Nile

ZWER

Ja gledo taj spot i smorio me(mozda zato sot sam ga gledao sa veoma loshim kvalitetom) , nije bio tako zanimljiv ko sad na televiziji, ajde pogledacu ga ponovo :) .

Inace ime te pesme nije tesko uopste samo zapamtis znacenje i kazes na engleskom , mislim papirus koji sadrzi spell da zastiti od onoga koji napada iz vode . :)

Mnogo je bolje ovo Chapter of Obeisance Before Giving Breath to the Inert One in the Presence of the Crescent Shaped Horns!

Mada , ni to nije tesko, mada ovo je tesko ali imena pesama su im mnoog glupa.

To choke and hold until gets cold - Hunt for Ida Wave:

1.This Is Not My Ideal Way to Spend an Evening, Shacked Up Telling Ghost Stories to the Martyr

2.Mark My Words Across the Boarder, You'll Die... Things Like This Made Me Lock TV in a Cupboard So It Can't Pollute My Mind Anymore

3.Jacob Denver Says Its Not Alright, My Friends Cant Breathe Under Water Like I Can If I Stay on the Shore Much Longer Im Going to Stitch My Insides to a Tree

4.I Fall In Love Too Easily, This Is Leading To A High Death Toll And Me Walking Lonely Roads With No One To Talk To. Maybe One Day I'll Figure Me Out

Papyrus Containing The Bondage Goat Zombie To Fukk The Blood Of Christ Against Necrodaemon Terrorsathan From Lucifer Incestus Who Is In Demonic Staccato Erection :)

a može i

Chapter Of The Sin-Hellfucked Before Lust Perishes In A Thirst Of Blood To The Stigma Diabolicum In The Presence Of Justine: Soaked In Blood :)

Even the BGZ must die :)

Preksinoc bio ja u gradu,zapio se solidno.Nataknem slusalice i pustim Nile,What May Safely Be Written,odjednom se pojacava vetar,ulazim u mrkli mrak ulicu.Jebote najduzih 8 minuta u mom zivotu,onaj intro me je doslovno zakocio...

Kaze ortak,'kakav je ovo shit,cista kopija kanibala' ROFL

Evo vam smrtnici, crknite od muke. :P

karta.jpg

A shta je l' ima i sedecih mesta? :)

Papyrus Containing The Bondage Goat Zombie To Fukk The Blood Of Christ Against Necrodaemon Terrorsathan From Lucifer Incestus Who Is In Demonic Staccato Erection :)

a može i

Chapter Of The Sin-Hellfucked Before Lust Perishes In A Thirst Of Blood To The Stigma Diabolicum In The Presence Of Justine: Soaked In Blood :)

Kvlt.

• 2 weeks later...

zna li neko koje ce pesme da sviraju ili cemo saznati na licu mesta??  :rockdevil:

hoce li se moci uneti handy cam kojim slucajem? mislim, dal ce security na ulazu da pravi problem ako kojim slucajem budem hteo da je unesaem da snimim koji kadar za unucice da gledaju gde im je deda bio kad je bio mlad?

Edited by dulsrules