The Prodigy

Dimitri

• 2 weeks later...

Pa već je bio pomenuti Always Outnumbered skoro potpuno bez crnca i koknija...

A kad imaš pauzu 5-6 godina između albuma, nema opravdanja, ni trendovi, ni materine, ja sam se nadao malo agresivnijem zvuku, ali i ovakav bi bio ok da nisu pesme prazne, jedan Warrior's Dance je pesmetina za ove dve.

Sad mi dođe od ove priče da kopam, pogledah ovo

I pročitah o ovome:

http://www.discogs.c.../release/142669

Liam Howlett purposely released this record under a different guise because people blamed him for killing RAVE and bringing the hardcore scene over ground and into the charts. While doing an interview with MIXMAG the photographer asked Liam if he could take a picture of Liam with a gun to his head for his own personal collection and Liam agreed ! To Liams bemusement on the front page of the next MIXMAG edition was that photograph with a large caption aking "Has Liam Howlett killed RAVE ??" For those of you who have seen the video for FIRE Liam throws this magazine into the fire at the end of the video ! MIXMAG continued to bad mouth not only Liam but his production ability !! In 1993 a white label was doing the rounds entitled EARTHBOUND 1, MIXMAG immediately picked up on this white label and gave it great reviews and they could'nt wait to find out who was behind the two EARTHBOUND white labels ! Eventually it came out that they were produced by THE PRODIGY, the same guy they slated for so long, I'm sure that they're still trying to get they're feet out of they're mouths !!

Sjajno :D

@Chess

Što bih ja voleo da sam mogao da ih gledam tad... I Leeroya nenormalnog dugačkog da vidim kako đuska xD

Prva tri albuma remek dela, svaka sekunda fantazija.

5,000 digital copies of "Memphis Bells" were sold over the Internet. Each copy was a combination of customer-chosen instrumental, rhythmic, and melodic options, of which 39,600 choices were available.

^Šta je ovo? oO

Edited by Demon Seed

kad se setim 99 kad sam bio klinac, tad sam bio najludji za njima, koliko mi je tad bilo krivo sto nisam mogoa da ih gledam 95 u pioniru jer sam bio premali za to tada... 4 godine razlike od te svirke mi je tada delovalo neverovatno, a tek sada mi deluje, covece 20 godina od koncerta...

onomad na kalemegdanu izvodiše nekoliko novih pesama sa kao nadolazećeg albuma, to je meni zvučalo zanimljivije

http://www.youtube.com/watch?v=MVgDLFuNnCg

iako je ovo bilo i više trendi...no, odustali su od toga očigledno.

šta znam, šta god da isprde meni super.

ova druga bolja od prve, a i prva mi dobra. :haha:

Odlicne su obe, samo festivalski! ^_^

Budimo realni, i da pokusaju ne bi uspeli da izvuku zvuk sa pocetka niti se isti trazi ovih dana nesto preterano i.e. ne zaradjuje pare kao trenutni.

Edited by -Mare

Da ne ulazimo dublje u analize dubstepa, ali to je još uvek dominantan trend u elektronici :) Ove dve nove Prodigy pesme su klasičan big beat u njihovom fazonu, ja sam posle Invadersa očekivao nešto malo drugačije.

• 4 weeks later...

Ja ne znam, jel sve ove vokale izvode maxim i keith? Imam utisak kada bi se maxim i keith vise posvetili vokalno da bi pesme licile malo na prodigy kakav znamo a ne ovako u horu ako su to uopste oni, bukvalno ih ne prepoznajem.... Muzika mi je mnogo veselija, odavno je izgubljena ta dark estetika, jedino je zadrzano to u spotu zato mi se i svidja spot.

http://www.youtube.com/watch?v=H4mVecwflO4

I dan danas se userem od ovog sranja, kada uporedim sa ovim novim ovo mu dodje kao nebo i zemlja.

• Upvote 1

• 4 weeks later...