2013.05.30-06.01 *Prnjavor, Beograd* Darkness Rising Festival

Toki89

Svaka čast Nešo!!! :D Sad tek pročitah natenane

E ko je bio na prnjavorstock-u znao je šta da očekuje. Ali kapiram - nema se para, daljina, totalna podrška od vremenskih uslova za atmosferu na ovom festivalu ali nije mi žao što sam dao pare... imam i majicu. Koja je strava urađena. :) A ionako nema gde u gradu da se organizuje ovako nešto, pa bolje u prirodi a pride tu su i marketi. Jebeni black metal festival, jebeni open air. Ovaj venue, da se tako izrazim, valja da zaživi i za druge festivale.

Hit je bila kafana koja je pretvorena u metal kafe tokom svih dana :D

The One mi je ispunio očekivanja totalno, jeziva atmosfera... Desaster najenergičniji, po meni \m/

I voleo bih da se ponovi. Nadam se da će organizatori smognuti snage i para posle ovog debakla od odziva publike, jedino bi možda bila bolja varijanta da traje maksimalno 2 dana, valjda je to manje troškova

Edited by Sgt.Splatter
  • Upvote 3

In the next month we are planing to do a reprint of Darkness Rising T-Shirts. For those interested in ordering them write us on this email: [email protected] (with your name, address and the size of the shirt).

Girlie shirts will be also available by order.

Price of the shirt will be same as on the festival - 15 euros + postage price.

Because we are doing it by order, please be sure to order it before the end of this month.

For those few who already paid and didn't get their shirts during festival, the shirts will also be provided and sent by post (all post expanses will be paid by us). Just write to us on the same email with your name and address (and just in case, the size of the shirt).

• Upvote 1