Interfector

Apeiron

Ha ha ha... Pizdarija od benda... ranije sam cuo za njih ali nisam slushao (iz razloga sto nisam mogao da nabavim), i onda mi ortakinja Sanja donese mp3...

I woalla... eto mene i Interfektora u jednom...

Respect za obradu "the Dark Saga", zvuci odlicno

Ps. Momci iz Interfektora sigurno znaju o kojoj Sanji pricham... blink.gif

CD je u prodaji u svakom bolje opremeljenom CD shop-u koji se bavi metal muzikom...Za pochetak "Mordor", a CD mozhesh kupiti i direktno od benda (shto mi naravno preferiramo laugh.gif )...Javi se samo na pp Apeiron-u icon_da.gif

Toliko o dostupnosti icon_smile.gif

E sada...jebiga...ja nemam pojma na koju Sanju mislish...Laki? Dejane?

Drago mi je da ti se svideo album! Rock on (ovo je bash lame laugh.gif ) i puno pozdrava! icon_rockdevil.gif

pivopije.gif

One day Mrs. Jones went to have a talk with the minister at the local church. "Reverend," she said, "I have a problem, my husband keeps falling asleep during your sermons. It's very embarrassing. What should I do?"

"I have an idea," said the minister. "Take this hatpin with you. I will be able to tell when Mr. Jones is sleeping, and I will motion to you at specific times. When I motion, you give him a good poke in the leg."

In church the following Sunday, Mr. Jones dozed off. Noticing this, the preacher put his plan to work. "And who made the ultimate sacrifice for you?" he said, nodding to Mrs. Jones.

"Jesus!", Jones cried as his wife jabbed him the leg with the hatpin.

"Yes, you are right, Mr. Jones," said the minister. Soon, Mr. Jones nodded off again. Again, the minister noticed. "Who is your redeemer?" he asked the congregation, motioning towards Mrs. Jones.

"God!" Mr. Jones cried out as he was stuck again with the hatpin.

"Right again," said the minister, smiling. Before long, Mr. Jones again winked off. However, this time the minister did not notice. As he picked up the tempo of his sermon, he made a few motions that Mrs. Jones mistook as signals to bayonet her husband with the hatpin again.

The minister asked, "And what did Eve say to Adam after she bore him his 99th son?"

Mrs. Jones poked her husband, who yelled, "You stick that goddamned thing in me one more time and I'll break it in half and shove it up your ass!"

"Amen," replied the congregation.

Ja znam oko 8 Sanja, u ovom trenutku kojih mogu da se setim. Ako covek misli na BG, tamo znam dve, e sad, na koju on misli od njih dve, to jos ne znam, mogu da nagadjam jedino icon_wink.gif

Sve u svemu, pozdrav! pivopije.gif

Njasa, Snupi... Grub***** , da joj bash ne ostavljam prezime po internetu... Iz BG je...tj iz Borche... Moja mnogo dobra ortakinja...

@Aurora Calerva: Cemu sav taj text? pivopije.gif

Edited by <Ph@NtoMinTHeMirRoR>

Ha ha ha... Pizdarija od benda... ranije sam cuo za njih ali nisam slushao (iz razloga sto nisam mogao da nabavim), i onda mi ortakinja Sanja donese mp3...

I woalla... eto mene i Interfektora u jednom...

Respect za obradu "the Dark Saga", zvuci odlicno

Ps. Momci iz Interfektora sigurno znaju o kojoj Sanji pricham... blink.gif

sad nam moras reci koja Sanja da joj naplatimo tu distribuciju icon_da.gificon_da.gif

pa kad saznamo ko je, mozda se i dogovorimo oko nacina naplate mhihi.gif

nije sve u novcu mhihi.gif

Njasa, Snupi... Grub***** , da joj bash ne ostavljam prezime po internetu... Iz BG je...tj iz Borche... Moja mnogo dobra ortakinja...

Da, da, sad znam icon_wink.gif

Pozdravi je puno.

Uostalom, jebesh bend ciji album ne kruzi na mp3 diskovima medju metal populacijom u danasnje vreme icon_mrgreen.gif

Ako solicitor ne zaradjuje na tvojim mp3 fajlovima, mozes slobodno da racunas da, ustvari, nemas band...

Upravo icon_wink.gif Total respect matorom Soliju.

@ Angele - sledeci put kad se vidimo, sve tekstove napamet da znas icon_da.gif

A mogu i da ti ih posaljem, cak i ove nove, Sale mi slao ranije.