Alcest & Amesoeurs

behemoth

@Lunar Ulver i Portishead da, ali M83 not my thingy, pokusavala da ih slusam i mnogo su mi nesto kao iz New Moon OST.

Skini ovo:

http://www.mediafire.com/?omwonydylom

http://www.mediafire.com/?tzzjkh1h3je

i evo jedne pesme:

http://www.youtube.com/watch?v=VHwftkkLy34

...i onda sudi. Mada svaki njihov album je drugaciji, ali meni su svi odlicni(osim prvog).

Sto se tice Ulvera ja najmanje slusam i nije mi nesto posebno onaj njihov najvise electronica album, Perdition City.

Edited by Lunar

Mozak mi je otkazao, da se roknem na koju sam foru ja povezala stvari koji su se pisale iznad, previse info-a za njega sigurno. ajd da se ne ponavljam moj post odozgo samo zameni Neige-a sa Fursy-jem i izbaci, eargasm, ne radi me bas toliko :haha:

Skini ovo:

http://www.mediafire.com/?omwonydylom

...i onda sudi. Mada svaki njihov album je drugaciji, ali meni su svi odlicni(osim prvog).

Sto se tice Ulvera ja najmanje slusam i nije mi nesto posebno onaj njihov najvise electronica album, Perdition City.

Pazi ova pesmica nije losa, moram priznati da one sa kojima sam dolazila u dodir su ne znam kako da se izrazim mozda "vise pop, urbanije, hipster" fazon (ne znam kako da definisem zbilja to sto sam cula).

Cak sam ga i videla kod tebe na Last-u mozda sam ga zbog toga i kacila na slusanje i valjda nisam ubola pesmu koja bi mi legla.

Lunare stavljeno na skidanje, overicu ga koliko veceras ;)

• 4 weeks later...

Nisam nesto bas mnogo odusevljen ovim novim, i ako mi je veoma dobar(ali cu ga definitivno jos slusati, pa ko zna...), ali je definitivno bolji od proslog Alcesta. Prosli Alcest je imao dobre pesme ali je bio nekakoskroz ne dovrsen album i ne dovoljno obradjen. U tome je daleko vise ovaj novi uspeo.

Ali nikako to nije onaj osecaj, kada sam prvi put cuo za Alcest sa onim prvim albumom. E to je bilo odusevljenje i ogromno iznenadjenje. :D

Edited by Lunar

Ne mislim nikakvo zlo niti podjebavam, ali meni je stvarno nestvarno da osoba od, koliko već, 22 godine toliko sjebava pravopis...

Znam da je to tako oduvek u tvom slučaju, ali svaki put kad pročitam novi post iznova se zgranem.

Je l' ide neko u Rumuniju na onu bombastičnu večer/noć, nešto je Jare pominjao.

Edited by Oak

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Furzy već skoro završio novi Les Discrets album, opisuje ga kao indie rock triphop. Jes' da je Ariettes u top 10 godine ali meni ne bio problem da izbaci još jedan album ove godine kad je već tako vredan, mada 'ajde neka ga polako iskrčka.

• 2 months later...

Alcest's Neige issues this update on the successor of this year's acclaimed "Les Voyages De L'Âme" album:

"Hello there! Some days ago Winterhalter and I recorded demos for the next Alcest album, for which I have almost finished the songwriting. Only a few arrangements are missing, and the lyrics as well... In our case they always come late in the process. As I said in recent interviews, you can expect something different from Alcest's previous releases. I don't think there are any metal music elements anymore, though a lot of very intense parts and dynamics are still there. Things are just done in another way, and the core remains the same. That album will come back to the nostalgic side of Alcest, it's very dreamy, aquatic and a bit less progressive than the last two albums. Melodies are taking their time to grow, if you see what I mean. I feel very excited about these songs and this new approach feels very refreshing to me. I also can tell that the album will be recorded next March in Iceland at Sundlaugin, Sigur Ros' studios, with producer Birgir Jón Birgisson. There will also be guests appearances - more infos about this will come later. I will keep you posted!"

• 4 weeks later...

http://www.roadburn.com/2012/08/neige-announced-as-artist-in-residence-for-roadburn-festival-2013-performing-with-lantlos-les-discrets-and-alcest/

“I remember it was such an honour for us when Alcest was asked to play at the 2011 edition of Roadburn festival”, saysNeige. “We only started doing shows a short time before so it was an important step in the band’s existence. For 2013, they offered me to be here again as artist in residence and to perform on all three days of the festival with three different bands: Lantlôs, Les Discrets and Alcest. I feel so glad to get the recognition of such a respected event. It is once again a great honour and I would like to thank the festival’s team for their confidence. Roadburn is one of the best experimental music events in the world, with billings that please the lovers of these kinds of music year by year. I will for sure do my very best to do justice to this status by giving captivating performances together with my bandmates.”

• Upvote 1