Ascension

morbid god

I meni :(

Mada sam je čuo dvaput zasad, danas ću treći put.

Nekako je super, a opet joj fali nešto.

I produkcija deluje ispoliranije, nema te mračne štrokice propasti naše kao na Consolamentumu.

Je l' i tebi liči na Watain ili se ja tripujem?

Toga sam se i plašio, da su ga naboli sa Consolamentumom i da sledeći neće da bude baš toliko dobar.

Mada me je tešilo to što je i With Burning Tongues odličan da ne razmišljam tako. :D

Na Consolamentumu je svaki solo savrsen, na ovoj pesmi onako...

Edited by Demon Seed

Ja sam pizdeo kad su Consolamentum poredili sa Watainom ranije, a sad mi bas lici na Watain :haha:

Kakav je tebi bio Consolamentum, samo solidan ili bas dobar? Meni je najbolji novi black album u zadnjih 5 godina, uz Paracletus... (mada ja ne pratim intenzivno sve novo sto izlazi, ali jesam poslusao dobar deo)

Edited by Demon Seed

Nisam toliko poludeo kao vecina, nisam podlegao hajpu, imao sam pametnija posla - secam se da mi je Kozeljnik onomad skrenuo paznju i na Ascenson i na Negative Plane istovremeno (tada sam rvi put cuo za oba benda), pa kada sam dosao kuci i pustio ih, ukapirao sam da je Negative Plane mnogo veci zalogaj. Ascension mi dosao kao dezert. Dok su se vene masovno sekle na Grant Me Light, ja sam vrteo Staring Into The Abyss na repeat do iznemoglosti.

• Upvote 1
  • Downvote 1

Stigla mene majica, i ja se malo razočarao jer mi je malkice velika, isplanirao da je bacim na berzu ovde pre nego što je uopšte obučem, pa da naručim manju, kad skontam na W.T.C. sajtu da je to (XL) najmanja veličina koja može da se naruči. :( Moraću da se nabildam!

Edited by Demon Seed

Can you please explain the new sigil that band has introduced recently?

Michael: Excuse me, but I can not. At least not in the way I believe you want me to. The symbol you are talking about is a sigil. The nature of a sigil lies, first and foremost, in it’s magical purpose and quality. Therefore I will not go into detail with it’s meaning for us. On a more general level, the sigil is the next step in the evolution of the band. During the creative process of the new album we talked a lot about the nature of the band and it’s implications. The sigil is one of the results. We consider it to be a wellspring of divine energy.

kakav fus odgovor :lol:

Edited by Čarli

Ma da, bila je jos gomila takvih elitistickih proseravanja, sve sam to poizbacivao.

Aj daj i to izbačeno, da vidimo sve što je rekao

We never considered us to be a touring band for different reasons, therefore we never did tour before. But with the new album and this lineup, it was an offer we couldn’t refuse.

Jes da ne pise 'new lineup', ali jesu li menjali postavu? Bila bi fora da u tom grmu leži zek oko promene u zvuku i rifovima.

Ha, i sam je pomenuo Watain, pre pitanja u kome si ih ti pomenuo, pička :D

Mada i bolje nego kao gorepomenuti, da se pravi blesav kad se pomenu drugi bendovi.

Ovaj odgovor je taman kako treba:

Michael: I don’t have a problem with those votes. And I am definitely not deluded in the way that I think Ascension is the most original band ever. Certainly there are aspects that can, at least music-wise, be compared to other bands. People need comparisons in order to structure their world. What they don’t realize sometimes, is that comparing a band to another can hinder them from seeing the true essence of a band. It takes the focus away from the more original things a band has to offer. But to come back to your question – we don’t have a problem being seen with the two bands mentioned above.

Inače, ovo mu je copy-paste odgovor na prvo pitanje u svakom intervjuu:

Ascension means spiritual pursuit and strife and is the logical conclusion of our thoughts on life. Both, the will to achieve, to overcome, to develop and the unearthly, metaphysical aspects of the word are inherent to our concept.

Btw, napravio si blasfemiju sa Aerie Descends, molim te :P

Edited by Demon Seed

Gle što sam napisao zek umesto zec...

Ma nek nam kaže, kakvo ogađivanje, ako se nečim ogade, to će da bude muzika. Dobro, nije muzika na EPju ne znam koliko gadna, ali u odnosu na Consolamentum, slabo, verovatno ne bih ni komentarisao ovde ništa niti bi tema za bend postojala da je po kvalitetu EPja a ne demoa i albuma. :P