Fields Of The Nephilim

Nja...

Da..I ono sto su mestimicno izbacivali posle:D

Ne volis Elizium? O_O

il sam ja pogresno shvatila, sto se nadam da je slucaj...Elizium je njihov najbolji album IKADA..Downrazor je za nijansu, dvije slabiji..barem meni, a ja sam, samoproglaseno, njihov najveci bh fan (ako ne i sire :mrgreen: )

Edited by +Abigail+

Sunce ti, ala zažive tema.Prelepo! FIREdevil.gif

“You are a moment, then you return forever, the 24th Moment …”

Carl je u nekoliko navrata ovo predstavio kao svedočanstvo o svemu što je bend uradio. Neopipljiv dokument o suštini postojanja Nephilima u čijem je centru on. Ni sam Carl ne može kontrolisati u kom smeru će 'pokret' evoluirati. Veliki broj promenljivih, na koje se ne može direktno uticati, stoji na putu večnog povratka. Ova ideja opseda Carla gotovo od početka karijere (hint na The Sequel, u kojoj je baš snažno izražena ova težnja), a način na koji je sama ideja sazrevala ide u prilog tvrdnji da se ne radi o smišljenom (jeftinom) triku koji će se prodavati fanovima.

Građa za 'pokret' je prikazana u Novom Zavetu (Mateja, poglavlje 24). Čuvaj se lažnih proročanstava...

S' vremena na vreme taj deo sajta i jeste svima dostupan. Fora i jeste u tome da su svi deo pokreta i da svako ponaosob daje deo sebe u napretku ka krajnjem cilju. U onoj meri u kojoj si spreman da se posvetiš Nephilim zajednici, u toj meri si sebi odredio porciju učešća u čitavoj priči. Niko drugi ti ne može pomoći do tebe samog.

Na Dawnrazoru je najprimetniji Leoneov uticaj. Album je najviše inspirisan filmom Once Upon A Time In The West... od uvodne škripe vodene pumpe u pesmi Dust (isti zvuk se može čuti i u uvodnim kadrovima filma) do Harmonica Man melodije, prosto priziva slike prašnjavih kauboja, sirovih i misterioznih stvorenja sa one strane pojmljivog. Ne mogu a da ne pomenem koliko me Roland od Gileada (junak serijala Mračna Kula) asocira svojom pojavom na Dawnrazor. Čoveče, Stiven King kao da se drogirao ovim albumom dok je stvarao Rolandov lik.

Samo koju godinu kasnije... Elizium!!!!!! Najneverovatniji album ikad. Toliko različit od Dawnrazora, a opet sličan. Kao da su naši junaci iz prljavih salona, preko pustinja sopstvenih lutanja stigli do momenta kada im jedino snovi nude utočište od neminovne prolaznosti. Sličnost sa Pink Floyd nije nikako slučajna. Na ovom albumu je prvi put radio novi producent - Andy Jackson, koji je Pink Floyd producent.

Kome se dopada Mourning Sun, mora naći nešto za sebe i na Eliziumu (a i Zoonu), ili makar dati šansu.

Drago mi je da se priča o ovom bendu, kao i da postoje ljudi koji tek ulaze u ovaj prelep svet (kako vam samo zavidim).

A propo ovih Sisters plagijata: kada na nekoj od sledećih svirki skinete Fieldse, ima da vam zakitim pevača. bgbiggrin.gif

• 4 months later...
  • 1 month later...

Elem, carOvi su imali nastup 30.12. u poznatom Tavastia klubu, u okviru Helldone festivala. Malo čudan odabir mesta pojavljivanja, ali s obzirom na to koliko retko sviraju sitničarenju nije mesto.

Evo set liste:

SHROUD

STRAIGHT TO THE LIGHT

PENETRATION

DAWNRAZOR

FOR HER LIGHT

REQIUEM (LE VEILLEUR SILENCIEUX)

XIBERIA

MOONCHILD

LAST EXIT FOR THE LOST

---------------

PSYCHONAUT

MOURNING SUN

Malo iznenađenje, uzevši u obzir kako je to izgledalo u Astoriji, jesu Elizium momenti. Ogromno iznenađenje jeste Psychonaut. Verujem da su ljudi koji su bili prisutni popadali kada su ovi izašli na bis i počeli da je sviraju... brrrrr!

Evo i par fotografija...

carlbj0.th.jpg

fotn1rw0.th.jpg

fotn2ph5.th.jpg

fotn3ge1.th.jpg

fotn4cm5.th.jpg

U toku 2008. će doći i u krajeve bliže nama.

Otkud Elizium? Da li je to "samo za ovu priliku", ili planiraju da nastave da ga sviraju?

A vidi stvarno, Psychonaut. K'o bi rekao da će akordi te pjesme ikada više začuti sa njihovih gitara. Da nije McCoy doživio neko prosvjetljenje?

• 4 years later...

stacks_image_6_1.png

Fields of the Nephilim are proud to announce the release of ‘Ceromonies’, the double live album and DVD on March 5th 2012. Subtitled ‘Ad Mortem , Ad Vitam’ (To Death, For Life), this release marks the closing of one chapter in Fields Of The Nephilim’s history paving the way for what is soon to come.

As frontman Carl McCoy says: "The Ceromonies project is about crystallising a point in time which embodies magical moments created by Fields Of The Nephilim. Having focussed on the live elements over the last few years this represents a closure and regeneration. Ceromonies is a representation and remembrance of where the Nephilim is right now, from this point we move forward. We continue to evolve."

Recorded over two sell-out shows at London’s Shepherds Bush Empire, ‘Ceromonies’ features songs from their earliest days such as ‘Trees Come Down’ and ‘Preacher Man’, through a series of undeniable classics including ‘Moonchild’, ‘Psychonaut’ and a rare performance of ‘Celebrate’, whilst taking in the dramatic soundscapes of the mid-‘90s Nefilim incarnation (‘Penetration’, ‘Shine’ and ‘Zoon’), and coming right up to date with the band performing tracks from their most recent studio album ‘Mourning Sun’.

‘Ceromonies’ also includes a very rare live performance of ‘Wail Of Sumer / And There Will Be Your Heart Also’, the thirteen minute, elegiac finale of the band’s landmark ‘Elizium’ album.

Following hot on the heels of October’s sold-out Brixton Academy show, which not only had queues of devoted fans stretching around the building for hours beforehand desperate to get in, but saw the band deliver an incredible set of old and new to rapturous acclaim, ‘Ceromonies’ is a breath-taking document of Fields Of The Nephilim’s musical dominance over metal, gothic and industrial music for the past three decades.

As a visual document, the DVD captures the true essence of the band, bringing the ritualistic nature of their live show to the screen and demonstrating the quite remarkable power of their performance. Beautifully edited and directed by Carl McCoy at his visual production company, Sheer Faith, it is a striking example of why this most elusive and mysterious of bands has been revered for so long.

The double-CD set – only the second live album the band have ever released and a perfect companion to its live predecessor, 1991’s legendary ‘Earth Inferno’ – is a sensory treat; the enormous sound and brooding instrumentation of the band bursting forth from the speakers, crowned with McCoy’s haunting incantations and tour-de-force vocals.

‘Ceromonies’ is released as a 3-disc digipack featuring the double CD live album and DVD, a two-disc vinyl album, and a digital download album featuring the bonus track ‘Last Exit For The Lost’.

Details of a special strictly limited collectors edition boxed set will be announced shortly, these will be on a first come first served basis available exclusively from the official website.

Fields of the Nephilim will be touring internationally throughout 2012 including some very special performances to be announced in the coming months.

• 3 months later...
  • 4 months later...

Kao što reče Starshooter - pisalo bi se kada bi oni nešto radili. Bili su jedan od bendova kojima sam se najviše radovao na Brutal Assault-u i na kraju otkazaše. :no:

Pričaju o novom albumu neko vreme, hajde da vidimo i to čudo, pa da tema oživi.