Pollution

Red Viper

hahahah jebeno je kad vas ima 4-5 u bendu,a bina mala...elem odgledah i ova dva klipa i bilo je bas fino przenje,gledacu da se vidimo u somboru krajem marta/pocetkom aprila :smile:

A jbg tako je kako je...u pa bilo bi fino to! Da surimo!

:pivopije:

Evo i ja da se oglasim, sve čestitke na albumu! Produkcija solidna, gitare sirove, glas taman. Naslovna stvar mi je omiljena, nikad jači vrisak na početku. :rockdevil: Ostali favoriti: Elimination by radiation (E C G D FTW! :bigblue: ), Massive overload i Manic depression. Od mene 8/10, za prvenac k'o Bog. :pivopije:

Evo i ja da se oglasim, sve čestitke na albumu! Produkcija solidna, gitare sirove, glas taman. Naslovna stvar mi je omiljena, nikad jači vrisak na početku. :rockdevil: Ostali favoriti: Elimination by radiation (E C G D FTW! :bigblue: ), Massive overload i Manic depression. Od mene 8/10, za prvenac k'o Bog. :pivopije:

Hvala matori :pivopije:

Prvi put sam čuo Polušn u novoj postavi, i oduševljen sam!!! :rockdevil:

Samo još Bane malo da sredi ispadanje, i biće MNOOOOGO PR0NO JEBAČKI BEND!!! x)

Ovaj nabildovani sto je pevo Power Thrashing Death, jel' to Tower?  :smile:

Xaxaxaxa, laskaš mi... :redface: XAXAXAXA!!! x)

Samo je bedak što se ništa nije čulo, ali ću dobiti uskoro audio snimak od Igora iz Awaiting Feara, pa će da se čuje sve lepo. :)

KONACNO!! AAA! Znaci stizu i majice! :rockdevil:

Hello Bane

Finally we got notice from pressing plant saying tha the relase is out !!

The Booklet came in a deluxe glossy high quality paper so the final result is Top Professional.

We are just waiting the delivery of the product so we should have the release tomorror or monday at the most.

Please let me know the shipping address so we can get your packages ready to ship.

Thanx a lot for your extreme patience, you will see that it worth the wait !!!

We will have the EBM site updated with all the info in the coming days

As a Label policie we will start immediately with the worldwide promotion, I will email you a list of the sources where the CD will be sent to.

Merchandising is already considered for this release, a proper Tshirt will be printed and you will receive a quantity depending on the current pressing.

Then we will start with worldwide distribution and direct sales of the release/merchandising..

Also we are planning to buy ADs at major zines such as Metal Maniacs, etc.

We will keep you informed of everything concerning the Release, ok

Take care

Jose Luis/EBM

KONACNO!! AAA! Znaci stizu i majice! :rockdevil:

Hello Bane

Finally we got notice from pressing plant saying tha the relase is out !!

The Booklet came in a deluxe glossy high quality paper so the final result is Top Professional.

We are just waiting the delivery of the product so we should have the release tomorror or monday at the most.

Please let me know the shipping address so we can get your packages ready to ship.

Thanx a lot for your extreme patience, you will see that it worth the wait !!!

We will have the EBM site updated with all the info in the coming days

As a Label policie we will start immediately with the worldwide promotion, I will email you a list of the sources where the CD will be sent to.

Merchandising is already considered for this release, a proper Tshirt will be printed and you will receive a quantity depending on the current pressing.

Then we will start with worldwide distribution and direct sales of the release/merchandising..

Also we are planning to buy ADs at major zines such as Metal Maniacs, etc.

We will keep you informed of everything concerning the Release, ok

Take care

Jose Luis/EBM

HVALA KURASTU!!! :rockdevil:

MENI ODMA' MAJA I ALBUN! x)

Nema zime za srpski thrash metal. Iznenadna erupcija bendova, pojava desetina mladih čupavaca u dubokim belim patikama, sa prišivačima, natapiranim kosama, koji "režu vene" na ranu Metallicu, Slayer, Kreator, Destruction, Sodom, Tankard i slične, željnih sviranja upravo te vrste metala, znojem i energičnim svirkama dokazala se prvo kod nas, da bi, evo, krenula i priznavanja izvan Srbije. Tako nakon beogradskog Nadimača, i Pollution dobija izdavački ugovor u inostranstvu, preciznije Meksiku, gde im za izdavačku kuću EBM Records izlazi album Modern Warfare.

Intro, i 10 pesama imamo ovde. Producent materijala je Luka Matković (Space Eater), a čovek zna kakav zvuk treba ovakvom bendu, dok je i ekipa iz Pollutiona apsolvirala žanr. Za razliku od već pomenutog Nadimača, Pollution se kreće nešto umerenijim tempom, iako znaju ubrzati kad treba, a Banetov vokal, kao uostalom sve vezano za ovaj snimak, može se opisati sa dve reči - thrash metal.

Jedini problem koji je ovde vidljiv jeste nedostatak identiteta, ali kako sam stekao utisak razgovarajući sa mnogim ovdašnjim thrash metalcima, malo kome je stavka "originalnost" uopšte na repertoaru. Fanovi će se jasno prepoznati u ovom zvuku, prepoznala je to i izdavačka kuća koja je, letimičnim pogledom na njen zvanični sajt, Meka za ovakve bendove. Jedino što bi konkretniji efekat ovaj album sasvim sigurno izazvao da se pojavio pre kojih 25 godina, i hiljada sličnih albuma, u LP formatu... No, ako ste raspoloženi za headbanging, straight-in-face metal, i neobuzdanu energiju, na pravom ste mestu.

SRPSKI METAL PORTAL