Nadimač

ΣΟΚΙ

• 2 weeks later...

Obrnuto. Mnogo dobro, deco Svidja mi se vidna promena koncepcije tekstova. :rockdevil: ! I dalje su hapsi sve i naslovna favoriti.

.. ali pleasure to kill... :haha:

Edited by ^TK^

COKULE,MASKIRNI CEGER,BOMBA,RIBOLOV!

odlican je album meni licno ne prijaju znakovi i bekstvo od slobode ove ostale su mi odlicne.hapsi sve je dobra pesma ali meni je smrtonosni ribolov hit u najavi. zec mi je pustao udri pseto jos u ratkovu i tad me je oduvalo,a kamoli sada. koja je naslovna pesma ili meni to fali poneka?

Album se jako razlikuje od prvenca,dosta novih momenata,dosta nesvakidasnjih momenata za bend koji je krenuo sa Thrash/Speed Metalom ,nepredvidiv,energican,odlican za LIVE izvodjenja i brz do besvesti.Svidja mi se u kom pravcu ide bend i tako treba da nastave,da kanalisu svoje ideje na ovaj nacin i nece biti frka da jos dugi niz godina serviraju dobre albume za publiku koja je u underground metal i hardcore vodama... :pivopije:

Edited by BruceBruce

Hehehehe dobili smo bas mnogo pozitivnih kritika,

normalno tu su i oni koji moraju nesto da priprde

al generalno deluje kao da ce album proci jako dobro

cekaju se prve recenzije 111

u JULU stizu cdovi i dvd-jevi

a ada se proda dovoljan broj istih ide stampanje novog dizajna majci :)

da se sve proprati kako valja

izvrteo sam album nekih 10x i stvarno sve pohvale.u tekstovima i dalje ima ironije,humora,ponekih ozbiljnijih stvari,a pesme su i dalje brze i keca definitivno na ovom albumu nije zafalilo.pitam se samo sa kojim koncentratom hranite draganceta kad je tako brz? :haha: drago mi je sto ste eksperimentisali i sto ovo nije samo nastavak drzavnog neprijatelja nego noviji i sveziji nadimac sa blagim uticajima crossovera.moze da prdi ko sta hoce i da govore kako ovo nije kao drzavni neprijatelj,metal je rat i slicno ali meni licno prija ovaj stil i bolje je da ste uneli neke novine nego da se ponavljate kao pokvarena ploca.jedva cekam disk i nadam se da ce uskoro biti majice da se to sve lepo podrzi.

• Upvote 1
  • Downvote 1

PO KRATKOM POSTUPKU

NADIMAC

Area Death Productions CD

I have reviewed debut album „Drzavni neprijatelj broj kec“ of Serbian thrash force Nadimac and I have stated there that initially I didn’t believe that the band will last too long due to somewhat childish start of their career but their hard work is the best demanti so two years after mentioned full length here we have the second one of NadimaC (in the meantime the band was very active in the underground, releasing numerous splits and playing even some gigs outside of Serbia) which simply continues where „Drzavni neprijatelj broj kec“ has left off. One very cool feature that should be mentioned at the beginning is that the album is again released through the Chinese label Area Death so I guess that they were satisfied with the success of previous Nadimac's one, and hopefully the label is giving the band much needed promotion .

So if you haven’t meet this band before, their style could be labeled as furious Thrashing metal which owes as much to American names such as Nuclear Assault as to old German speed metal forces Assassin and Kreator (you will also find one VERY fast cover of "Pleasure to kill" hymn, hehe, you will understand when you hear it) with strong influences of crossover / Punk thrown in for a good measure so the final result is one pissed off, fast and aggressive mixture of mentioned styles. Nadimac likes to play fast and they do it all the way through the album very gladly so the album is tailor made for moshing and sweating your ass of in moshpit, the ambient that is the best for their songs (seen it so I know it) and I guess that every Thrasher will find it much appropriate and fitting so no worries there. The production is well suited for this kind of music – it is not crystal clear but all the instruments (even bass) can be heard loud and clear, and they carry nice dosage of raw metal feeling. The lyrics are again in Serbian and browsing the booklet I think that I can state that Nadimac is slowly moving their main themes from critics of society to some real life stories told in simple manner which is very tongue in cheek; you can find two songs on English at the very end of the album so if you do not speak Serbian there you will understand what it’s about. All in all, here we have one more well rounded Nadimac’s album which will be accepted warmly by their already established fan base here and abroad, so if you are into mentioned music styles be sure to try it out.

Trifunovic Slobodan (-)

PRVA RECENZIJA ALBUMA ! Metal sound magazine

Mali savet - nek ostane samo na ovom albumu (nemojte da stavljate jedne te iste pesme na desetke drugih splitova, kompilacija i sličnih sranja). Unapred hvala...

pesme sa albuma NIKAD i nismo niti cemo stavljati na splitove

Ostale demo, EP i live nimke cemo stavljati na split izdanja sto vise, jer je cilj da se ona rasire po celom svetu

Hvala na savetu

• Upvote 3
  • Downvote 1

evo konačno sam stigao da preslušam malo ovaj novi album, i na prvo slušanje, ovo mi deluje bolje nego prvi, rifovi su mi interesantniji, tekstovi bolji, sad mi onaj prvi zvuči kao "ovo je otprilike ono što hoćemo da radimo", a ovaj novi mi je "e, ovako treba da bude". što bi rekli braća amerikanci "this time you nailed it".

jedino što mi se ne svidja u vezi nadimača je to što ste moja generacija, umesto da ste bili tu gde ste sad pre 10/12 godina, kad sam bio totalno u ovom fazonu, bili biste mi (o)kultni koliko i SMF :D

• Upvote 1

Zavili ste u sitna crevca muziku koja je bila zajebancija,ovo sad je nesto drugacije,svaka cast za rifove,sam odusevljen,produkcija je ispala prejebato i sigurno ce album dugo,duuugooo,da bude slusan i jos jedna stvar,DANILO JE JEBO NANU NANINU I MAJCINU DUSICU SA VOKALIMAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::muzicar::muzicar::muzicar: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SVAKA CAST!

GAS DO DASKEEEEE,AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,GAS DO DASKEEE!!!!!!!!!!! :rockdevil::rockdevil::rockdevil:

• Upvote 2
  • Downvote 2

Evo sad sam preslusao po ko zna koji put album. Primetna je razlika u stilu u odnosu na Drzavni neprijatelj, ali je i dalje prisutan Nadimac smek. Malo ste i experimentisali, ali to se bas fino uklopilo u celinu. Mislim da ima manje Crossover elemenata, sto je po meni pozitivno. Takodje album je brzi i agresivniji nego prethodni. Najbolje pesme na albumu su mi Lapot, Smrtonosni ribolov i Hapsi Sve. Najlosije su mi legle Bekstvo od slobode i Vitezi medicine. Jos jedna stvar, na par mesta u bookletu ste stavili fotke nize rezolucije pa to malo bode oci. Sve u svemu, odlican album! Meni licno, mnogo bolji od proslog!

Uzdravlje!

• Upvote 1

Italian to English translation

From Serbia with the fury Nadimac here without asking that many limitations in their raw thrashcore ignorant and do everything and touched in some parts of the grind.

The thrash riffing and grants is clearly just too heavy metal, drums beating from start to finish, a real jackhammer!

Each song is built on a simple yet efficient thanks to the never repetitive riffing can not annoiare.Cantato almost entirely in Polish (it was not clear from the title) that Po Kratkom Postupku is truly a marvelous CD, which you have an old sound school personnel and through but is not limited to celo to mention the greats of the past.

A really cool job, like a few beats, thrash out the year, for now, to keep company with the above-mentioned SDS."

"Nadimac with this album have managed to improve their style and their crossover thrash metal with the slice of punk attitude and humor into a unique blend that ever emerged from this area."

Max Butcher - Butcherian Vibe magazine

• Upvote 1