Kam Lee

Grobodan

Odmah da kazem da je rec o totalnom kultu, pozeri odjebite, nema vam mesta ovde.

Kam Lee, otac DM vokala, je okupio novi bend, i za Ibex Moon je izasao prvi album They Rise krajem prosle godine. Mjuza je Death Metakl stare skole, zna da zalici na Massacre, sa totalnom Horror tematikom. Ja volim ovakav zvuk vise no leba jesti, album je skroz OK. Bend je vec bio na turneji sa Massacre, nazalost mi ga ispusismo za tu svirku.

I jos nesto kad sam vec tu – Kam je najavio da ce se stari Death demosi ponovo snimiti sa nekom finom ekipom, ja sam se vec ovlazio na informaciju.

Edited by Grobodan

• 2 weeks later...

Sta znam..obrtah jednom..beshe sad to davno..januar..i nista specijalno..ode na plastiku...

A sad vidim na blabberu Kamovu odluku za ponovo snimanje...mislim:

"Like it or not... I'm as much a part of that history as Chuck [schuldiner] was, and I wouldn't think to do anything to down play his involvement in these songs.

"The simple truth is that most of the songs on MANTAS/DEATH's 'Death by Metal' demo '83/'84, DEATH's 'Reign of Terror' demo '84 and DEATH's 'Infernal Death' demo '85 — and many rehersal tapes released during this time — we're both lyrically written be me, and sung by me. Yes, both Chuck and Rick [Rozz] wrote the guitar riffs, but I wrote the drum patterns to these songs and the lyrics to most of these tracks. That's the simple truth to it!

Metal popularan, Chuck mrtav, pa ajde malko kinte da se uzme...mrsh u pichku materinu. Ne zelim da gledam ovo choveka uzivo ni za besplatno.

• 3 years later...
  • 8 months later...

Evo ga, tema za Kam Lee-jeve brojne projekte, da se ne jurimo po sto mesta. Ne znam kako da promenim podnaslov jebiga :haha:

Dakle novi The Groetesquery izlazi veoma uskoro, old skul jebačina kao na debiju, zanimljivo što je bas izvučen u zvuku i baš je dao neki dobar šmek, priča iza albuma je prebolesna.

Edited by Grobodan

• 2 weeks later...