Kalmah

Nije mi jasno kako to da niko ne pise o ovom bendu.

Bend je iz Finske i ima 3 izdanja za SpineFarm izdavacku kucu,naravno jednu od najvecih u Finskoj za koju takodje izdaje Children of Bodom.

Kalmah je dinamican melo death(ali mnogo manje melodican bend od Skyfire-a, i sa mnogo manje klavijatura,klavijature se cak ni ne primecuju osim u nekim solo delovima),i ljudi koji slusaju COB mi mozda mogli da nadju neku slicnost i vecini bi se KALMAh svideo.Imaju 3 izdanja(NAdjite ih sami,mrzi me da pisem) a ubedljivo najbolji i najkvalitetniji je prvi album.

Ali toplo preporucujem svima da ako ikako mogu prvo cuju pesmu sa drugog albuma: My nation.

POZ

bila je tema ja otvorio odavno

Meni je Kalmah jedan od omiljenih bendova ma koliko go d to cudno zvucalo

Prvi album svetinja :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: Svaka pesma genijalna zaista ali ipak poslednjim albumom su vala objasnili neke stvari :pivopije:

Inace ako neko prikenja da podsecaju na Bodome zaboscu ga majke mi :) :) :) :)

Oni ne podsecaju.

Za razliku od Skyfire-a(koje ljudi zovu Bodomi na drogama),a pogotovo Norther-a koji jedna mnooooogooooo losa kopija.

Ali Kalmah je dosta originalan

Pod jedan ne diraj mi Skyfire i Norther inace cu da npr placem evo ovako :icon_ne: i ne ne podsecaju na bodome uopste pogotovo skyfire ne podseca

pod dva KALMAH RULES!!!!!!

:udri: :udri: :udri: :udri: :udri: :udri: :udri: :udri:

• 3 months later...

Finnish metallers KALMAH have posted the following message on their MySpace page:

"Two years has passed but as we promised there is more to come and now it is about time. Today [saturday, October 13] we started the recordings of our fifth full-length album. We started to work on new material almost two years ago and since we do not want to hurry it took the time to put every piece of the puzzle together. We have had great time to work with the new material as always. We did a demo a month ago to prepare ourselves for this main session. The demo worked out well and we are very confident about the new material. There is nine new swamp metal songs to record. Janne [Kusmin] has started to work out the drums and today we managed to record drum tracks for three new songs. Tomorrow we continue on working on the drums and we have six KALMAH songs to record plus one cover. Later on we will reveal the title of the album, song names, videos and images, so stay tuned!"

Volim ih... Ne lice mi nesto na bodome, stariji radovi mozda ponekad, ali poslednji album nikako... Moj favorit je "Man of the king"...

He, da, je li neko provalio da rif u "One from the stands" strofi mnooogo lici na The Kinslayer od Nightwish?

Edited by Talvi