Secret Sphere

Zoll

Lepe vesti! :pivopije:

Sviđa mi se ovo što kažu da će malo podsećati na "A Time Never Come" eru, pošto taj album smatram njihovim ubedljivo najboljim. U svakom slučaju, verujem da će album biti bolji od "Sweet Blood Theory" koji mi je i nakon dosta vremena i slušanja i dalje bled i prazan nekako...

Retko kada sam se toliko smorio dok sam slusao neki metal bend preko kompa, ali zato kad sam ih cuo uzivo- ludnica! Bas su pokidali na GR-u, tako da ih od tada potpuno drugacije dozivljavam (plus to sto smo posle koncerta malo izblejali s njima i sprdali se, kao i to sto mi je njihov basista dao Henjovu trzalicu iz privatnog zivota (koji sam pajser)), videcemo sta ce biti od novog albuma. :D

Edited by Srlandand

• 5 weeks later...

Secret Sphere - 2010 - Archetype

th_43905_da68a8d55d50_122_79lo.jpg

Tracklist:

1. Pattern Of Thought (intro)

2. Line On Fire

3. Death From Above

4. The Scars That You Can’t See

5. More Than Myself

6. Future

7. Mr. Sin

8. Into The Void

9. All In A Moment

10. Archetype

Genre: Power

Bitrate: 192 k

Size: 59.48 MB

http://hotfile.com/dl/50670378/1f7387a/SECRET_SPHERE2010.rar.html

no pass

Jbg, opet ne može edit...

Elem, obrnuh album prvi put i već na prvo slušanje mi se svideo daleko više od SBT, mada sam se ipak nadao nečemu što će više vući na "A Time Never Come". Na prvo slušanje ima par pesama koje su mi se dopale, ali ću konkretnije da se izjasnim tek kad više puta budem ceo album čuo. :) Jedina zamerka koju sam već nakon prvih par sekundi imao jeste zvuk bubnja koji je nekako suviše kompresovan, baš mi neprirodno zvuči, ali dobro, to je već njihova stvar kakav su zvuk hteli da postignu.

E, da, kad se u "Line on fire" pojavio onaj growl momenat, zabrinuh se malo za ono što me čeka u nastavku albuma, ali dobro je da su se tu zaustavili sa takvim experimentima. :)

Evo, posle par slušanja (3-4 recimo), malo su mi se istakle "Future" i naslovna "Archetype", a i sam album mi se sve više dopada. :da:

Slažem se za bitrate, valjda će se pojaviti nešto sa 320 kbps.

• 3 months later...

Ja sam album tek juce preslusala u celosti, nazalost, ali dobro, nikad nije kasno.

Uglavnom, sjajan album, bas mi se svidja. Naslovna pesma je fenomenalna, ima tu jos par zanimljivih, cijih se imena ne secam, ali sve u svemu - mnogo dobar album i slusace se jos mnogo puta. :bigblue::rockdevil:

Edited by NatashaNS

• 10 months later...

Sa njihovog sajta:

15/08/11 – A Time Nevercome anniversary

In 2011 coming up the tenth anniversary of one of our album, probably one of the most appreciate from our fans : A Time Nevercome!

The album is no longer available since many years and it’s considered a truly power metal jewel!!!

We want to celebrate the anniversary re-releasing the album with a completely new artwork , one bonus track, one brand new track and one of the original song re-recorded and you will choose it!

Which “A Time Nevercome” song do you want to listen re-recorded ?

Go to our official facebook page www.facebook.com/secretsphere and vote !!!!

This is a small gift before the new album, at the moment in writing process!

:rockdevil::rockdevil:

Opa! Pa lepe vesti, nema šta. Lepo je što slave taj album, realno je najbolji njihov. Kad sam video vest ponadao sam se da će ga celog remasterizovati možda ili tako nešto, ali i ovo je kul. Samo ne znam zašto će praviti novi artwork.

Enivejz, ajd sad nek neko ode i glasa za Legend umesto mene, pošto nemam fejs! :zuba:

• 9 months later...

Secret Sphere announce new vocalist:

As previously stated by band the vocalist replacement is a new beginning, especially after more than 10 years of a career, there are risks to make mistakes and lost years of work, otherwise you can bring the band to the next level and find the missing link to give the right dimension to the project....And definitively for Secret Sphere we are talking about the second option, no doubt that they will bring their career to the next level with the addition of extraordinary singer Michele Luppi. He doesn't need any kind of introduction, with his music he widely demonstrates his talent and in a very short time Michele contributed to the new album writing lyrics and melodies, delivering one his best works to date.

" We're extremely happy to welcome Michele to our family" are the first words of Aldo Lonobile, mastermind of the band since the beginning... "everybody knows what Michele can do with his voice, so I prefer to spend few words saying that I found a great person to work with and a great new friend and for sure you will catch the great atmosphere we have inside the band listening to the new album!!!!"

"I'm very proud to be the new singer of this fantastic group! All the guys in the band made me feel part of the family ever since we met for the first time." states Michele "Our forthcoming album "Portrait Of A Dying Heart" is by far one of the best album I've done, though I'm still recording my vocals. I wanna thank them for their trust and belief, and I'm willing to share all my experience and passion in order to write and perform our music the best way we can...

For us and, most of all, for you."

Inače, novi pevač, Michelle Lupi je takođe i vokal Vision Divine-a. Videćemo kako će to sve zvučati, žao mi je što je Ramon otišao, davao je Secret Sphere-u neki karakterističan pečat. Nigde ne piše što su se razišli... Bilo kako bilo, nadam se da će bend i sa novim vokalom funkcionisati dobro.

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...