HARDCORE

Dwid Hellion je vrlo iskren tip,a odatle mislim i da je Integrity jedan poseban hardcore bend u svakom pogledu.Nisam još dosta toga čuo od njih,ali ono što sam čuo mi se mnogo svđa.Čuo sam nešto pomalo o njegovim bavljenjem gnosticizmom,misticizmom ali to ne mora da znači ništa loše,svako traga za svojim identitetom i ja to poštujem.Ima mnogo dobrog u njegovoj muzici i tekstovima.

Jeste, Integrity su poseban hardcore bend, Dwid je Jermen a samim tim i brat po veri. Posebno obrati pažnju na njihova prva izdanja, In Contrast OF Sin ep, Those Who Fear Tomorrow, Humanity is Devil gde na cd pakovanju imaš i bonus sa nekim njihovim izdrkavanjima, ceo In Contrast ep samo što je snimljen tako da na jednom zvučniku sve ide sekund pre u odnosu na drugi pa je sex zagarantovan.

Jeste, Integrity su poseban hardcore bend, Dwid je Jermen a samim tim i brat po veri.

http://statementzine.blogspot.com/2009/12/dwid-hellion-integrity-psywarfare-irons.html

D: Yes, Religion has always been used as a weapon against people and a means to rewrite history to benefit the corrupt. The inquisition and the Crusades showed the world what Christianity is really about and how bloodthirsty for power they truly are. It is my opinion that people should think as individuals that are all connected to a stream of consciousness that we can all tap into.

Do you belief in God, and what it means for you?

D: The term God as one sole creator is not something I find much truth in. But I believe in a universal existence, where we are all able to utilize a greater potential with our minds than the Church and world Governments have wanted us to discover about ourselves. We have had our history stolen from us by the corrupt Christians and they will one day be punished for their crimes against humankind.

Bilo bi potpuno zabrinjavajuće da Dwid misli drugačije od onoga što je rekao u ovom intervju.To je uglavnom domet razmišljanja o hrišćanstvu a posebno o Crkvi u toj sferi.Jasno se kroz njegovu muziku a i tekstove vidi da je u egzistencijalnom traganju više neego iskren i požrtvovan lik.Želim mu od srca da ostane takav i da se ne predaje.

http://www.youtube.com/watch?v=QXsUObfksYQ

• 3 weeks later...

Seminal New York City hardcore/metal band BIOHAZARD has set "Reborn In Defiance" as the title of its tenth studio album, due in Europe on September 26 (three days earlier in Germany) via Nuclear Blast Records.

The band's first new studio CD in six years and the first with the original lineup — Evan Seinfeld (vocals, bass), Billy Graziadei (guitar, vocals), Danny Schuler (drums) and Bobby Hambel (guitar) — since 1994's "State of The World Address" was produced by Toby Wright, who has previously worked with KORN, SLAYER, MÖTLEY CRÜE, KISS, FEAR FACTORY, IN FLAMES, STONE SOUR and OZZY OSBOURNE, among others.

A song from the album, "Reborn", can now be streamed at this location.

biohazardreborn.jpg

• 2 weeks later...

Da, videh juče. Sad kad je i Tom otišao, nisam siguran da mi se ide. Sa druge strane, kad sam Geriju poslao snimak koncerta iz SKC-a '98 (uzgred, par pesama sa te svirke + intervju ispred busa sam okačio svojevremeno na Youtube i još su tamo), nisam očekivao da će čak 12 pesama (od 15) objaviti na DVD-u. Baš smo bili haos publika :pivopije:

Edited by Okudzava