Talvi Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Podseti me jedna grupa na last.fm-u na ovo, pa hajde: Dakle, tema su - albumi koji su smatrani "crnim ovcama" u nečijoj diskografiji a koje vi uprkos tome obožavate. Npr, meni je "34.788%... Complete" apsolutno najbolji My Dying Bride album, Sepulturin "Against" mi je zakletva, itd itd. Navalite. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
In The Flesh Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Load God Hates Us All The World Needs a Hero 3 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Vic Rattlehead Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Megadeth - Risk. Odličan album, i kao što je Mustaine jednom prilikom rekao, odličan album samo ne bi trebalo da piše Megadeth na njemu. Dalje Maiden - Virtual XI, meni jedan od najboljih njihovih albuma. Možda i Kreator - Outcast, takođe omiljeni mi od njih, a ne sjećam se da ga je neko spominjao uz najbolje Kreator albume. Naravno, St. Anger je isto odličan album. 4 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Stolet Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Dark Tranquillity - Projector 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
МегафаН Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Load, Reload, St.anger, Diabolus in m., Virtual XI.... kad malo bolje razmislim sve albume "crne ovce" od vecih bendova obozavam... Dok s druge strane ima albuma koje vecina smatra klasicima ja mrzim, Youthanazia npr... 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
skulhead Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 (edited) Možda i Kreator - OutcastDark Tranquillity - Projector +1 Same Difference od Entombed, kao i ostatak diskografije posle Wolverine Blues. Vecina ljudi pljuje sve posle prva 3 albuma. Da, i Napalm Death - Diatribes. Eto, to mi prvo pada na pamet. Edited January 19, 2013 by skulhead 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
In The Flesh Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Train of Thought od Dream Theater. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Talvi Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Meni je "Uprising" najdraži Entombed sveukupno Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sale 3sm Larry Flynt Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 X factor,do jaja album,mracan,tezak. Svalerski albumi Edi Marfija-cisto zlato,nek crknu dusmani koji kazu da je najveci promasaj u muzici. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
In The Flesh Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 (edited) Da, i Napalm Death - Diatribes. Zar je to crna ovca njihove diskografije? Nijesam ih pratio nešto u 2000im, ali taj album mi je super. Edited January 19, 2013 by In The Flesh Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SkullKrusheR Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 meni pola youthanasia-e vrh, pola smor. dobra tema, btw. jedino shto mi trenutno pada na pamet je chaos a.d. koji mi je od kada sam bio klinac pa sve do sada ostao vrhchina od albuma, a gomila metalaca ga mrzi. ne znam kakva je ovde situacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
МегафаН Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 meni pola youthanasia-e vrh, pola smor. dobra tema, btw. jedino shto mi trenutno pada na pamet je chaos a.d. koji mi je od kada sam bio klinac pa sve do sada ostao vrhchina od albuma, a gomila metalaca ga mrzi. ne znam kakva je ovde situacija. da chaos ad meni definitivno najdrazi od sepulture 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LotusEater-- Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 (edited) super tema, prvi mi padaju na pamet: Pink Bubbles Go Ape Nymphetamine Thornography Torn Edited January 19, 2013 by LotusEater-- Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KazimKazim Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Soilwork - The Panic Broadcast, Aborted - Strychnine, Iced Earth - The Glorious Burden I naravno - kilakapkilakapkilakilakap...aj, vidimo se za 7 dana, a mozda i nikad Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
soul wandering Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 paradise lost-symbol of life, ako spada ovde uopste, i sin pecado npr 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Talvi Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 paradise lost-symbol of life najbolji PL, uz "One Second". Kad smo kod njih, "Host" beše popriličan skandal kad se pojavio a meni je to kul album skroz. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
MegaDave90 Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 (edited) Risk i World needs a hero, Load, Reload, meni su to odlicni albumi. 34.788%... Complete". Ne pada mi na pamet jos nesto. @sw ne bih ga svrstao ovde, ne znam da li bih bilo sta iz njihove diskografije svrstao ovde. Edited January 19, 2013 by MegaDave90 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
El Karnisero Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Лоуд,Рилоуд, уз Кил ем ол омиљени албуми Металике. Што се Слејера тиче Диаболус ми је омиљени албум, а ГХУА вероватно трећи, четврти. Нешто сад не могу да се сетим још неких примера, али сигурно има. 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
In The Flesh Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Promised Land od Queensryche. Ne znam kolko je crna ovca, ali rame uz rame sa Operation: Mindcrime. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
soul wandering Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 btw obozavam i pomenuti album brajda i kreatora sve kvalitet Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Lou Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 Train of Thought od Dream Theater. Obožavam taj album. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Grob Bez Dna Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 endorama. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Geralt of Rivia Posted January 19, 2013 Report post Posted January 19, 2013 (edited) my dying bride - 34.788%... Complete... omiljeni njihov. fear factory - archetype... svi su nesto pljuvali po njima kad je otisao debeli, meni bio super album. sepultura - dante... vecina je hejtovala grina i sto su nastavili bez brace burazera, a album pisa po celoj soulflaj diskografiji. Edited January 19, 2013 by Geralt of Rivia 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
perzekjušn menijak Posted January 20, 2013 Report post Posted January 20, 2013 Ne znam koliko su neki od ovih albuma crne ovce ali ih sve (neke manje neke više) volim. Rukovodim se promenom stila u odnosu na prethodne radove što uvek podržavam. Annihilator - King Of The Kill (posle ovog albuma sam manje više prestao da ih pratim) Anthrax - Sound Of White Noise, Volume 8 - The Threat Is Real Carcass - Swansong Exodus - Force Of Habit Fear Factory - Digimortal Flotsam And Jetsam - Cuatro, Drift, High (omiljeni albumi od njih) Forbidden - Green Gorefest - Soul Survivor, Chapter 13 Machine Head - Supercharger Massacra - Sick, Humanize Human Megadeth - Youthanasia, Cryptic Writings, Risk Metallica - Load (više ga slušam nego bilo koji drugi album od Metallice), Reload, St.Anger Ministry - Filth Pig Morbid Angel - Illud Divinum Insanus Nuclear Assault - Something Wicked Paradise Lost - Host, Believe In Nothing Queensryche - Promised Land (trebalo mi mesec dana da ga svarim, nisam znao šta su hteli posle mi album ispade ubedljivo omiljeni od njih) Sacred Reich - Heal Samael - Era One & Lesson In Magic #1 Sepultura - gotivim i period posle Maxa, nije da sečem vene ali ima tu jako dobrih pesama, Dante XXI pogotovo Slayer - Diabolus In Musica Testament - The Ritual, Demonic (verujem da Low ne spada u stado crnih ovaca) The Cult - The Cult The Haunted - Unseen Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber (ne znam da li se ovaj album smatra crnom ovcom, remek delo) Xentrix - Kin E da, Kreator - Renewal, Outcast i Endorama (omiljeni od njih) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Talvi Posted January 20, 2013 Report post Posted January 20, 2013 (edited) Podseti me sa Annihilator-om, meni je "Remains" bio prvi Annihilator album, kupio ga tako što sam iskopao kasetu u kutiji kod nekog lika na pijaci koji je inače prodavao narodnjake i tome slično Baš sam vrteo tu kasetu do iznemoglosti i volim taj album jako, mogao bih ga se baš podsetiti ova stvar mi je obeležila prvi srednje Edited January 20, 2013 by Talvi Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.