Killswitch Engage

azal

Da hoce da odigraju pametno uradili bi sledece:

doveli bi nekog pevacha nekog propalog metalkor benda i napravili sa njim jedan osrednji album i jedan totalni krsh, chisto da bi sjebali poslednji kredibilitet, a onda bi ga oterali. Sledi BUM - ujedinili se sa Dzesijem i probali da naprave nekakav album za koji bi uradili promo turneju, ali najvishe zbog para. Onda bi se raspali jer su vec 4 godine irelevantni i vishe im nema nikakvog spasa osim da urade neshto radikalno drugachije.

Edited by Vuk

cuo sam da je otisao pevac

To our family, friends and fans: We have decided to continue on without Howard Jones as the singer of Killswitch Engage. We love Howard and are thankful for the nine years that we've had him in the band. Out of respect for everyone involved we will not be discussing the specific reasons behind this decision. Howard is a part of our family and always will be, and we wish him well. He has left big shoes to fill, so we certainly have our work cut out for us to find the next singer of Killswitch, something we plan on making priority #1 going forward. Most importantly, thanks to all of you for all the support throughout the years and for sticking by us for all this time. We really do appreciate it and we very much look forward to having a new record for all of you in the not too distant future that we can all be proud of. Sincerely, Adam, Joel, Mike & Justin.

Jbg bio je brzi jedan minut od mene pa nisam ni video :D

• Downvote 1

Da hoce da odigraju pametno uradili bi sledece:

doveli bi nekog pevacha nekog propalog metalkor benda i napravili sa njim jedan osrednji album i jedan totalni krsh, chisto da bi sjebali poslednji kredibilitet, a onda bi ga oterali. Sledi BUM - ujedinili se sa Dzesijem i probali da naprave nekakav album za koji bi uradili promo turneju, ali najvishe zbog para. Onda bi se raspali jer su vec 4 godine irelevantni i vishe im nema nikakvog spasa osim da urade neshto radikalno drugachije.

Zvuci totalni klise,ali kapiram da si ciljao na to.

Ja ocu dzesija da vidim sa KSE dok sam relativno mlad(pre 30te godine),nadam se da ce tako i biti jer su ko predgrupa bese Slipknotu bili nezanimljivi.

U to ime!

http://www.youtube.com/watch?v=SV5rIiDN0nQ

• Downvote 1

• 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Ja sam nekako uvek mučio muku sa Howard-om u smislu da on tehnički dobro peva, ima siguran, snažan glas, kvalitet tona mu je dobar i ostalo al' da mi nekako taj emotivni doprinos izostaje. S druge strane, Džesi je možda malo manje u tehničkom smislu potkovan al' mu je glas prirodniji i sa više života. Zato mi je i drugi album nekako draži za slušanje nego sve posle kad je Howard došao.

• Upvote 1

• 2 months later...
  • 3 months later...

Killswitch Engage has revealed the cover art to forthcoming studio album, "Disarm the Descent," via a 27-second trailer which also features a clip of new music. Check it out below. "Disarm The Descent" hits stores on April 2nd, 2013.

The track listing for the album, which was produced by guitarist Adam D. and is the first to feature Jesse Leach on lead vocals since 2002's "Alive Or Just Breathing," is as follows:

"The Hell In Me"

"Beyond the Flames"

"The New Awakening"

"In Due Time"

"A Tribute to the Fallen"

"Turning Point"

"All We Have"

"You Don't Bleed for Me"

"The Call"

"No End in Sight"

"Always"

"Time Will Not Remain"