ManOwaR

Protagonist

@Killing Floor:I ti mozes (k'o i onaj transformers of the universe) da se udavis u kadi ako ti se Manowar ne svidja :violent:

sto ih ne izmlatite? :)

Hm,zanimljiva varijanta :twisted:

Da ih malo umlatimo da se nauce pameti :):rockdevil::)

I da tako nesto nikad ne kroci vise ovde :no:

Bruka :no:

Videh na sajtu manowara jedan odličan potez! Naime, ako si došao iz druge države da ih vidiš pokažeš pasoš i dobiješ specijalnu majicu free koja nema da se kupi i dobiješ još nešto.

Nadam se da ću otići u Češku!

jebiga, kad ne mogu da prodaju karte ovako...

ali dobro propaganda, neka ^^

bolje ovo: besplatne majce za sve :)

Edited by The Trooper

Imas 10 litara piva od mene ako to uradis

Ma brate,to bi uradio iz cistog zadovoljastva,ne treba mi nikakva nagrada za to :pivopije:

Videh na sajtu manowara jedan odličan potez! Naime, ako si došao iz druge države da ih vidiš pokažeš pasoš i dobiješ specijalnu majicu free koja nema da se kupi i dobiješ još nešto.

Ha,ladno :rockdevil:

Ajde ako uspes da odes za Cesku i uzmes tu majcu javi kakva je procedura (i ja bi trebalo za nedelju-dve da zatrazim vizu za Grcku)....

jebiga, kad ne mogu da prodaju karte ovako...

Hehe,samo se ti nadaj :uhoh:

bolje ovo: besplatne majce za sve :)

Pa jebem mu kevu,red je ako se vec cimas ~1000 km-a da bi odgledao svoj omiljeni bend da ti makar nesto daju (makar i nesto simbolicno) :muzicar:

to sam i ja bas malopre video! nadam se da cu i ja otici u Atinu...

EVO SKINUO SAM i preslusao novi album GODS OF WAR :rockdevil::muzicar::opusteno: i odlucan je, mada moram reci da me je malko razocarao... album je sam po sebi zardzao svu onu moc i energiju, ali mi je nekako previse kratak! Znaci ove pesme koje mozes nazvati prave pesme su ODLICNE ali ih ima malo... evo track list:

-= Tracklist =-

01.Overture to the Hymn of the Immortal Warriors [06:19] ------- zvuci kao intro za nesto instrumental

02.The Ascension [02:30] ------- intro za 03.

03.King of Kings [04:17] ------- FULL song

04.Army of the Dead Part 1 [01:58] ------- mirno pevanje

05.Sleipnir [05:13] ------- FULL SONG

06.Loki God of Fire [03:49] ------- FULL SONG

07.Blood Brothers [04:54] ------- balada FULL SONG

08.Overture to Odin [03:41] ------- kao da je intro za 09.

09.The Blood of Odin [03:57] ------- intro za 10.

10.Sons of Odin [06:23] ------- FULL SONG

11.Glory Majesty Unity [04:41] ------- nesto tipa Warriors Prayer

12.Gods of War [07:25] ------- FULL SONG

13.Army of the Dead Part 2 [02:20] ------- mirno pevanje

14.Odin [05:26] ------- FULL song

15.Hymn of the Immortal Warriors [05:29] ------- balada

16.Die for Metal (Bonus Track) [05:16] ------- FULL SONG

znaci od 16 pesama 7 se mogu nazvati FULL, barem ja tako zovem, mozda ja nisam u pravu!Ovih 7 pesama mi se svidja, ali sobzirom da sam vec cuo 3 pesme pre, znaci samo 4 su mi nove :( ali odlicno sve zvuci i u sustini mi se svidja.

ps evo vam MNOGO DOBRA PESMA sa novoga albuma!!! 05.Sleipnir [05:13]

http://www.fupload.com/download.php?file_i...0gn8fmws5x6y7qh

Edited by vegeta

pa jeste taj fazon...

evo jos jedna pesma 06.Loki God of Fire [03:49] (nadam se da neko skida ovo sto uplodujem ;) )

http://www.fupload.com/confirm_email.php?f...m_string=6pvy2m

ne znam sto mi ne radi edit :(

i jos jedne :):):)http://www.fupload.com/confirm_email.php?f...m_string=byk0qn 15.Hymn of the Immortal Warriors [05:29]

Edited by vegeta

Hehe,samo se ti nadaj :uhoh:

pa idi na www.eventim.de pa vidi...

ima josh karata iako su dva puta odlagali hihi

i to josh u nemackoj... ne mogu da zamislim kako je u ceskoj

mislim: ja volim Manowar i da imam para otisho bih, zasto da ne pogotovu jer bih dobio majcu,

al 55 jevreja za manowar... bezobrazno koliko je mnogo

ima mnogo boljih bendova koji traze mnogo manje, zato i nisu prodali sve

ali zato su u ceskoj duplo jeftinije karte i ima da dodje cela istochna evropa ^^

evo par komentara sa stranog metal foruma

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I hate to say it, but MANOWAR of the past, MANOWAR we all loved & adored, is f.u.c.k.i.n.g dead :( I'm sooooooo bored and sick of their nowadays orchestral epics, which are written in the same vein, that almost fell asleep listening to the new album. Too repetitious, too refined, too 'sweet'... And these spoken 'mighty' words here and there - I wonder if Rhapsody will sue them for complete copycat? ;)))) They are parody of themselves today. Sad. Waiting for 5 years to get another pathos-overfilled piece of sympho-metal?.. Ehh... Even 1-2 really solid songs can't help...

Damn........... 8[

PS: Bonus track rulezz ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I have to agree. I'm a complete Manowar nut, and I don't like this album at all. Loved the EP, and it turns out that the only songs I even liked on this album are the ones that have been out for months/years now (King Of Kings, Sons of Odin, Gods of War).

The album was a borefest for me, and I didn't find any of the other new songs interesting. Manowar was great when they were writing songs more about kicking ass and taking names. Now they're doing this epic crap, and everything they buiilt their reputation with has been tossed out the window. I can't even imagine them performing most of these songs live.

And Die For Metal, the song that's more like 'traditional' Manowar? Bad, bad, bad. :(

sad to say, but i really expected more ... much more that this album, they did such a big advertisement in the magazines, and if u read that, u truely expected something big. maybe, but just maybe i need to listen more often to this album, but this would be the first manowar album that i hear and forget sad.gif

al ja jos uvek mislim da i nije tako strasno :pivopije:

Ne svidja mi se album, tj. jedina pesma koju cu cesto pustati je Die For Metal(kojoj jedino zameram one cheerleaders pratece vokale :rolleyes: ). Ne svidja mi se koncept uopste, tj. nikad se nisam lozio ni na te nordijske bogove, a ni na ovaj novi Manowar poweraski fazon - nista rifovi samo riljanje + kljave preko.

Sranje je album!

Ako za 5 godina nisu mogli da naprave album koje ce da me "oduva", onda neka se jednostavno raspadnu. Kako bend iz godine u godinu stari, pesmu im postaju sve vece sranje. Jebao ih svaki intro, naracije i sve moguce sto ima na albumu (a dosadno veoma glupo i instrumentalno, a dosadno zvuci).

Hocu 100% METALA, a ne neke simfo naracije or whatever. Pusticu Rhapsody, ako hocu tako nesto.

Sto se tice pesme "Die For Metal" - dete od 5 godina kao da je pisalo, i kao da je napravljena za 5 min. Ako se ovo zove "himnom", onda mogu da se ubijem.

Sta jos reci... Razocarenje godine!

U ova Loki mi se opasno sviđa!

Ajd nek neko da link za ceo album ali sa boljim kvalitetom ako nađe!

edit:

slučajno 2xpost, a torenti meni ne odgovaraju, loše mi radi p2p. Mada ću ovih dana provajdera da promenim :D

imam ja u max kvalitetu, al sam bio smanjio bit rate da bi ljudi lakse mogli da skinu... evo mogu da uplodujem ceo album u RARu ako hoces zauzima 147 mega! sacu da stavim da se UPuje!

Edited by vegeta

EVO LINK

http://www.fupload.com/confirm_email.php?f...m_string=8m0bzk

The main problem with this album is, there is so much filler in the album that you just get bored of trying to find the metal. A dissection of the track-listing explains this:

01.Overture to the Hymn of the Immortal Warriors [06:19] < Symphony Peice

02.The Ascension [02:30] < Symphonic Peice/Narration/Singing Narration

03.King of Kings [04:17] < Metal/minute long narration in the middle of the song/Metal at the end. The actual song part of this kicks large amounts of ass though. catchy fuckin chorus too. Crack the Earth... GODS OF THUNDER!

04.Army of the Dead Part 1 [01:58] < A chorus narrating, and a horse walking. icon_smile.gif

05.Sleipnir [05:13] < Minute long narration/Half Decent song

06.Loki God of Fire [03:49] < A SONG! With no interruptions!

07.Blood Brothers [04:54] < Worst song on the album, just a really awful ballad.

08.Overture to Odin [03:41] < Another symphonic peice.

09.The Blood of Odin [03:57] < Another long ass narration. Though the end of the narration is pretty cool, heh.

10.Sons of Odin [06:23] < The best song on the album, easily.

11.Glory Majesty Unity [04:41] < symphonic peice/narration

12.Gods of War [07:25] < This song is ok, once again not all song

13.Army of the Dead Part 2 [02:20] < Its an Organ and a chorus... though at the end you can hear Eric do a pretty cool falsetto scream.

14.Odin [05:26] < This is ok... nothing special though.

15.Hymn of the Immortal Warriors [05:29] <I don't even know what to call this...

16.Die for Metal (Bonus Track) [05:16] < A "Chant" metal track. This is pretty cool, but lacking something. Will admit Eric's Falsetto's make my balls shrivel...

Edited by vegeta

-

--

---U PETAK, 23 FEBRUARA SAM ČUO NOVI ALBUM MANOWARA....

-

-- ISKLjUČIO SAM SVE U SOBI, ODVRNUO NA NAJJAČE I SPUSTIO SE U KREVET

-

--- PREŠAO REDOM SVIH 16 PESAMA

-

-

--

-

--- MOJE ISKUSTVO JE VANTELESNO

-

-- JOŠ UVEK SE OPORAVLjAM. NEMAM PRAVE REČI. RECIMO DA JE OVO POMAK U ODNOSU NA MUZIKU UOPŠTE.

-

-- KORAK DALjE OD HEAVY METALA.SVAKA NOTA I SVAKA PESMA JE NA SVOM MESTU

-

--

---- NA PAR PESAMA SU MI SE NOGE ODSECALE I PROLAZILI ME ŽMARCI NIZ TELO...

-

-

--- KO NE VOLI Gods of War, NIJE SHVATIO.... NIJE OSETIO.... NE, NE... MA ZABORAVI.

-

--

--- NEMAM REČI...

-

-

-