2008.09.05. *SKC, Beograd* N I L E, Grave, Belphegor

FRUBI_ZMIJA_GADAFI

Pozdrav,

kao sto smo najavili Death Metal bomba je upravo objavljena !

05.septembra nastupice : NILE , GRAVE , BELPHEGOR u maloj sali SKC-a !

Cena karte ce biti 1500din, i bice limitirano na 300 karata , zbog kapaciteta male sale SKC-a . Na dan koncerta cena karte ce biti 1800 din .

Pretprodaja krece 16.juna !

Mislim da ce pored ovog UBISTVENOG paketa, ova turneja biti presudna za domacu death metal scenu . Javicu vam o cemu se radi u narednih par dana .... ;)hehehehe

Eto, nadamo se da ce ovo biti rasprodato, i da ce ovo biti stvarno koncert koji svi dugo cekamo Wink.

:pivopije::opusteno:

080905.jpg

Edited by Frubi666

• Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hehe,stvarnbo za ljubitelje death metala ovo je pizdarija :pivopije::rockdevil:

septembar nije 8. mesec

Hehe,jos ja pomislio da je ovo pocetkom avgusta :)

OK,da prepravimo to :pivopije:

EDIT:i podnaslov (pise "BONBA" :) )

Edited by LazaGNR

Mislim da je svaki moj komentar izlisan...

Vec nekoliko dana ne mogu da dodjem sebi :cry:

Evo vam Karlov komentar posle neodrzanog koncerta prethodni put:

I noticed that you were accused of cancelling your show in Belgrade for no reason, what really happened there?

We couldn't get across the border. I think that is a pretty good reason, if you can't get there then you can't play the fucking show. They said we had too much gear, it was worth too much money, so the promoter told us to lie. If we would lie we would get across the border but lying is bad. They already knew what we had. If we tried to tell the guy next to him that we had something different, you know, that's fucking stupid. The promoter that's been bad mouthing us, saying that we cancelled for no reason, he's a fucking liar. He's a fucking cocksucker.

Naravno da se ovo ne odnosi na Legacy :D

Frubi - hvala do neba i pamet u glavu ;)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

prvi red do smrti! :rockdevil:

We couldn't get across the border. I think that is a pretty good reason, if you can't get there then you can't play the fucking show. They said we had too much gear, it was worth too much money, so the promoter told us to lie. If we would lie we would get across the border but lying is bad. They already knew what we had. If we tried to tell the guy next to him that we had something different, you know, that's fucking stupid. The promoter that's been bad mouthing us, saying that we cancelled for no reason, he's a fucking liar. He's a fucking cocksucker.

Односи се на Ракића. Сећате се оних мејлова о гомилама новца у Грчкој искуцаних огромним плавим фонтом?

Mislim da je svaki moj komentar izlisan...

Vec nekoliko dana ne mogu da dodjem sebi :cry:

Evo vam Karlov komentar posle neodrzanog koncerta prethodni put:

I noticed that you were accused of cancelling your show in Belgrade for no reason, what really happened there?

Односи се на Ракића. Сећате се оних мејлова о гомилама новца у Грчкој искуцаних огромним плавим фонтом?

Haha,ladno :) :) :)