Shaaman

azal

SAVRSENSTVO......Angra who???

3 puta sam ga preslusao..nemam reci....

Matos ima novi, agresivniji stil pevanja, gitarista novi je vrlo melodican mada nije tehnicar kao sto su Kiko i Rafael.

Pesme su savrsene, klavijatura kolko hoces.....ljudi pa ovo je skoro Holy Land Part 2.

hail Shaman

• Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

Ma fenomenalan album , posebno mi se svidja pjesma Ritual koja ne da rula nego kicka ass :mrgreen: , a josh da napomenem da na albumu nema lose pjesme ...

Ti bas hoces da steknes neprijatelje do kraja zivota???

Samo mi igrate po zivcima .

Jedva cekam da mi stigne joj

i jel ti stiglo???

• 2 months later...

Upravo sam ugasio player nakon prvog slushanja Ritual-a...

Prvo me docekao manje/vishe zanimljiv intro "Ancient Winds"... ako se ne varam ovo je prvi put da Matos nije mazn'o tudju temu... Sta znam na pocetku sam josh bio i skeptican, samo sam trazio zamerke... Prva pesma, "Here I Am" je fina ali ipak gubi bitku sa Carry On, Nothing To Say pa i Nova Era... Sledece sam ocekivao neku posmu sa laganijim pocetkom, zbog kontrasta kao sto je do sada uvek bio slucaj sa Angrom. Nikako nisam bio u pravu!!

Hear the call... Of a distant thunder... There's a voice in the sky... Evening falls weighing... On your shoulders... Like your feelings inside...

Distant Thunder, jedna od najboljih pesama koje sam ikada cuo!!!

Here we go, carrying no longer sorrow

Standing up in the wind

Walk along, marching on for tomorrow

In this neverending way

Ceo album je zaista izuzetan...

Zahvaljujem se Mr Lakicu i Black Knight distribuciji...

Edited by Marko, Mon_a[MOR]e

Q) What has impressed me much in the Ritual, besides the good melodies and the excellent arranged songs, is the strong sense of Epic and the wide range of musical influences. How easy was it to achieve such kind of result and do you believe that the average listener will appreciate it, since he usually looks for more easy listening stuff?

A) It was incredibly tiring, not only from the composing but also from the arranging and performing point of view. There is a big variety of elements, and their "marriage" wasn't an easy task. It was more difficult in the recording sessions cause I wanted natural sounds. Everything is performed from natural instruments. There are a lot of guest musicians, not only in the traditional but also in the Symphonic parts. I wanted a true feeling and not samplers and computers. As for the Epic feeling you are right. On Angra we were never so Epic. That's the result from the big admiration I have for Manowar.

Q) You just said the magic word.

A) Are you a fan too? Then Distant Thunder must be one of your favorite tracks. It's the most Manowar song of the album. They were my heroes when I was a teenager and I still like them. A great band.

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

• 6 months later...

Shaman snimio DVD smile.gif

evo setliste:

01 - Ancient Winds

02 - Here I am

03 - Distant Thunder

04 - For Tomorrow

05 - Time will come

06 - Angra Medley (Silence and Distance, Carolina IV, Time, Wings of Reality, Lisbon)

07 - Guitar solo

08 - Instrumental jam

09 - Drum solo

10 - Over your Head - with Marcus Vianna

11 - Piano solo

12 - Fairy Tale - with Marcus Vianna

13 - Blind Spell

14 - Ritual

15 - Intro - To be/Crazy me? (Virgo) - with Sascha Paeth

16 - Inside (Avantasia) - with Tobias Sammet

17 - Sign of the Cross (Avantasia) - with Tobias Sammet

18 - Pride - with Tobias Sammet and Sascha Paeth

19 - Unfinished Allegro

20 - Carry On

21 - Living for the Night (Viper)

22 - Eagle fly free (Helloween) - with Andi Deris and Michael Weikath

23 - Breaking the Law (Judas Priest) - with Tobias Sammet, Marcus Vianna, Andi Deris and Michael Weikath

jebo ih Sammet vishe, bolji im je bio setlist sa turneje... Gde je Nothing To Say :x ?!?!?

• 1 month later...

Universal Music will release Shaman's live DVD and CD "Ritualive"; both were recorded at the Credicard Hall (Sao Paulo/Brazil), featuring many international guest appearances such as Tobias Sammet, Sascha Paeth, Andi Deris and Mike Weikath. Great chance to take a look and see how much of great a concert this was!

ritualive.jpg

e da, decembar je u pitanju...

• 3 months later...
  • 2 months later...

Sto mu gromova!! Kakav je ovo koncert samo... Citav Ritual + par genijalno izvedenih hitova Angre, Avantasie i Helloweena. Svirka na najvisem nivou, publika na jos visem... Tobias car (zna se u koga gledam sa evotigana.gif ikonicom icon_smile.gif ), ali Matos je neverovatan... steta jedino sto DVD ima mnogo vise pesama od audio izdanja... uz Carry On se najezih kako odavno nisam... znaci najbolji konc koji videh preko kompa u poslednjih 5 godina! Lazo, javi se radi preuzimanja istog icon_smile.gif

Holy crap... icon_rockdevil.gif

poz

Oseca se stravican nedostatak druge gitare, a mislim da je i sa ovom jednom moglo nekako bolje da se odradi... Kad Hugo svira solo imam osecaj da mi je neko zavrnuo volume...

Za sada mi se vishe svidja onaj konc koji su pustili u promotivne svrhe, jedan od prvih njihovih, sniman u Sao Paolu...

ovo mi je previshe 'gala'...

evo korisnog linka... Valjda konc josh uvek sljaka... ima bar 6 meseci kako sam zadnji put gledao...

http://theshaman.free.fr/index2.php?lang=0

Ovde ima vishe Angre + Viper + jebozovniji uvod (Armaggedon icon_biggrin.gif )

+ kad sam gledao pesme su mi bile sveze icon_smile.gif

Ali i ovaj DVD je do jaja!!!

hvala Kent icon_rockdevil.gif !!!

Edited by Marko, Mon_a[MOR]e

• 7 months later...
  • 1 month later...

SHAAMAN (formerly SHAMAN), the Brazilian band featuring former ANGRA members André Matos (vocals), Luis Mariutti (bass) and Ricardo Confessori (drums), will release their sophomore album, "Reason", on May 17 via AFM Records. The 10-song follow-up to 2002's "Ritual" was mixed and mastered at Heaven's Gate Studios in Wolfsburg, Germany with producer Sascha Paeth, who has previously worked with such acts as KAMELOT, EDGUY, RHAPSODY and FREEDOM CALL. A video for the ballad "Innocence" will be filmed in the U.S. during the coming weeks with Zoomari Films (VELVET REVOLVER, U2, DAVID BOWIE).

Jej mhihi.gif