2011.01.26. *SKC Novi Beograd* N I L E, Melechesh, Dew-Scented, Zonaria + Darkrise

FRUBI_ZMIJA_GADAFI

Reših da ne verujem mnogo tim setlistama. Valjda su malo veći bend od toga da naprave jednu setlistu pa da samo nju sviraju ko Pioniri Maleni. Jbš koncert bez Genies, Sorcerers And Mesopotamian Nights, ili bez Wardjinn-a (ili bez obe...)

I jebala ga Nineveh više

• Upvote 1
  • Downvote 2

• 2 weeks later...

Guitarist Moloch of Sumerian thrashing black metallers MELECHESHwill be forced to sit out the first few dates of the band's European tour with NILE, DEW-SCENTED, ZONARIA and DARKRISE due to circumstances beyond the group's control. Greg den Hartog will fill in until Moloch is able to rejoin the band on the road. Moloch said, "I have been closely working with Greg in anticipation of this; he is ready and will do a great job."

E sad, nisam pametan da li ovo uključuje i nas.

Ima još. :haha:

Bass player Markus Åkebo has left the Swedish death/black metal band ZONARIA.

Commented guitarist Emil Nyström: "We've had some great tours the last couple of years with Markus and we're going to miss him bad. But sometimes people need to move on and Markus needed a change in life. We wish him all the best for his future ventures. The departure will not affect our upcoming plans and tours. We've got a good friend of ours stepping in on our upcoming European tour with NILE, MELECHESH, DEW-SCENTED and DARKRISE."

Set lista:

Intro

Kafir!

Sacrifice Unto Sebek

Hittite Dung Incantation

Serpent Headed Mask

Ithyphallic

Those Whom the Gods Detest

4th Arra of Dagon

Permitting The Noble Dead To Descend To The Underworld

Sarcophagus

Lashed To The Slave Stick

Black Seeds of Vengeance

Da, videh je juče... Par dobrih pesama, pet komada sa poslednjeg albuma i to još dve od po osam minuta... Može par dobrih pesama da upadne umesto te dve, najopuštenije.

Možda če Frubi opet da im kaže da sviraju dva sata, kao prošli put. :haha:

Edited by Lou

Ne bih se ni ja bunio da uleti par starijih, ali zna se koji se album promoviše.

Slažem se, ali mogli su umesto jedne od one 2 dosadne ubaciti Kem Khefa Kheshef. Ta je isto sa novog albuma, a nije dosadna. Šta više, jedna od boljih stvari. Jbg, kontam da moraju i oni malo da odmore. :haha:

Ne bih se ni ja bunio da uleti par starijih, ali zna se koji se album promoviše.

Jebeš tu promociju gde doslovno pola svirke ode na pesme sa novog albuma. Zna se kako se to oduvek radilo - počneš sa singlom sa novog albuma, ubaciš još dve nove u set i ostatak stare stvari.

Bilo bi do jaja da Sanders nekad napravi turneju za svoj solo projekat. :D

Uh, sa gomilom muzičara i hrpom bubnjeva i udaraljki... :da:

Rekao bih da makar dvoje ljudi moraju da budu na udaraljkama, imam na umu drugi album gde ima dosta preklapanja tih elemenata.

Obnavljam gradivo pred svirku, trenutno ide "4th Arra Of Dagon" - devetominutno govno od pesme i to će svirati umesto dve kraće i kvltne.

• Downvote 1