a pre svega jer znaci da Skyclad bas mulo.

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Legendary NWOBHM (New Wave Of British Heavy Metal) band SATAN will release its new album, "Life Sentence", on April 29 in Europe and in May in the U.S. via Listenable Records. The cover artwork for the CD was drawn by Eliran Kantor (TESTAMENT, HATEBREED, SODOM) and depicts a similar graphic concept as that of the band's debut album, "Court In The Act", originally issued 30 years ago .

"Life Sentence" was mixed by Dario Mollo, who is part of TONY MARTIN'S HEADLESS CROSS touring project and has worked with numerous artists as a producer and engineer, including SKYCLAD, ANATHEMA, CRADLE OF FILTH, LACUNA COIL, Tony Martin and Glenn Hughes. The CD was recorded September-November 2012 at First Avenue Studios in Newcastle, England and was mixed and mastered by Mollo at Damage Inc. Studio in Italy.

"We're really happy to have Dario on board to mix the album," SATAN said in a statement. "We've already had a few tracks back and they sound amazing. We wanted to capture the energy the band produce when playing live and we've done just that."

"Life Sentence" track listing:

01. Time To Die

02. Twenty Twenty Five

03. Cenotaph

04. Siege Mentality

05. Incantations

06. Testimony

07. Tears Of Blood

08. Life Sentence

09. Personal Demons

10. Another Universe

satanlifesentcd.jpg