Moonspell

Tormentor

• 2 weeks later...

Daklem nalozio sam se na "Memorial" strashno...actually, ovo mi je mozda i najbolji MS album : ) Uopste ne mogu bit siguran kod ovog benda..rastrgnut sam izmedju USatanae i ovog...a i Wolf je tu blizu, svaki ima neshto za sebe.

Memorial ima stvarno jak i mocan zvuk, odlichne pesme, na Ribeirov growl se bash naprzih ovde...jedina mana albuma mi je zavrshnica, kako se zavrshi "Once It Was Ours", tako mi opadne koncentracija..zadnje 3-4 pesme su mi jednostavno dosadne :/

Pored pomenute OIWO, izdvojio bih josh: "Sanguine", "Upon The Blood Of Men"(jebachki solo!) i "Finisterra" koja mi izbila zivu na paljevinometru...mlogo mocna pesma!

I tako obrnuh celu diskografiju benda..i sta reci...dva puta dolazili u Srbiju, a ja ih nijednom ne gledah. Jedva chekam da izumeju vremenske mashine, a dotle..

A light at the end of the eaaaaaaarthhh :rockdevil:

ps. fuck you kolega :P

I tako obrnuh celu diskografiju benda..i sta reci...dva puta dolazili u Srbiju, a ja ih nijednom ne gledah. Jedva chekam da izumeju vremenske mashine, a dotle..

znaci propustio si jedan od najboljih koncerata prosle godine,sto je za mene i bio :mrtav:

Portuguese metallers MOONSPELL entered Antfarm studios in Denmark earlier this month with producer Tue Madsen (THE HAUNTED, DARK TRANQUILLITY, HALFORD) to begin recording the follow-up to 2006's "Memorial" for a tentative late spring/early summer release via SPV.

Commented vocalist Fernando Ribeiro: "'Night Eternal' will be the title of the new MOONSPELL album. The recording sessions will take place between the 7th and the 31st of January 2008 in Denmark's finest metal studio, Antfarm. Tue Madsen, who worked with the band on the 'Under Satanae' project, will be producing MOONSPELL's new opus.

"The band has revealed some of their song titles already: 'Shadow Sun', 'Night Eternal' (title track), 'At Tragic Heights', 'Scorpion Flower', 'Spring of Rage', 'Hers is the Twilight', among others songs that will take part of this new work. Further into the concept it was disclosed that it refers to the 'wear and the tear of the Earth,' how we are consuming its energy and its vital force and how it will take its revenge upon us.

"'Memorial''s musical line was taken a step further and 'Night Eternal' will be a quite intense album itself, darkly atmospheric yet really heavy and catchy. In 'Night Eternal' expect nothing but great guitar riffs, breathtaking songs and epic atmospheres.

"The exact release date will be announced soon yet the album is coming out in May. The band is totally enthusiastic and eager to release it and to present it to the fans and hopes to be able to post some songs online on Moonspell.com and myspace.com/moonspell as soon as the promos are ready for the press, around one and a half month before the record is released. A studio diary will be posted regularly just like it was for 'Memorial' on both site and MySpace.

"Live shows are now being booked for 2008 and the band is already confirmed for festivals in Czech Republic, Spain, and Germany and a US tour as well as a Euro tour will be announced as well as visits to other territories, some of them for the first time."

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sad sam blejao sa Fernandom, Mike-om i Ricardo-m, kakvi jebeni kraljevi! Ego - nula! Potpisase mi Irreligious i Memorial booklete, popricasmo malo - ma vrh, LEGENDE! Nisam imao marker pri ruci i ladno se Mike odvuce do sobe i donese. To je covek. Videh i fotke iz spotova, buklet novog albuma - sve izgleda stvarno prelepo. Rekose da ce opet svirati ovde :rockdevil:

Edited by Grobodan

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Novi album:

4c5662d0bce0f006d49427flv7.jpg

01. At Tragic Heights

02. Night Eternal

03. Shadow Sun

04. Scorpion Flower

05. Moon in Mercury

06. Hers is the Twilight

07. Dreamer (Lucifer and Lilith)

08. Spring of Rage

09. First Light

http://rapidshare.com/files/110044227/Nigh...-by_Wiseman.rar

pass: www.mediaportal.ru

:pivopije: :pivopije: :pivopije:

Edited by Defunctus

Haha... Ne mogu da verujem. :) U vreme kada se pojavio "Memorial", pojavili su se i Ihsahn-ov "The Adversary" i Amorphis-ov "Eclipse", odlična izdanja. Ovoga puta imamo nove albume Moonspell-a i Ihsahn-a, jes' da nema novog Amorphis-a, ali je zato tu novi Opeth. Sveca mu! :D

Neka download počne! :)