At The Gates

oʞɾoƃ

kao vokal je idealan za d beat i crust ali sama muzika i nije toliko sjajna,od te citave svedske scene wolfbrigade je top a ostalo,barem meni,je manje-vise tanko.ne kazem da je to lose,ali meni svi svedjani pored wolfpacka nekako djeluju inferiorno.

Pa pazi,danasnja koka kola je sranje realno,izgubila je orginalni ukus jos pre godina :D,retko kad ubodem dobru flasu

Brate, nasao si kom ces Bogu da se molis. Opste je poznato da ne postoji dobra Coca-Cola u plasticnoj flasi, koja je sada u opticaju, bila ona od pola, litar ili dva. Jedina koja valja je u limenci, i ova mala staklena, koju ovih dana mozes naci samo u kaficima :(

Dusa me boli za onom staklenom litarskom...kakav je to ukus bio :(

• 4 weeks later...

At The Gates - The Flames Of The End [DVD]

j4xye.jpg

Disc 1 ‘Under A Serpent Sun – The Story of At The Gates’ – a brand new documentary with a running time of over 2 hours, detailing the band’s entire career with exclusive interviews and footage, filmed and directed by guitarist Anders Bjorler.

Disc 2 ‘Purgatory Unleashed – Live at Wacken’ – a 75-minute live set from the band’s reunion set at the Wacken festival in 2008 in front of 100,000 people.

Disc 3 ‘Only the Dead Are Smiling’ – 26 rare and archive live performances of the band playing in locations around the globe from 1991 – 2008.

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...