Nadimač

ΣΟΚΙ

Nadimač – Državni Neprijatelj Broj Kec

U prethodnim brojevima časopisa imali ste prilike da se upoznate sa bendom Nadimač i njihovim prvim zvaničnim izdanjem, “Metal Je Rat”. Iako od tog izdanja nije prošlo puno vremena, Nadimač je svoje verne fanove opet obradovao i to svojim prvim full-length izdanjem, kao i uvek simpatičnog naziva “Državni Neprijatelj Broj Kec”.

Svi koji poznaju ovaj bend ili su barem jednom čuli za njih znaju šta je osnovni moto Nadimača, a on glasi samo kec! U skladu sa tim i ovaj album od prve do poslednje pesme odiše brzim i agresivnim thrash metalom karakterističnim samo za ove momke. Bez trunke komprisa ovi momci i dan danas stvaraju i sviraju onakvu muziku na kakvoj su i sami odrasli, a to je old school thrash metal! Iako skromnih sredstava, Nadimač je uspeo da snimi album jako dobrog kvaliteta za naše uslove. Počevši od produkcije, pa do uvek zanimljivog omota, bend se zaista može pohvaliti dobro odrađenim poslom.

Sama muzika se možda neće svideti svim našim metal poklonicima. Možda vi od njih ne možete očekivati neke skeptakularne „tehnikalije“ i kompleksne pesme i tekstove, ali jedna stvar je sigurna – za svakog domaćeg, a sigurno i stranog thrash metal manijaka, ovo će biti prava poslastica! Ne zato što ovi momci nude nešto novo na i ovako prezasićenoj metal sceni, već zato što ovu muziku stvaraju radi sebe i uživaju u tome svakog trenutka, što možete i sami zaključiti slušajući pesme na ovom albumu.

Ako pogledamo situaciju na domaćoj thrash metal sceni poslednjih godina, videćemo da su mnogi bendovi nastajali, ali da su se i mnogi raspadali. Međutim jedno ime je uvek bilo prisutno i uvek će biti prisutno, dok god ovi momci budu imali želje i duha da nastave sa radom. Čak i da Nadimač ne napravi uspeh na inostranoj metal sceni oni će za ove i generacije koje slede biti ono što je nekada za ex-Yu bio Heller i Bombarder. Želimo im puno uspeha u daljem radu, a naravno do tada – samo kec!

Ocena: 8/10

Ivan Zaletel

Nocturne Metal Magazine

http://www.nocturnemagazine.net/

"DRZAVNI NEPRIJATELJ BROJ KEC

NADIMAC

Area Death Productions CD

Nadimac is one of the strongest forces on Serbian Thrash metal scene and their debut „Drzavni Neprijatelj Broj Kec“ is living proof to my words. But to tell the truth, judging from the inception of the band I never would’ve hought that they will reach this far; the thing is, I got aknowledged with them in their earliest phase through the biggest domestic metal forum and they left the impression of childish fun project to me. Coming of Danilo (also Daggerspawn) on vocals seeemd to solidify the ranks of the troop, the more serious work started so the final result is here - I was indeed wrong about their furure and I am glad beacuse of it! Nadimac is one more Serbian band that got the contract with the foreign label, this work will be soon released through Chinese Area Death but Danilo explained the technical details of the release in the interview, so let’s focus on the actual music here... It should be said that Nadimac bases their thrashing on German legacy, meaning that their songs are totally uncomplicated and to the point, filled to the brim with banging riffs. The guys are good at creating memorable stuff, the refrains are very catchy so the cult status they reached in Serbia in come circles is understandable. Through the years, the guys added more and more Crossover influences in their craft, making their Thrash even more violent and chaotic; also the vocals are more in that vein - comprehendable but still savage. While we’re at it, it should be said that the lyric are on Nadimac’s mother tongue; they are very tongue-in-cheek and describing the shitty reality from humorous angle. Some people maybe will write them off beacuse of song titles like „Dlake na sapunu“ (meaning „Hair on the soap“) but when one reads the lines it is obvious that there is not much more humorous stuff in the song except for the song title. Production is appropriate for the genre, done in best way possible here; I just wish that the drums are more "fat" (so to say) but when one knows the bad state of studios in Serbia all is clear. All in all, "Drzavni Neprijatelj Broj Kec“ is release that can represent Serbian scene without shame so all of you Thrashers out there are well advised to check this one out; as for me – I am going to see Nadimac in live action tomorrow, they are opening for Municipal Waste and I know that it will be sweaty and neck breaking expirience.

Slobodan Trifunović (-)

"

e evo i ovako. :) e hvala bratac cool recenzija, iskrena i jezgrovita...

kec

evo recenzije i sa SERBIAN METAL ORG

" Thrash metalna ekipa Nadimač, ma koliko je neozbiljnom smatrali, sasvim je ozbiljna u ostvarenju postavljenih ciljeva - svirke, album, širenje metala... Svirki imaju, poslednja je bila kao support Municipal Wasteu u beogradskom SKCu, najavljena jedna na (thrash) metal festu u Banjaluci za kraj septembra, album (ovaj ovde) samo što nije objavljen za Area Death Productions (iz Kine!)... A šta je sve to, nego - širenje metala?

Zadržimo se za početak na nazivu ovog albuma... bez sumnje - genijalno. Ništa "bolja" situacija nije ni sa nazivima pesama - Metal je rat, Usro si motku, Hrani babu da te ujede, Zmajeva jajca... Nadimač je total thrash/speed metal sastav, ali hardcore (stara škola) momenti im takođe nisu nepoznati, pa će tako pojedini elementi znati da podsete i na kraljeve tog zvuka kod nas - SMF. Dakle, u pitanju je muzika koja u živom izvođenju može izazvati sve akcije iz metal rečnika koncertnih pojmova - headbanging, mosh pit, stage diving itd. A kec ritam, što je sasvim logično, dominira materijalom. Ne bi ni valjalo da je drugačije...

Par reči i o produkciji - to je to. Thrash metal sa zajebantskim tekstovima ne bi ni trebao da zvuči drugačije nego što zvuči - živo, sirovo, neispeglano, beskompromisno.

Očekuje se da će ovaj album izaći početkom oktobra meseca, a kako je najavljeno iz tabora benda, prvi tiraž je 1000 CDova, od kojih prvih 100 ide kao diehard pakovanje sa prišivačima, majcom, i sl. Pa, thrash metal freakovi - obratite pažnju!"

Hvala i njima na podrsci.

kec

http://serbian-metal.org/