My Dying Bride

nepenthe

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sta znam, ovaj bend je kod mene ima veliko mesto sa radovima do 2000 posle mi je nekako sve manje vise varijacija na temu i moje interesovanje za isti je opalo... Novi album je sasvim solidan, ali da sam cula nesto novo nisam, i kontam kada se vracam slusanju MDB uvek biram albume iz ere do 2000

Izvrtecu jos album jer me je par pesama uhvatilo u momentu kao sto su A thorn of wisdom, I almost loved you, Feel the misery...

MDB imaju previse dobrih pesama pa ne mogu da se odlucim za jednu. "Two Winters Only" mi je najdraza od njih ali nije najbolja.

Personal faves: Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium, A Kiss To Remember, For You, The Cry Of Mankind, Sear Me III, Der Überlebende, Apocalypse Woman, My Hope The Destroyer, The Light At The End Of The World, Into The Lake Of Ghosts, The Crown Of Sympathy, Your River i naravno one gore pomenute.

"Songs Of Darkness, Words Of Light" je (po meni) ubedljivo najgori album.

Slazem se sa covekom, a sto se tice pesama jos bih dodala Under your wings and into your arms :da:

Edited by Face Of Melinda

• 3 months later...

Nešto baš zamrla tema, ajde malo da oživimo mladu, najboljih pet albuma u zaista velikoj diskografiji ovog mračnog, sumornog, genijalnog benda,

,da vas čujem, evo mojih favorita:

1. Turn Loose the Swans(po meni najbolji doom-death album svih vremena - čista desetka!)

2. The Angel and the Dark River (10)

3. The Light at the End of the World (9,5)

4. The Dreadful Hours (9)

5. As the Flower Withers (8,5) - malo niža ocena isključivo zbog izuzetno loše produkcije(čak i njihov Ep -Symphonaire.. bolje zvuči!?!)

P.S. Novi album mi je verovatno uz predhodni A Map of All Our Failures najslabiji u njihovoj diskografiji, oba zvuče poprilično razvodnjeno, dosadno, bez i malo nekog uzbudjenja i svežine, ovaj novi su najavili kao povratak korenima, ali teško da su u tome uspeli ili meni jednostavno nije legao kako treba jbg.

• 2 months later...

Nešto baš zamrla tema, ajde malo da oživimo mladu, najboljih pet albuma u zaista velikoj diskografiji ovog mračnog, sumornog, genijalnog benda

1. The light at the end of the world (omiljeni od njih)

2. The angel and the dark river

3. Feel the misery (legao mi je na prvo slušanje i oduševio me)

4. The dreadful hours

5. Turn loose the swans

Redosled je nebitan od 2 do 5. Cela diskografija je odlična uz par albuma koji su samo...dobri. Veliki bend koji nastavlja da nesmanjenom žestinom mrači.

Edited by Sinjor_Fogi

• 1 month later...

1. EVINTA - iako nisam ljubitelj remiks-izdanja, ovo je meditativno-refleksivno remek-djelo.

2. 34,788% Complete - mada je pomalo eksperimentalan, ambijentalan i trip-hopast na momente...

3. The Light at the end of the world

4. Turn Loose the Swans

5. A Map of all our Failures

Svi ostali su mi podjednake kvalitete, svaki sa svojim zvukom, atmosferom i stilom, ovisno o fazi benda, i svaki album ima neku odličnu stvar i poneku osrednju žalost.

Like Gods of the Sun mi je nekako najslabiji, najosrednjiji. Čini mi se da sam ga i najmanje slušao.

A i Line of Deathless Kings mi je malo preveseo za jedan doom bend.

@ HUMAN - As the Flower Withers izuzetno loše produkcije? Malo je mutniji, prljaviji zvuk, istina, ali nekako paše ta prljavština jer je prisutniji mračan death metal umjesto instant patetike u kojoj MDB briljira. Album nabrijava na zlo, pogotovo Erotic Literature. :twisted:

Edited by Mile

• 5 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

nakon otkazanih nekoliko svirki u zadnje vreme, danas ovo:

Once again the bearer of bad news.

My Dying Bride have had to cancel their appearance at the

Eindhoven Metal Meeting 2017.

We will try get an official statement to the bands health and status as soon as we can.

sta li je u pitanju...