Delain

Apeiron

Čuo sam album. Ništa spektakularno što već nisam čuo od sličnih bendova.

Pa jel mora svaki novi bend da izmislja toplu vodu? Ljudi sviraju gothic metal po uzoru na predstavnike tog zanra, i realno, zvuce fenomenalno, ako ne i bolje od poslednjih albuma tih svojih uzora. Poenta je praviti dobre pesme, na prvom mestu, a ovih ih imaju gomilu.

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Nisam slušao novi, ali prvi mi se veoma sviđa. Šteta što Kameot ne dolazi ponovo ove godine, ne što mi se toliko žuri da ih gledam 3. put, već zato što su im Delain i Serenity predgrupe. A nešto sumnjam da ćemo u skorije vreme imati prilike da vidimo Delain na headliner koncertu.

Pojavio se novi na torentima u boljoj kompresiji. Vrlo dobar album, to je to, nema preterane filozofije, hitovi na prvu, i dovidjenja. Ionako mi je na vrh glave novih bendova koji sve znaju uraditi, ali pesmu pamtljivu napraviti ne znaju.

• 3 months later...
  • 3 months later...

Prvi put sam čuo juče za ovaj bend (nisam baš u toj vrsti metala) jer su predgrupa za SA. Apeiron ih nahvalio, pa reko' ajd' da probam. Ne pamtim da mi je neki album u poslednje vreme ušao u uši tako brzo kao Lucidity.

Sve je tu. Melodija, rifovi, orkestar, lep ženski vokal..Kao šlag na tortu dolazi gostovanje Marca (treba li reći da se njegov glas bolje uklapa sa Charlotte nego Anette:haha:), Liv i Sharon. I da, slažem se da su za tri talasne dužine prešli ostale bendove sličnog zvuka.

Uh, sve u svemu, u novembru nas čeka muzički spektakl.:meshuggah:

• 3 weeks later...

Kao bonus na japanskom izdanju novog, ima No Compliance u verziji u kojoj Charlotte peva celu pesmu. Baš sam, slušajući originalnu veziju, više puta pomislio kako je Sharon nekako njanjavo zvučala, i da bi bilo bolje da je Charlotte pevala.

Ako treba nekom... http://rapidshare.com/files/220164317/13_No_Compliance__Charlotte_Only_Vocals_.mp3

• 2 weeks later...

DELAIN — the Dutch gothic rock/metal project founded by ex-WITHIN TEMPTATION keyboardist Martijn Westerholt (brother of WITHIN TEMPTATION's Robert Westerholt) — has issued the following update:

"We are sad to announce that Ronald [Landa, guitar] has decided to part ways with DELAIN.

"Ronald has been of great value to the band. We would like to thank him for his everlasting devotion for DELAIN! We will never forget all the great moments we have shared together and wish him the very best for the future!

"Ronald will still play our shows in Zwolle and Birmingham and besides that there is a big chance he will appear on stage now and then at one of our future shows. We hope to be able to announce his successor very soon and keep you updated on that!"

Commented Ronald: "Being a part of DELAIN has always been a tremendous privilege and honor for me. It was so awesome to play live and record albums for you [the fans], guys. You have been so great to us, and to me, and I want to thank you so much for that. However, the time has come to step away from the band, and to pursue a different dream.

"My musical taste has always been very wide, and I wanted to play in a band that plays a different kind of music for a long time. I could never do this because being in a band like DELAIN requires you to put all of your time and effort into that band. But the desire to play music with different people in different genres doesn't let go. Therefore I decided to continue my role in DELAIN as a dedicated fan and friend.

"I will follow DELAIN very closely, and do everything I can to still be of value to the band. Besides that, I hope that you'll check out what I'm doing once in a while, and that you will like my new musical endeavours.

"I want to thank Charly, Martijn, Rob and Sander so much for the fun we had, the great moments we shared, the hard times we conquered, and the beautiful music we played. I also want to thank all our fans so very much! You guys make it worthwhile!

"Thank you for coming to so many shows, and for making me feel good! I love you all!"

DELAIN bassist Rob van der Loo will sit out the band's European tour with SONATA ARCTICA due to other personal commitments. He will be temporarily replaced by Roel Vink. Rob will still play the tour's Dutch dates.

• 3 weeks later...

Ako si ti ljubomorna na nju zato sto izgleda kako izgleda, ne vidim potrebu da se javljash na temi o bendu gde se ipak prica o muzici i nastupu istog, koji ma sta ti ti mislila, je daleko iznad mnogih drugih slicnih u tom `female voices sympho nympho goth ovo-ono` fazonu ...

Jos jedan bezlicni komercijalni bend. Bled utisak,sve pesme slicne, po sablonu...Vokalne mogucnosti pevacice-sasvim prosecne. Ako je nekome privlacna, to neme veze sa muzikom.

S obzirom na ovakve konstatacije ja bih volela da ti napises sta je po tebi female fronted metal bend koji bi zasluzio paznju i koji mozes svrstati u nesto novo, vokalno kvalitetno i prihvatljivo?

U poredjenju, na primer, sa Forever Slave, koji su takodje imali priliku da se kao predgrupa pokazu srpskoj publici, Delain je nenadmasiv. Ali dobro, mozda je to moj subjektivni dozivljaj.