Seventh Wonder

Guest HEFEST

Tačno tako. Da, taj album što sam imala od pre, to je naravno Become. Nije mi bilo potrebno dvaput reći, čim mi je Laza objasnio (postovi iznad) odmah sam pribavila nedostajući Waiting...

Mada je na Become malo mekša produkcija, dobro i svirka im se razlikovala dosta su očvrsli već na Waiting in the Wings... Karevik se toliko razvio do Mercy Falls, milina za slušati ova dva albuma zaista.

Pravo bi bilo da sad Become urade sa Karevikom, kao Andromeda što je uradila sa Davidom na reizdanju Extension of the wish. Znam da mnogi fanovi to ne vole, ali potpun je doživljaj i pesme budu nekako punije.

Edited by Ајлин

• 1 year later...

preslusao sam triput danas i nidje hita

Hahaha, kako mi se to uopšte nije skidalo, i prošli album je ustvari bio baš ljiga, sa onom preglasnom produkcijom koja im je skroz ubila pesme i to malo dobrih melodija što imaju. Pevač rastura ali kad krene da peva:

Oh - daddy

Open up your tired eyes

Want you to watch my games

And say you're proud of me

Want you to do what ever fathers do...

Bljaak, foliranti :smile:

Slušam peti put album i to je ono što ja volim kod njih, vrteće se ovo još dugo..

Hahaha, kako mi se to uopšte nije skidalo, i prošli album je ustvari bio baš ljiga, sa onom preglasnom produkcijom koja im je skroz ubila pesme i to malo dobrih melodija što imaju. Pevač rastura ali kad krene da peva:

Oh - daddy

Open up your tired eyes

Want you to watch my games

And say you're proud of me

Want you to do what ever fathers do...

Bljaak, foliranti

Izvukao si najpatetičniji deo iz najpatetičnije pesme na celom albumu. Da je prošli album bio kult, mislim da ne treba raspravljati.

Edited by Toksa

prosli album je bio vrh...ali na prvo slusanje su mi bar tri sjajna refrena usla odmah u uvo.

prog kult mora da ima lose tekstove i smesan koncept, samo shadow gallery - tyranny rad. sto smesnije to bolje :)

Edited by azal

• 3 years later...
Guest HEFEST

10464199_10152955262828378_3286182799694540262_n.jpg

Here's the message:

"Seventh Wonder fans, we know you have been running on empty for far too long, so it is with great pleasure we finally can release some news. We have recorded a brand new music video for the recently recorded new song entitled “Inner Enemy”.

The track has been recorded in Studio Wonderland and mixed by Øyvind Voldmo Larsen of Withem. Stay tuned as we will release some behind the scene footage during the upcoming week, and the video itself will be launched shortly thereafter.

It has been four years since the video for 'Alley Cat' was shot so it feels great to finally have a new video and a new song for you people out there. We hope this will satisfy the most immediate needs and keep you alive up to the live recording of Mercy Falls. We also have some more news coming later this fall and obviously exciting plans for the next album.

In the meantime here is a first little “Hello, we are alive and well” from me and the boys and we can’t wait to show you the video and play you some new stuff!

Cheers, Andreas B.”

Edited by HEFEST

• 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Koliko ovom bendu fali neki dobar producent da im kaze kako se pravi strofa, prelaz, refren ... Ovo bukvalno samo ide nesto, vozi muzika, dinamika ista tokom cele pesme, sve vreme jedno te isto pevanje, svi sve vreme pokusavaju da se dokazu u svakoj deonici pesme ... Jebem li ga, bend koji stvarno ima potencijal, al' nikako da napise nesto sto je iole moguce pevati i zapamtiti.

• 4 months later...

Evo ga novi https://cloud.mail.r.../5v4B/J1iBncip6

U sustini ista prica kao i sa proslim i stoji ovo sto je Siningami rekao, sve je to super i lepo odsvirano ali nigde hita, nazalost nije se opet stroke of genius sa MF ponovio. Doduse moze se cuti ako zelite da znate kako Karevik zaista peva a ne kopira Khana.

Edited by Grobodan

• 4 years later...
  • 2 weeks later...