Wolves In The Throne Room

Џрк

• 3 weeks later...

zanimljiv album.

napravljen je da se slusa u isto vreme sa celestial lineage, nesto kao tribes of neurot - grace uz neurosis - times of grace.

u principu za ljude koji vole ambijentale i koji vole i sintisajzere a ne samo gitare. i za one sto su odrasli uz filmove/muziku dzona karpentera a u medjuvremenu otkrili izvodjace kao sto su boards of canada, ulver, tim hecker, fennesz, zombi itd.

btw mnogo bolji ambijentali od svih sto je varg radio ranije, iako se oseca uticaj. na pravim analognim matorim sranjima a ne na igrackama

Edited by Buddha
  • Upvote 1

u principu za ljude koji vole ambijentale i koji vole i sintisajzere a ne samo gitare. i za one sto su odrasli uz filmove/muziku dzona karpentera a u medjuvremenu otkrili izvodjace kao sto su boards of canada, ulver, tim hecker, fennesz, zombi itd.

Daj brate.

Ulver imaju i pesmetine u svom tom ambijentu a ne ovo viju viju govno. Pa i ti Neurosisi mogu sami za sebe da se slušaju.

Jebeš ti to ako ja moram da pustim još jedan album, čekam doba dana određeno, crvkut ptica, svež hleb iz pekare i mlaku kafu da čujem nešto ovde.

• Upvote 2
  • Downvote 1

ne zaboravi da su ulver imali silencing the singing momente, to je bas bio period kad su metalci odustali od njih... dok nisu snimili shadows of the sun.

meni je ovo kul jer inace volim takvu muziku, ali kapiram zasto drugima moze da bude dosadno/lose/suplje. u sustini album je pravljen da bude kompanjon proslom, nije sad kao fazon zabole nas za blek i gitare, sad cemo samo ovo da radimo. dobro je kao eksperiment i mozda najbitnije sto su kreativno bili u fazonu, ajde da probamo nesto drugo i da se stavimo u drugaciji mindset instrumentalno gledano (atmosfera je i dalje ista), metalci danas uglavnom drve jedno te isto iz albuma u album.

We are happy to be able to share more details about our forthcoming album, Celestite. Celestite is an experimental, instrumental companion to our previous album, Celestial Lineage. It was a challenge and a pleasure to take a temporary break from our usual palette of sounds to focus on the synthesizer oriented psychedelia that lurks in the mix of our previous albums.

After a long and restful hiatus, we are very much looking forward to returning to the stage. The setlist is developing, but I can say that we’ll be playing songs off of Diadem of 12 Stars, Two Hunters and Celestial Lineage. We are especially excited to perform some epic older songs that we have never before played live. Our new album was very much a studio project, so we won’t be performing material directly off of Celestite. But we do plan on bringing a larger array of synthesizers on the road to expand the sonic journey into deeper realms.

• 2 years later...

19598547_10154484862701050_6071330150310448777_n.jpg?oh=d7b261c2a27e87d0c0c0ee53771a9f6c&oe=5A10AFBB

Thrice Woven:

01 Born From the Serpent’s Eye

02 The Old Ones Are With Us

03 Angrboda

04 Mother Owl, Father Ocean

05 Fires Roar in the Palace of the Moon

Thrice Woven features appearances from Neurosis’ Steve Von Till, harpist Zeynep Oyku, and singer-songwriter Anna von Hausswolff.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...