Occult rock preporuke

Grobodan

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Novi Avatarium (uslovno rečeno novi, jer je izašao još u maju) sjajan, ubjedljivo, barem meni, bolji od svoja dva prethodnika. Album sveden na 8 pjesama, od kojih su sve prepoznatljive i zanimljive, dok ih je nekoliko baš onako sa hit potencijalom. Glavna prednost je što je album mnogo više čvršči, žešči i u globalu gledano brži od svoja dva prethodnika. Tu se donekle možda i izgubila doom crta, ali meni ne smeta mnogo. Pjesme kao što su "Into the Fire / Into the Storm" i "Starless Sleep" su hitovi u ravni sa "Girl With the Raven Mask" sa prošlog albuma, "Medusa Child" je najviše catchy od svih, dok je "The Sky at the Bottom of the Sea" vrhunski 70's hard rock na tragu recimo Rainbow, samo sa ženskim vokalom. Tempo na albumu spuštaju pjesme poput "Road to Jerusalem" ili recimo "When Breath Turns to Air", i tu se ističe stil koji je dominirao na prva dva albuma.

Ono što me je iznenadilo jeste da na albumu među muzičarima nigdje nije potpisan Leif iz Candlemassa, osim što je naveden kao autor većine pjesama. Kontao sam da je uzeo mali predah, dok će se, kako sam mislio, voditi i dalje kao član benda. Večeras bacim pogled na Arhive i vidim da je naveden kao bivši član benda.

Kako god, album je super i meni mnogo bolji od The Doomsday Kingdom albuma, koji mi je ništa specijalno.

Skinuo sam prije neki dan i ovaj novi Sabbath Assembly, pošto sam slučajno vidio da je procurio. Jednom sam ga samo pustio i nemam neki poseban utisak, mada mi ne djeluje kao nešto što ima potencijal da me radi. :) Onaj njihov prvi album Restored to One mi je bio sjajan, to su praktično sve bile male himne sa hippie notom, dok sam naredna dva ispratio sa velikom očekivanjima i oba puta se razočarao.

• 10 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

standardno zanimljiv album, čini mi se stilski i najraznovrsniji do sada. sve živo su izmešali pa zna i neki blastbeat da upadne, ali post-punk vajb preovladava ponajviše.

ne znam da li Voivod drži ovaj bend na oku, ali def bi trebao :D

• 3 months later...

66454913_10157605562471052_5500419540581

Occult rock masters Year Of The Goat reveal album details,
brand new video + kick off pre-order!

Novis Orbis Terrarum Ordinis coming this September on Napalm Records! Pre-order here: https://smarturl.it/NOTO-NPR

Watch the video for the new song "Avaritia" here: https://youtu.be/3utyUuudA30

September 6th will see Swedish occult rock masters YEAR OF THE GOAT return with their brand new opus, Novis Orbis Terrarum Ordinis, on Napalm Records. Today the band is not only sharing the initial album details, spectacular album artwork, but also a brand new music video for the hard-hitting rock juggernaut Avaritia!

Says the band:
"Four years of neverending lust for creativity. Four years of gluttony and decadence within our most sacred temple. Four years of unspeakable boiling wrath. Four years of greed filled wastefulness. Now, envy us in our moment of pride. "

Evoking a musically, sinister reality that surrounds us in this world with the majestic sound by YEAR OF THE GOAT, the occult rock collective adds a fire to the chaos with the band's third studio album. In these times of global upheaval, the band's upcoming record will celebrate your sins "[...] and rejoice in the perverseness of evil", but one is definitely clear: The YEAR OF THE GOAT is now! Novis Orbis Terrarum Ordinis showcases YEAR OF THE GOAT's roots in the darker sounds of the 60's and 70's, while they have never sounded so bracing before. Captivating tracks such as the just released Avaritia indulge in the finest occult rock full of blackened heart`s blood and elegiac melody lines that will haunt your dreams!

Novis Orbis Terrarum Ordinis Tracklisting:
1. Subortus
2. Acedia
3. Luxuria
4. Ira
5. Superbia
6. Gula
7. Avaritia
8. Invidia
9. Subicio

• Like 1

• 2 months later...