Anthrax

vudun

To brate !!!! samo old school! kladim se da 90% domacih repera nije culo za public enemy...! a i em im je muzika sranje

to bi bilo kao da sviras metal a nisi nikad cuo za black sabbath

SRY ZA OFFTOPIC!!!!!

Edited by cavalera
  • Upvote 1

• 4 weeks later...

sofiaplakat-1.jpg

Molim moderatore da mi ne sklanjaju temu, jer je ovde preglednije .... fala lazo i metal man ;) .

Sonishpere Festival – Sofija, - Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax , Heaven and Hell ( Black Sabbath with Dio )

Pozdrav svima,

obaveštavamo vas da Legacy Promotion organizuje odlazak na najveće Metal dešavanje svih vremena, čuveni Sonisphere Festival koji se održava 22.Jun-a u Sofiji, Bugarska. Nastupaju : Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax i Heaven and Hell ( Black Sabbath sa Ronnie James Dio-om ). Ovo je jedinstvena prilika da vidimo, ovaj po svima, istorijski događaj .

Cenu celokupnog aranžmana objavićemo uskoro (kada dobijemo info kolika je cena karte za festival, cena prevoza je 55e).

Plan je sledeći : kreće se iz Beograda, gledamo festival, nakon završetka se odmah vraćamo za Beograd.

U planu je : mini bus- 25 ljudi , bus 50, xxl bus- 90 putnika. U zavisnosti od interesovanja odlučiće se na kraju sa kojim busom se putuje. Rezervacija mesta kreće odmah! Svi zainteresovani trebaju da posalju mail sa svojim podacima( Ime i prezime, adresa, grad, br.licne karte-jmbg, i broj karata-mesta) na [email protected] .

Ukupnu cenu aranžmana objavićemo kada krene prodaja karata . Prevoz će koštati 55e + naravno karta za koncert! Molimo sve zainteresovane da već planiraju/rezervišu svoje mesto , jer može da se desi da karte budu rasprodate u jako kratkom vremenskom roku., tako da bi mi mogli da znamo otprilike koliko karata da rezervišemo.

Legacy organizuje samo putovanje za prvi dan festivala!

Detalji oko plaćanja/rezervacija kao i plan putovanja, kao što smo rekli kada saznamo cene karte za festival!

Pažnja: Svi članovi fan club Legacy-a imaju 5e (500 rsd) popust na celokupni aranžman.

Vidimo se.

• 1 month later...

:pivopije::pivopije:

Monday, May 10th 2010:

THE RUMORS ARE TRUE: JOEY BELLADONNA REJOINS ANTHRAX!

With rumors swirling since Anthrax drummer Charlie Benante and bassist Frank Bello were seen together with former Anthrax vocalist Joey Belladonna late last month in New York, the band - Benante, Bello, and guitarists Scott Ian and Rob Caggiano - is elated to announce that Belladonna has officially rejoined the band. In his once and current capacity, Belladonna will make his first appearance with Anthrax this summer when the band joins Metallica, Slayer, and Megadeth - The Big Four founding bands of the thrash genre - to co-headline a series of Sonisphere Festivals in ten European cities, as well as playing a handful of Anthrax-headlined shows (itinerary is below).

"I am super excited about this," said Scott Ian. "Joey and the rest of the band came to see me play at a club in New York, I hadn't seen Joey for years, since the end of the reunion tour. Joey taps me on the shoulder, instant big hug, it felt like no time had gone by. The band dynamic is an interesting one - in Anthrax, Joey and I spent so many years of our lives together, we grew up together, we know each other so well, so it was like no time was lost."

Belladonna, an essential part of Anthrax's lineup from 1985 to 1992, sang on some of the band's most popular albums including Spreading the Disease, Among the Living and Persistence of Time. He had reunited with original members of Anthrax for the 2005 - 2007 "Among the Living Tour," but this situation is different. Explained Belladonna, "I had been in touch with Charlie and Frank, then I got a call from their manager who said that everyone wanted me back in the band. I thought, 'are you guys for real? You want me up there, fronting the band like it was before?' I was thrilled. We've already started to reconnect with the old ways of having conversations. Everything is easy going and feels really good."

"We're going to do these summer shows and gel as a band," explained Charlie Benante, "get comfortable playing with each other again, and the energy from that should go right into making new music."

Immediately following the final Sonisphere festival in early August, the band will fly back to the U.S. and begin writing and rehearsing for a new album that's expected to be out in early 2011.

"We've got an unusual luxury of hindsight," added Ian. "We finished an album a year ago, we've lived with those 12 songs since then, and we can look back on them and see what we really love and what we can make even better, especially with Joey back in the fold."

Added Benante, "There are five or six songs from a year ago that we don't want to change, we love them the way they are, other than having Joey making them his own with his vocals. Then there's another five or six that we may want to rework, and then there are a bunch of other tunes that are still in the early stages, that we want to finish.

"The band has been on an emotional roller coaster since last summer," Benante continued, "but I think everything that we've had to deal with during that time was pushing us toward this, to Joey being back in Anthrax, and the timing couldn't be more perfect or appropriate. To have Joey with us playing these shows with Metallica, Slayer and Megadeth is the way it should be - as Anthrax's vocalist from '85 to '92, he was part of 'The Big Four.'"

"John was a real stand up guy about the situation," said Ian, about John Bush, Anthrax's vocalist from '92 - '05. "He knew we wanted to move forward at full speed, that we needed a total commitment to Anthrax, and he knew that wasn't what he wanted. We certainly wish John well. We've had so many great times with him, and we appreciate his stepping in last summer at the last minute, and performing with us since then. He will always be an integral part of the Anthrax family."

With worldwide sales in excess of 10-million, Anthrax is about to celebrate its 29th year as a band. Over its career, Anthrax has received multiple Gold and Platinum albums, multiple Grammy nominations, and a host of other accolades from the press, industry and fans.

Complete dates for Anthrax - with Joey Belladonna on vocals - are as follows:

JUNE

16 Sonisphere Festival, Warsaw, Poland

18 Sonisphere Festival, Wil, Switzerland

19 Sonisphere Festival, Prague, Czech Republic

20 Arena Wien, Vienna, Austria

22 Sonisphere Festival, Sofia, Bulgaria

24 Sonisphere Festival, Athens, Greece

26 Sonisphere Festival, Bucharest, Romania

27 Sonisphere Festival, Istanbul, Turkey

VRATIO SE BELLADONNA! :rockdevil:

Odlična vest još kada bi se Dan Spitz vratio bila bi ludnica.

Nadam se da će ostati za novi album.

Prvo se John Cyriis vratio u "Agent Steel", onda Joey u "Anthrax", šta li je sledeće? :haha:

Edited by Divlji Tigar

Pretpostavljam da ce jedno 40-45 minuta da sviraju.

Inace mislio sa da Mustaine ubedljivo vodi na listi debilnih izjava vezanih za albume, postave i ostalo, ali Ian mu se galopom priblizava. Izjebo je (sa Benanteom) galone bivsih/sadasnjih clanova i stalno nesto kenja.

Sad mu je Belladonna opet najbolji, najlepsi, uvek je bio prva opcija...

Kao i 2005 pa su onda opet shavtili da to nije to, da to nije ta hemija, da im se razlikuju stavovi, da je to bio jako los potez, da nije ovo, ono...Pa je povratkom Busha doziveo "najbolji i najemotivniji" koncert u karijer na Sonispeheru 2009, pa kad ih je Bush odjebo, vraca se na prvu pricu.

Sad je izaslo sta je rako za za Busha i Joeya u januaru (dok je naravno Bush bio jos uvek sa njima)...

Bush je najbolji pevac Anthraxa i promenili su Belladonu jer im "nije trebala pticica nego lav"...ne bi cudilo da i ovo pukne ubrzo.

Pretpostavljam da ce jedno 40-45 minuta da sviraju.

Inace mislio sa da Mustaine ubedljivo vodi na listi debilnih izjava vezanih za albume, postave i ostalo, ali Ian mu se galopom priblizava. Izjebo je (sa Benanteom) galone bivsih/sadasnjih clanova i stalno nesto kenja.

Sad mu je Belladonna opet najbolji, najlepsi, uvek je bio prva opcija...

Kao i 2005 pa su onda opet shavtili da to nije to, da to nije ta hemija, da im se razlikuju stavovi, da je to bio jako los potez, da nije ovo, ono...Pa je povratkom Busha doziveo "najbolji i najemotivniji" koncert u karijer na Sonispeheru 2009, pa kad ih je Bush odjebo, vraca se na prvu pricu.

Sad je izaslo sta je rako za za Busha i Joeya u januaru (dok je naravno Bush bio jos uvek sa njima)...

Bush je najbolji pevac Anthraxa i promenili su Belladonu jer im "nije trebala pticica nego lav"...ne bi cudilo da i ovo pukne ubrzo.

Slozili se ili ne,ali ovaj bend je odavno trebao prestati da postoji.Odavno.