Obscura

azal

Album je svigde pokupio odlichen ocene...

COSMOGENESIS RATINGS

bloodchamber.de Germany 9,5 out of 10

blabbermouth.net USA 9 out of 10

Zwaremetalen Netherlands 94 out of 100

Metal.de Germany 9 out of 10

Metalfan Netherlands 92 out of 100

Quintessence Netherlands 6 out of 6

Metalsucks USA 4,5 out of 5

Sputnikmusic USA 4,5 out of 5

Pavillon 666 France 9 out of 10

Lords of Metal Netherlands 92 out of 100

Trashocore France 9 out of 10

Metal Underground USA 4,5 out of 5

Rock Hard Germany 8,5 out of 10

Metalized Denmark 9 out of 10

Metal Hammer Greece 8 out of 10

Metal Hammer Germany 5 out of 7

Noise Magazine France 8 out of 10

Metal Obs France 10 out of 10

Blastbeat Netherlands 95 out of 100

Punx Netherlands 85 out of 100

Decibel Magazine USA 9 out of 10

Rock Tribune Belgium 84 out of 100

Aj nek neko kaze da album ne valja sad :) :) :)

Ali je sve tako kvalitetno urađeno da odvaljuje vilicu.

Ruku na srce, reci da ne bi voleo da npr Atheist izbaci ovakav album.

Pa ne, ne bi'. :)

Metalsucks USA 4,5 out of 5

Aj nek neko kaze da album ne valja sad :) :) :)

I rest my case :)

• 1 month later...
  • 2 months later...

album je stvarno odlican evo od sinoc anticosmic overload nemogu prestati slusati.neznam sto ali pesma mi se nonstop vrti u glavi i to odma onaj pocetak.veoma zarazno :D razlika ovog i prvog albuma je kao sto je bane rekao nebo i zemlja.kada sam ih gledao uzivo i nisu mi se nesto ucinili zanimljivi sa tim pesmama sa prvog albuma,a ni taj album neznam sto ali nemogu nesto da svarim ali cosmogenesis mi je stvarno albumcina ipo..

cosmogenesis je mama... bice pakleno kada dodju ovde sa cc i df...

ali opet cini mi se da album pomalo opada ka kraju... valjda je to boljka vecine albuma danas da nekako svi skrkaju dobre pesme na pocetak...

naravno ako izuzmemo noospheres xD

Edited by MyDyingMind

cosmogenesis mi je trenutno najjachi album koji je izashao ove godine (vidi se iz avatara).

ceo album je jebanje mame, a narochito anticosmic overload (hajlajt albuma... onaj uvod... uh... ne mogu da opishem), incarnated i sinikovska noospheres.

neka pogleda spot za anticosmic overload ko nije (u hd obavezno).

Obscura "Anticosmic Overload" Drum Contest

Thanks very much to everyone for participating in this contest. I hope that all of you learned some new things. I certainly did and gathered a lot of inspiration by watching your videos. So in a sense, we have all won the contest in a way ;-) To pick the official winners was a difficult desicion, and it was even more difficult to make a ranking within these three, because every version had it's own strengths.

Thanks again and hope to see you all on tour in 2009/2010.

-Hannes Grossmann

Grand Prize Winner - Zolideathmetal (DISDAINED)

Cisto i ovde da pohvalim coveka, zasluzio je sve pohvale. :pivopije:

EDIT: Za one koji neznaju o cemu se radi a zanima ih, evo link: http://www.sickdrummer.com/index.php?optio...amp;Itemid=1017

Edited by banedeathmetal

• 2 months later...
  • 3 weeks later...

E do mojega:

Dutch bass player Jeroen Paul Thesseling (OBSCURA, ex-PESTILENCE) will be unable to join his OBSCURA bandmates for the group's European tour with CANNIBAL CORPSE, DYING FETUS and EVOCATION. "Due to a very busy schedule in October, it's impossible this time for me to play these 23 shows in a row," Jeroen said in a statement released to BLABBERMOUTH.NET. "The bass duties will be temporarily taken over by the German bassist Jacob Schmidt (DEFEATED SANITY)." According to Thesseling, he will try to play "as many shows as possible with OBSCURA" during the trek.

Toliko o njemu. :(

@Eagle nature: mislio sam ovako uopste na njegove zajebe sa mikrotonalitetima, da je zato kralj. a u obscuri mi je gotivan zbog fretless-a kao sto talvi rece

inace bas mi je sranje sto on nece svirati, jer sam se bas radovao tome da ga vidim :(

• 4 months later...

Dakle,

RELAPSE RECORDS ce re-izdati prvi album benda OBSCURA, pod imenom "Retribution".

"Due out February 16, Obscura's debut 'Retribution' is a beastly album blending the savagery of New York death metal with the fleet-fingered fretting of forerunners Death and Gorguts. Now available for pre-order, 'Retribution' documents the first steps in the journey of one of metals most crucial new bands.

Repackaged, remastered, and featuring 3 bonus tracks, 'Retribution' is also available as part of an exclusive t-shirt package."

Ja imam prvi print, original (naravno potpisan haha), ali kontam da cu i ovu verziju nabaviti, sto da ne.

• 4 weeks later...

Evo taman sam iskoristio priliku da čujem taj debi jer ga ranije nisam slušao, ne znam kakva je pre bila produkcija i zvuk pa ne mogu da poredim. Solidan DM, mada je ipak Cosmogenesis miljama daleko, situacija slična Necrophagistu i njihova 2 albuma.