Tribulation

Grobodan

• 3 months later...

Dosta sam vrteo u poslednje vreme ovaj novi album.

Neki plusevi, jako dobra ispolirana produkcija, neki sitni detalji u zvuku sa ubacivanjem instrumenata koje ne bih očekivao od njih.

Tekstovi su standardni hammer horror što je u redu, ali ne mogu da se otmem utisku da ovo nije bio korak napred posle The Children Of The Night.

Kao da im je lejbl rekao e napravite još pristupačniji album da ne moraju da uživaju samo metalci, dajte ga malo gotičarkama i rokerima.

Tako da ne verujem da ću ga nabaviti na oriđiđiju. Ali sa druge strane, odlučio sam da istražim početne korene sa The Horror I The Formulas of Death i moram priznati da mi se mnogo više dopadaju siroviji radovi, pakosniji su i oseća se gnoj i prljavština iz zvuka.

• 8 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

evo ja recimo :haha: pa generalno je jako teško izmisliti neku toplu vodu u tom fazonu ali se to uglavnom ni ne traži, bitno je da je što kažeš lepa muzika i da se čuje da je neko iskren u tome, mislim da je to i glavna fora celog tog stila, da je iz srca

fino me radi album baš, čak bih otišao tako daleko da kažem da mi i po ovom preludom lajvu i po albumu ovo zvuči daleko iskrenije, svežije i nadahnutije nego sam Tribulation, ne bi me čudilo da lik odjebe bend i ode u ovo skroz, i vala jeste sjajan u tome realno

• 2 weeks later...

meni je ovaj album bozanski predivan, a niti sam ekspert u ovom zvuku niti me boli kurac da budem tako da spare me onih fora "e sine taj i taj to radi bolje kekeke"

bitno da se oseca emocija, pesme su konkretne i lepe a ludak je nekako uspeo da umuva i tribulation otherworldly vajb u ovo, kapa do poda

• 4 months later...

*** New album announcement! ***

TRIBULATION are pleased to announce their new studio album “Where the Gloom Becomes Sound”, to be released via Century Media Records (Worldwide excluding North America) and Metal Blade Records (In North America) in January 2021.

“Where the Gloom Becomes Sound” was engineered and produced throughout the last months with Jamie Elton at Studio Ryssviken in Stockholm, Sweden, mixed and additionally produced by Tom Dalgety (Ghost, Opeth, Killing Joke, Pixies, etc.) at Psalm Studios, UK and mastered by Magnus Lindberg at Redmount Studios in Stockholm, Sweden. The album’s elegant cover artwork features a statue by Fernand Khnopff from the 19th century and can be seen above.

TRIBULATION commented: ""Down, further down, Where the Gloom Becomes Sound...", Anna-Varney Cantodea once sang in a previous millennium, in a different world. And further down than Down Below we went with this one. The album is a sombre one, filled with ghastly shadows and elemental magic – a mythological bestiarium vocabulum ranging from the desert sands to the midnight sun, from our murky prehistorical past to our potentially luminous futures. Figuratively, literally and musically. We worked together with producer Jamie Elton to create something wild and imaginative, something that would take the listener on a nightly adventure along with Fernand Khnopff's enigmatic sibyl on the cover and with all the gods and goddesses, nymphs and demons that we conjured up during the recording. As an icing on an already frosted cake we had the help of Tom Dalgety for the finishing touches.”

118600126_8154207541288597_7016750792192

kuja izlazi iz WC solje na omotu

ali svejedno ne mogu da docekam