Paul Di'Anno

Divlji Tigar

Po napuštanju grupe "Iron Maiden" Paul je izdao nekoliko albuma što solo, što sa drugim grupama.

Di'Anno

1984 - Di'Anno

1984 - Live At The Palace (VHS)

2000 - Nomad

Album "Di'Anno je odličan Hard Rock album, pesme "Flaming Heart", "Heartuser" i "Tales of the Unexpected" su moji meni najbolje.

"Nomad je dosta loš album album, jedino pesma. "Cold World" vredi nešto.

Gogmagog

1985 - I Will Be There (EP)

Ovo je zapravo super grupa tu svi svirali

Janick Gers, Clive Burr, Peter Willis i Neil Murray.

Ceo EP je jako zanimljiv i pesme su super.

Battlezone

1986 - Fighting Back

1987 - Children of Madness

1998 - Feel My Pain

Ove albume nisam još dovoljno preslušao, tako prepuštam nekome koje slušao da napiše nešto više.

Killers

1992 - Murder One

1994 - South American Assault Live

1994 - Menace To Society

1997 - Live

2001 - Killers Live at The Whiskey

Ovaj bend mi se uopšte nije svideo, oba albuma su teški smor.

Paul Di'Anno

1997 - The Worlds First Iron Man

1997 - As Hard As Iron

2001 - The Beast (Live)

2006 - The Living Dead

"The Worlds First Iron Man" je opet Hard Rock album, meni se nije svideo sem 2 pesme, baš sam ga danas ponovo prslušao.

Drugi album nisam imao prilike da čijem, sem pesme "Let Your Body Rock" koja je super.

Paul je prema metal-archives još pevao i u grupama "Praying Mantis" i "Air Pavilion".

U "Praying Mantis" je verovatno bio samo gost.

vidim da si se odlučio da elaboriraš di'anna :)

jeste na praying mantis koliko sam videla je bio gost.

Hteo sam ja da otvorim temu još čim sam čuo prvi solo album koji je i najbolji, ali me mrzeo da pišem.

Red je da čovek ima svoju temu a pošto je promenio toliko bendova, da se ne bi za svaki otvarala posebna tema odlučio sam se za jednu opširnu.

Edited by Divlji Tigar

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Di'Anno je previse potcenjen, zahvaljujuci njemu jer i posle 30 godina 80% pesama na live nastupima su sa prva dva Maiden albuma a ima toliko dobrog materijala iza sebe. Za razliku od Blaze-a koji svira samo poneku pesmu iz X i XI ere. Mada mi je Di'Anno drazi

• Downvote 1

• 1 month later...

Former Iron Maiden vocalist Paul Di'Anno has plead guilty to eight counts of fraud. The former Iron Maiden singer claimed he suffered nerve damage to his back and was unable to work even though he continued singing. (Kinda reminds me of what King ov Hell has been doing in Norway.)

A tipster alerted the Depratment of Work and Pensions that Paul was still singing. Video footage was checked and charged were filed.

According to the Daily Mail, Honorary Recorder Judge Andrew Barnett, who presided over the hearing, said the singer should expect a prison sentence.

In his summation of the case Barnett said: "You have got the sense and courage to plead guilty to these matters, but you have to understand that they are very serious. Although all sentence options will be open, you should prepare yourself for a prison sentence - and an immediate one at that."

He will be sentenced on March 11, 2011.

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Izašao je iz ćuze...

Former IRON MAIDEN singer PAUL DI'ANNO is out of jail after he was exposed as a benefit cheat by posting his music videos on YouTube.

According to the Mail Online, Di'Anno (real name Paul Andrews) claimed he suffered severe nerve damage to his back that prevented him from working, but he was caught when Department of Work and Pensions (DWP) investigators spotted a YouTube video of him jumping around on stage during a live show in 2006. Di'Anno was jailed on March 11th.

Says the singer: "Back home again, and looking forward to Running Free Again, and seeing you all in a few weeks. Thanks for all the Birthday wishes too. Also, relieved to say, I managed not to drop the soap!"

Di'Anno's Running Free Again will take him to South America and Europe in September/October.

• 2 weeks later...

Paul Di’Anno na kruševačkom MMF

Paul-ANdrews_1824352c.jpg

Organizatori Međunarodnog Muzičkog Festivala juče popodne potvrdili su da će ove godine nastupiti Paul Di’Anno-a, prvi pevač Iron Maidena.

Paul Di’Anno nastupiće sa pratećim bendom poslednjeg dana festivala, u subotu 30. jula, u okviru turneje “The Beast Is Back Tour”. Podećanja radi Di’Anno je sa Maiden-om snimio prva dva studijska albuma ovog benda, “Iron Maiden” i “Killers”, kao i live album ”Maiden Japan”.

Edited by Chicken Little 420

Paul Di’Anno na kruševačkom MMF

Paul-ANdrews_1824352c.jpg

Organizatori Međunarodnog Muzičkog Festivala juče popodne potvrdili su da će ove godine nastupiti Paul Di’Anno-a, prvi pevač Iron Maidena.

Paul Di’Anno nastupiće sa pratećim bendom poslednjeg dana festivala, u subotu 30. jula, u okviru turneje “The Beast Is Back Tour”. Podećanja radi Di’Anno je sa Maiden-om snimio prva dva studijska albuma ovog benda, “Iron Maiden” i “Killers”, kao i live album ”Maiden Japan”.

http://www.timemachinemusic.org/2011/06/paul-di%E2%80%99anno-na-krusevackom-mmf/

• 4 weeks later...