Koji ste poslednji original CD nabavili?

White Man

Death Dealer ти је заправо старо име бенда Deaf Dealer из Квебека, само што су решили да га врате. Имају један албум званично објављен, а ово је други који је снимљен давно, давно, али су се нешто били порокали са менаџером, па им он није дао мастере за објављивање, јер је он платио комплет снимање. То је тај други албум.

Words are pointless - get ready for the DEATH DEALER assault!!!

This CD is the reason why we at CMC decided to start a record label at the first place. I guess you are all familiar with one of the greatest metal bands ever, DEAF DEALER from Canada. To those of you who live in another planet, DEAF DEALER released only one album in the 80's and recorded a second one, called "Journey Into Fear" that never saw the light of day (officially) but to many metal fans is the best heavy metal album of all time that was never released. But what the hell all these things have to do with "Coercion To Kill" and DEATH DEALER. Well guys, we are talking about the same band!! Yep, so keep reading! Before renaming to DEAF DEALER the band was called DEATH DEALER and they had written a bunch of fantastic songs that most of them were never released or were released in a different form. With a style between NWOBHM and pure U.S. metal, they managed to come up with a unique style led by the breathtaking bass playing of Jean-Pierre Fortin, the divine vocals of Andre LaRouche, the double axe attack of Marc Brassard and Yves Pedneault and the powerful drumming of Michel LaRouche. What you get here is 15 (!) songs that touch metal perfection! It is pointless to start refering to certain titles, 'cause each song deserves its space in the metallic hall of fame so just prepare for the greatest music orgasm you had in a long time. In our days that so much crap is released, this CD will come to your ears as a unique alternative to mediocrity. To us, this is one of the best things we have ever released, so it had our full attention in all fields required, starting from the 20-page booklet (!!), the cult bonus video song of "The Faddist", the great remastered sound and all lyrics, bio's, liner notes and further information that a metal fan should ever ask for. Simply one of the most essential releases of the year that you HAVE TO OBTAIN AT ONCE!!

...it simply cannot get any better than this...this thing is GOD!

Нисам ни знао да је изашао други Crescent Shield. Сад је скоро први избачен на плочи, а нашао сам га за мале паре.

Слушао можда Cloven Hoof "A Sultan's Ransom" и Drive "Characters In Time"? Ако ниси, то су ти моје најтоплије препоруке!

A daaj, pa ja već imam Deaf Dealer "Journey Into Unknown" (ali samo kao MP3) i taj mi se album baš svidja ali nisam znao da se taj bend ranije zvao Death Dealer. Probaću da nabavim i to CD re-izdanje pa ti javljam utiske! Izgleda da Kanada ima više metal tajni nego što se na pvi pogled čini. A kad smo već kod Kanade i tajni, nisi li slušao možda epic/speed bend ICE VINLAND? Prvenstveno mislim na prvi album "Masters Of The Sea"?

Naravno, slušao sam Cloven Hoof "A Sultan's Ransom" i super je album i što se mene lično tiče veoma je potcenjen čak i od strane ljudi koji se kao razumeju u metal underground. A jesi čuo njihov novi album "Eye Of The Sun"? Ovaj drugi, Drive "Characters In Time", nisam uspeo da nabavim (još uvek) ali se sećam da sam još davno pročitao neke lepe stvari o njemu.

Ali ovo mi najjače "...this thing is GOD!" :lol:

@Gojko: Jel taj "At The Gates" original izdanje na Deaf Recordsu ili re-izdanje (ima ih nekoliko)? Jel ima pesma "The Red In The Sky Is Ours"? Od njih imam samo kultni "Slaughter Of The Soul" i taj kida! Čekaj, naplatili su ti carinu za samo jedan CD???

Radiohead - OK Computer

:pivopije: OK Computer je već starosedeoc na mojoj polici. Stvarno genijalan i hiper melodičan komad muzike.

I otkako sam ga kupio na originalu, više mi se viđa kao album, nego do sada.

A daj, nije valjda do toga došlo da treba da slušaš Keeper I na originalu da bi ti se BAŠ svideo? Taj album je instant klasik, sećam se kad sam ga prvi put čuo odmah mi se toliko svideo da sam ga par dana posle toga kupio na CD-u. Kvalitet koji je stvarno previše očigledan...

• Upvote 1
  • Downvote 1

@Gojko: Jel taj "At The Gates" original izdanje na Deaf Recordsu ili re-izdanje (ima ih nekoliko)? Jel ima pesma "The Red In The Sky Is Ours"? Od njih imam samo kultni "Slaughter Of The Soul" i taj kida! Čekaj, naplatili su ti carinu za samo jedan CD???

Koliko znam, taj disk je u startu izašao za Peaceville, a oni su ga i reizdali, reizdanje imam. Nije samo ATG, bio je još jedan CD za ortaka, ali zbirno me je carina došla gotovo kao oba CD-a.

Edited by Gojko

Ajde kad neko narucuje sledeci put diskove iz inostranstva,a iz Bg-a je (ma ipak svejedno), da i ja narucim jedna disk i da zajedno podelimo postarinu i carinu. :)

Interesuje me Gojira - From Mars to Sirius i Edge of Sanity - Crimson i mozda mozda Burzum - filosofem . :)

Opeth-Watershed :rockdevil:

E a ja uzeh i obično i deluxe pakovanje sa DVD-om i extended artworkom i drago mi je da jesam jer sam se baš lepo nasmejao kad sam gledao onaj dokumentarac o pravljenju albuma tačnije intervju sa bubnjarem Martin Axenrot-om. Hahaha, kakav je on car! Inače genijalan album, ne mogu da prestanem da ga slušam otkad sam ga nabavio...

Juče sam kupio (ali mi nije još stigao): WARNING - Watching From A Distance (UK melodic doom)

:meshuggah:

Guest Lukas Ацовић

Motorhead - 1916

odma kada je izaso, znaci '91 godine.

originale ne kupujem ali me obasipaju tim originalima sa svih strana svakakvieh muzickieh zanrova.