Metallica

lemmy sixx

METALLICA resumed their European tour earlier tonight (Monday, May 4) when they returned to Stockholm, Sweden to make up for the concert on March 8 which was cancelled after guitarist/vocalist James Hetfield was hospitalized with a stomach bug and dehydration (reportedly caused by eating "a bad oyster").

The Swedish fans were given a unique gift by METALLICA. Thousands of attendees (before supplies ran out) received a free, speciallly designed METALLICA t-shirt (see image below) where the band made fun of Hetfield's food poisoning. The title of the song "Seek And Destroy" was changed to "Sick And Destroy" on the t-shirt, which also featured some new lyrics: "Stockholm on our way, oysters he will pay. Dying, one thousand deaths. Stockholm, spoilt your day. Puking, he did pay! Dying, one thousand deaths. Wretching, sick and destroy." Every attendee also got a special code enabling him/her to download the gig for free from METALLICA's official download site, LiveMetallica.com.

METALLICA's setlist was as follows:

01. That Was Just Your Life

02. The End Of The Line

03. For Whom The Bell Tolls

04. Holier Than Thou

05. One

06. Broken, Beat And Scarred

07. My Apocalypse

08. Sad But True

09. Welcome Home (Sanitarium)

10. The Judas Kiss

11. The Day That Never Comes

12. Master Of Puppets

13. Blackened

14. Nothing Else Matters

15. Enter Sandman

- - - - - - - -

16. Am I Evil?

17. Motorbreath

18. Seek and Destroy

sick.jpg

+ + +

St. Anger or no St. Anger, beat this! :]

Kraljevi.

Видео сам твоју листу на дну претпрошле стране и реално ти ниси читав.

Load ти је на првом, а ReLoad на шестом месту. Фењерашку позицију Mastera да и не коментаришем...

Edited by Вуду шнеле Неле

Load ти је на првом, а ReLoad на шестом месту.

To je zato što mi je Load nekako mnogo bolji kao celina od Reloada (verovatno posledica toga što je Reload samo kompilacija pesama koje im nisu stale na Load).. Naravno, ima i bolje pesme, ali mi se i atmosfera više sviđa.

A evo i malo live LOAD-a, odlicno zvuci... http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A...feature=channel

bas sam malopre ovo gledala! :rockdevil:

1.AJFA

2.RTL

3.KEA/MOP

4.Load/Reload

5.Black

6.Death Magnetic

7.st.anger

edit: nesto je zbagovalo pa je odvojio STA dole, pokusala sam 4puta da ispravim...

Edited by DarkMiss

Ah,Outlaw Torn.....Mnogo bolje zvuci nego na S&M-u.

'94 na Woodstock-u su dzemovali bas nju,2 godine prije izlaska Load-a. Steta sto nista sa tog (fenomenalnog) albuma nijesu svirali u Beogradu. Nadam se da cemo imati prilike da ih vidimo jos jednom. Najljepsi dan mog zivota..15.06.2004.

Meni je The Outlaw Torn najlošija pesma na Loadu, dosadna je prvih 5 minuta, ali je zato kraj odličan...

Samo još i The House Jack Built ima dosadne trenutke, sve ostale na Loadu su mi odlične od početka do kraja.. Ali ipak ne bih voleo da ih sviraju uživo, uživo bi mi najbolje legao kompletan Kill Em All.