Bendovi koje ste otkrili

Novaliis

ја не знам зашто се сви при помени Nargaroth-a хватају за Black Metal ist Krieg?! мислим, ок јесте то најпознатији албум, али по квалитету испред њега су и Herbstleyd и Geliebten Des Regens.

Чини ми се да ја Канвулф, а тиме и сам бенд, највиже постигао са тим албумом, остало више иде као нека пратња. Нађе се покоја песма вредна слушања и на осталим албумима али углавном доминирају дуге и музички неинтересантне песме.

CHAOS INVOCATION - In Bloodline With The Snake (2009)

32640.jpg

www.mediafire.com/?98v6wbujgf9tcv8

Nemci, ali stilski potpuno u fazonu novije švedske škole - dakle, pre svega Watain, onda Ondskapt, Orcivus... taj trip. Samo ovaj album imaju, ništa više, i veoma dobro zvuči.

Moram prokomentarisati - danas sam prvi put preslusao album, odlicno zaista! Preporuka svima koji nisu culi ranije.

Pratice se ovaj bend ubuduce sigurno. Ako potraju.

Edited by Descender

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da bacim 2 preporuke ovako na brzaka,suvi VON vorsip.

Swine - Marked By The Baron (2004)

510441pe6.jpg

http://www.megaupload.com/?d=80CXF6TA

Hellrealm - Hell is Here on Earth (2006)

112311.jpg

http://rapidshare.com/#!download|354tg2|39962116|Hellrealm_-_Hell_Is_Here_On_Earth_dead-metalvault.blogspot.com.rar|35534

A mislis na rastvaranje, mi ga tako zovemo, svidja mi se to sok na rasturanje, rasturam, rasturam, rasturam i op - crna sperma!

Kako ne, od soka na rastvaranje, pa do metanola i varikine, zavisi od raspolozenja, nikad Koka-kola, nikad americka govna, samo baba sto napravi kvltno na rastvaranje. Imam od visnje i drugi, kultniji, od koprive, navrati da pijemo i samo prvi demo da slusamo. :pivopije:

• Downvote 1

• 4 weeks later...

Eyes of Noctum - Inceptum (2009) @320kb/s

7bc66aad96b8.jpg

1. Inceptum (2:26)

2. Eyes of Noctum (4:13)

3. Devil's Wind (3:15)

4. God's Second Hand (5:00)

5. Declaration of War (3:06)

6. Thy Fire Within (5:08)

7. The Renaissance Prosperity (4:58)

8. Venomous Desire (3:42)

9. Annihilate (3:44)

10. Garden of Temptation (4:34)

11. Phantasma Nocturna (5:48)

http://www.megaupload.com/?d=1XN4ZJZD

Edited by Verbatim

• 2 weeks later...

Ja sam juce otkrio ''Black Funeral'', osnovan jos 1993. u Americi. Bas slusam poslednji album, ''Vukolak'' 2010.

''VUKOLAK is not melodic or polished, this album was recorded as a violent cult black metal album which is even more extreme that 1995’s “Vampyr Throne of the Beast”. The riffing structure of VUKOLAK is of Akatash as the fiend of perversion and the cold tomb of Nosferatu, a grave rotting in the blood of the dead. Each song guides through the violence of Nachzehrer, who tears violently at its’ grave shroud and limbs, ripping through the grave in search of the warmth of fresh blood.

The ritualistic ambience of Black Funeral is found in various substructures and intros, where human bones are utilized by Marchozelos and Akhtya Nachttoter. Like the complete blackness of tarik den afraj-pedak, wherein the Throne of Ahriman is found in the coils of serpents and chthonic shades, so you will find the essence in the violent and hateful screams of Akhtya Nachttoter.''

Akhtya je zapravo Michael W Ford, tako sam i saznao za ovaj bend. Lik je autor vise okultnih knjiga o levoj stazi. Meni je bas kul muzika, dobar usbm iz Amerike.

Jel slusa odje ko shvecki FLAGELLANT?

44222_454380382792_239781997792_5828757_3699410_n.jpg

1.The Black Void Unfolds

2.God of Torment

3.The Unseeing Eye

4.Monuments

5.Within the Circle of Ouroboros

6.Into the Maws of Death

FLAGELLANT - MONUMENTS (2010)

40 minuta svedskog black metala po knjizi. Vorsip starijeg WATAIN zvuka, uz neke manje uticaje ostale bratije (ONDSKAPT, OFERMOD itd.). Imaju i demo Morbus Nefastus(2007), gdje su obradili KATHARSIS-Thy horror sa 666 albuma (jos malo o uticajima). Preporuka i za to izdanje.

Edited by morbid god