Secret Sphere

Zoll

• 2 weeks later...
  • 2 years later...

meni ok, kako koja pesma. al svejedno osim nominalno boljeg zvuka gitare ne cujem neko poboljsanje, nesto zvuci za nijansu bolje, nesto za nijansu losije (npr tihi delovi sa faux prirodnim zvukom klavira, vise volim os poweraski klavir).

u hamelin mi je pocetak puno bolji u novoj verziji. ta cela stvar je na pozitivan nacin modernizovana.

Edited by Čarli

• 5 years later...

vratio se stari pevac

SECRET SPHERE ANNOUNCE NEW ALBUM "LIFEBLOOD" AND NEW SINGER 🔥
We are extremely happy to welcome back Roberto Messina to our ranks!
Roberto formed the band together with Aldo and Andy back in 1997 and this is the natural consequences of our history.
The recording sessions have been not easy at all, due to the current pandemic situation and we have to be grateful also to our friends Federico Pennazzato, Simone Mularoni and Alessandro Del Vecchio that helped us a lot!
The result is pure positive energy and we can't wait to share the first single with you all 💥
📣OFFICIAL FRONTIERS RECORDS PRESS RELEASE📣
Coming March 12, 2021, the new studio album from Italy's Secret Sphere! Features the return of original vocalist Roberto Messina to the band. First single and more details coming on January 19th. Stay tuned...
Early pre-orders available now at https://www.frontiers.shop (EU). U.S. fans will be able to pre-order from Amazon and our soon to be launched new U.S. webstore soon.
Tracklisting:
1. Shaping Reality
2. Lifeblood
3. The End Of An Ego
4. Life Survivors
5. Alive
6. Against All The Odds
7. Thank You
8. The Violent Ones
9. Solitary Fight
10. Skywards
11. The Lie We Love

spacer.pngspacer.png

• 1 month later...

dada, spot je smehotres. najjace mi je sto pevac peva bez mikorofona kad ima duge rukave i sa kad ima kratke. 

Ali ako ne obratis paznju na spot pesma je skroz dobra. Drugi album fazon, i realno pevac sad zvuci bolje nego ranije. 

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Dobar album nema sta, sigurno i njihov najbolji uz A Time Never Come i Heart and anger, ali nemojmo biti smesni s poredjenjima s novim Labyrinth.

Kao nekad tako i sad, tacno se vidi ko vozi traktor a ko otvara kapiju na toj italijanskoj sceni.

• 1 month later...

Vaistinu dobra nova Tajna Sfera (ala ovo loše zvuči). Nije ni meni bolja od novog Labyrintha, ali svakako smo konačno u nekom blagom purple patchu dobrog powera, nakon nešto sušnije prošle godine.

Dobar power mix generalno na albumu, doduše meni je to kod njih nekako ostao u glavi da mi je problem, što su mi uvek zvučali ili samo kao nešto drugo ili too generic. Ima i ovde takvih momenata, par pesama na sredini koje me žešće podsećaju na (noviji) Stratovarius, ali sa druge strane su uboli par jako lepih hitova, tako da kad se sve izniveliše dobar jedan sluš.