True Detective (2014- )

Guest Bata Životinja

pogledo sam u cugu 7 epizoda, dosta se razbistri situacija, zna se otprilike već u prvoj epizodi ko stoji iza svega

Rast ne želi ni da se rukuje s tipom kad ga je sreo u policijskoj stanici

ali stvarno se nadam da se priča neće zabiti na onog tupavog što održava pašnjake po opštini

Ha, ha, ha, skoro nijedna teorija nije bila tacna. Sjajno, ali kraj je opet mlak i nekako Holivudski, mada moram priznati da mi je drago sto su i tako resili seriju, da su zasli dublje u pojasnjenja ujebali bi seriju jos vise.

Steta je sto su promasili sa glavnim ubicom, mogli su da imaju novog Buffalo Bill-a.

Guest Bata Životinja

slabašan kraj, mada dosta je ostalo nerazjašnjeno, šteta ako ne bude nastavka

mada, retkost je da neko stvarno raskrinka neku političku ili ekonomsku elitu kao negativce. a u seriji je to bar naznačeno tu i tamo

Ha, ha, ha, skoro nijedna teorija nije bila tacna.

da li? to niko nece znati, bastovan je samo karika, kao sto kaze mnogo je njih ostalo na slobodi koji su bili deo tog kulta. ova serija je mnogo vise od same glavne price i da kazes glavnog negativca. kraj je totalno u skladu sa ideologijom koja se proteze kroz celu seriju, otkrivaju se najmracnije dubine ljudskog uma. kao sto kaze voivod, da smo dobili vise cinjenica i da su zasli dublje usrali bi seriju. po mom misljenju idealan kraji i fantasticna serija.

''I think the author was not supposed to explain everything. Maybe the story itself was not a big deal, but the friendship between the two men and the development as well were the main point. The great thing is how you could formulate so many possibilities for one finale.''

• Upvote 1
  • Downvote 1

http://blogs.indiewire.com/theplaylist/say-goodbye-to-true-detective-with-all-the-music-from-the-series-20140310?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

epizoda 4 ;o

Episode 1: "The Long Bright Dark"

Bob Dylan "Rocks And Gravel"

The McIntosh County Shouters "Sign Of The Judgment"

The Black Angels "Young Men Dead"

Episode 2: "Seeing Things"

John Lee Hooker "Unfriendly Woman"

John Lee Hooker "One Bourbon, One Scotch, One Beer"

Vashti Bunyan "The Train Song"

McIntosh County Shouters "Sign Of The Judgment"

Reverend C.J. Johnson and Family "You Better Run To The City Of Refuge"

Steve Earle "Meet Me In The Alleyway"

Cuff The Duke "If I Live Or Die"

13th Floor Elevators "Kingdom Of Heaven"

Episode 3: "The Locked Room"

The Staples Singers "Stand By Me"

Buddy Miller "Does My Ring Burn Your Finger"

Johnny Horton "I'm A One Woman Man"

Jo Ell Sonnier "The Heart That You Own"

Jo Ell Sonnier "Evangeline"

Episode 4: "Who Goes There"

Bo Diddley "Bring It To Jerome"

Melvins "The Brain Center At Whipples" Boogie Down Productions "Illegal Business"

Blind Uncle Gaspard "Sur Le Borde De L'Eau"

Lucinda Williams "Are You Alright"

Slim Harpo "Rainin' In My Heart"

Melvins "History Of Bad Men"

Primus "American Life"

Sleep "Holy Mountain"

Wu-Tang Clan "Clan In Da Front"

Grinderman "Honey Bee (Let's Fly To Mars)"

Episode 5: "The Secret Fate Of All Life"

Kris Kristofferson "Casey's Last Ride"

The Kinks "Tired Of Waiting For You"

Bosnian Rainbows "Eli"

Episode 6: "Haunted Houses"

Waylon Jennings "Waymore's Blues"

Bobby Charles "Les Champs Elysee"

Father John Misty "Everyman Needs A Companion"

Glenn Gould "Goldberg Variations; BMV 988: Aria"

Emmy Lou Harris "The Good Book"

Ike And Tina Turner "Too Many Tears In My Eyes"

Meredith Monk "Core Chant"

Episode 7: "After You've Gone"

Juice Newton "Angel Of The Morning"

School Of Seven Bells "Trance Figure"

Gregg Allman "Floating Bridge"

Vincent & Mr. Green ft. Ravenbird "Red Light"

Black Rebel Motorcyle Club "Fault Line"

Richard & Linda Thompson "Did She Jump Or Was She Pushed"

Townes Van Zandt "Lungs"

Episode 8: "Form And Void"

"The Angry River" by The Hat ft. Father John Misty & S.I. Istwa

savrsenstvo od prve do poslednje sekunde

ovakav Mekonahi je najbolji glumac na planeti

da li? to niko nece znati, bastovan je samo karika, kao sto kaze mnogo je njih ostalo na slobodi koji su bili deo tog kulta. ova serija je mnogo vise od same glavne price i da kazes glavnog negativca. kraj je totalno u skladu sa ideologijom koja se proteze kroz celu seriju, otkrivaju se najmracnije dubine ljudskog uma. kao sto kaze voivod, da smo dobili vise cinjenica i da su zasli dublje usrali bi seriju. po mom misljenju idealan kraji i fantasticna serija.

:da:

autor je na samom pocetku rekao da ne ocekujemo neki twist tipa fight club, da ne pokusava nikoga da prevari ili sokira i slicno

ljudi su svejedno previse teoretisali i nalazili tragove tamo gde ih nema

Edited by metal guru

Guest Bata Životinja

SPOJLER, HEFESTE, PAZI

naravno da ih ima, lepo je Rast u bolnici rekao da ih nisu sve pronašli, tako da je čitava teorija zavere poprilično tačna, samo oni nisu uhvaćeni

čak je i na TV-u voditeljka rekla da ubica nije u srodstvu sa senatorom Tatlom, što nije tačno, već je ranije u porodičnom stablu Rast dokazao da jeste u srodstvu

• Downvote 1

upravo odgledah epizodu. odlično odrađeno, mada je moglo da se izvali ko je glavni negativac još prvi put kada se baštovan pojavio, koseći travu kod one škole (da li beše treća ili četvrta epizoda). ako budu nastavljali, pa makar i sa drugom ekipom, bilo bi super da isprate priču, jer može skroz lepo još da se razvije.

i ovo:

ovakav Mekonahi je najbolji glumac na planeti

At present, creator Nic Pizzolatto is said to be hunkered down writing scripts for the second season at his home in a picturesque area of Ventura County.

HBO execs have said they intend to order a second season of the anthology series, which will return with new characters and a new mystery to unravel. Speculation about the possible casting for the next batch of episodes is running rampant online, but those in the know say the plan is to wait until a script or two is completed before going out to actors.

As for the focus of the second season, Pizzolatto has been mostly mum but he dropped a good-sized hint in an interview following Sunday’s finale with Hitfix’s Alan Sepinwall.

“This is really early, but I’ll tell you (it’s about) hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system,” he told Hitfix.