KoЯn

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

"Hater" је добра ствар, онда друга је срање, остале имам или сам их чуо одавно. Глупост, издали један те исти албум два пута. Чекамо Лимп Бискит сада, то ће бити много боље, ипак је оригинална постава ту, а овде нема Дејвида, који је много бољи бубњар од Реја Лузера.

Speaking about KORN's plans for the band's next album, Munky said: "Where we are now, I think, is a good combination, with Brian ['Head' Welch, guitar] returning to the band and having all five of us in a room writing. That's the page we're on, and that's kind of from where we started on 'The Paradigm Shift' and I think it's a good wave and we're still riding it. It feels like a good place for us to be, with the organic way of writing, like I said, all five of us a in a room together, and then including some of those techniques, with the tools of recording that are available to everybody now on their laptop. But using it the right way is what you've gotta be able to know. I think… I don't know. It's gonna be interesting to see what we do on the next record. I kind of feel like it's gonna lean towards a bit more funk… so it's a little more funk metal."

Stevica zajebava narod. Album jeste dobar. Nije spektakularan, ali sam ga vrteo jedno 2 meseca bez prekida. Ovu pesmu necu vishe od ovih 5-6 puta, iako ima tendenciju da valja u onom melodichnom delu, ali je previshe razvodnjena i bez kulminacije.

• 3 weeks later...

gde si mena13suvariiiiiiiiiiii

109174951b912ad066e660a507f0fe00.jpg

http://alterportal.r...races-2014.html

То бре, баш сад то тражим, знао сам да ћете овде оставити, само за мене! :) Дејвид закон!

Није баш ово музика по мом укусу (да је барем Мики Блек остала па да има шта да се гледа) али слушам бубњеве, овако се ударају бубњеви, да се палице ломе! А не ко Реј Лузер.

1. Poslusao sam Infiniku do 70 % i ne mogu da verujem sta slusam, par pesama ok, pa onda neki pop what the hell?

2. @starshooter supreme, nisi u pravu, to zavisi od stila lupanja, tj koliko je atraktivan. Morgan Rose je polomio palice 100 puta pa je jedan od najboljih bubnjara sto se tice performansa.