da, kad sam videla da Voyager nastupa za Australiju, pomislih to ne može biti taj Voyager. Kad vidi čuda, nije im ni prvi put da pokušavaju. Super, što da ne.

Mada su previše smekšali da bude primamljivo masi, ali valjda tako mora.

• Upvote 1

A dobro, to Danielovo je baš minimalizam, on sam tužan i klavir u pozadini, može za bilo kakvu publiku.

Ovo je ceo bend sa svim instrumentima, neparni ritam, solaže. Mada je pesma bulja svejedno. 

Trebalo bi Leprous da pokuša na evroviziji, mislim da bi dobro prošli.

• Upvote 1

Da, da. Zanimljivo im je to, jer se dobije dosta na publicitetu. Na Danielovom profilu na fb sam i videla da Voyager nastupa. On je pohvalio nastup Loreen (ja sam kod njih navijala za SIP, ali realno nisu imali šanse) i neko random spomene da Voyager nastupa.

• 3 weeks later...

Written and arranged by the band’s mastermind George Apalodimas, "Towers of Gold" is the first album featuring the band’s brand-new line-up of axeman Steve Lado, drummer Defkalion Dimos and the legendary Daniel Heiman behind the mic. The long-awaited successor to their highly acclaimed debut "Damned for All Time" was fine-tuned to perfection by the band and was masterfully mixed & mastered by Steve Lado in SL Studio, Greece.
"Towers of Gold" is a full concept album directly tied to the golden age of late '90s and early '00s power metal, fused with the legendary '80s US metal scene, where Warlord meets Blind Guardian and Manowar joins Lost Horizon on a mystical journey through ten chapters of dark epic metal.

• Like 1

Istina. I jeste heavy metal vokal u biti, ali opet od svih ljudi. Podsetilo me je na momenat gde prepričavam drugaru koji nije toliko u priči kako je Nightwish menjao vokale, tek čuješ njega: "ah, pa kao Magazin." :mrgreen:

EDIT: Zanemari. Nikad nisam stvarno slušao Tornado, bio sam u zabludi da je klasičan heavy a ne prog/power metal. :da:

Edited by Totamealand

• 3 weeks later...