ManOwaR

Protagonist

Лазо, кеве ми моје, дивим ти се до имбецилности. Прво Дио у Бугарској, па онда ово. Свака ти част, ти се можеш назвати фаном!

Edited by RNA

@Protagonist:OK :meshuggah:

Anyway,evo me u Atini (ovde nije bas tako toplo k'o sto sam mislio :uhoh: Cak i oblacno(?)),trazio sam ovaj internet cafe 100 godina (nikad da nedjem negde gde imaju internet :mad: ),samo da vidim sta se desava na Manowar forumu,pa idem da kupim kartu,nabavim pivo i :rockdevil::pivopije::rockdevil:

Ja sam upoređivao metal i rock 'n' roll i rekao da je metal napredniji. Zajebite sad narodnjake. Izreka - sex, droga rock 'n' roll ne važi za metal, jer u filozofiji metala (naročito nekih pravaca) nisu bitne samo te prizemne, rekao bih uličarske stvari, već se traži dublji smisao života (i smrti).

jel si ti video nekad na sta lichi waken ili bilo koji festival, ono je srz ideje "sex, drugs, i rock and roll"

ribe se ne jebu ako ih ne pitas

svi su konstantno pijani i/ili nadrogirani

i naravno ROCK AND ROLL cepa

to sto su Rock and roll i Rock and roll homonimi, to je druga stvar

naravno da izmedju beatles-rock and rolla i danasnjeg rock and roll-a nema slichnosti ime je ostalo isto...

March 31, 2007, Stuttgart, Germany - Throughout Manowar's legendary career, the band has delivered on its promise to return to each country where the band has performed. Still, the sold-out Schleyerhalle crowd was unprepared for what bassist Joey DeMaio would announce as he stepped to the front of the stage.

On July 7, 2007, Manowar will headline the Magic Circle Festival in the heart of Germany, Bad Arolsen.

The crowd was thrown into a further frenzy when the bassist announced that festival tickets will cost only 10 Euros.

"It is a way to thank the true fans for their undying loyalty during the last two years of unfortunate delays of touring and record releases," explained DeMaio.

The band's Schleyerhalle performance was part of the sold-out Demons, Dragons & Warriors Tour 2007. The tour, which also features Manowar's Magic Circle Music roster mates Rhapsody of Fire and HolyHell, is in support of Manowar's 10th studio album, Gods of War, the latest installment in the band's legacy of classics. Germany, Greece, Hungary and Finland are just a few of the countries where the album remains in the top-20.

Look forward to the approaching Magic Circle Festival, DeMaio declared, "This is the unique beginning of something designed for the loyal fans of true metal."

For ticket information and more breaking news for what is certain to be a once-in-a-lifetime event, stay tuned to http://www.manowar.com/ or http://www.magiccirclemusic.com/.

The Army of Immortals will unite in Bad Arolsen, Germany this July.

ja im skidam kapu

ako su nasli nacin da se izvine za ona dva zabusavanja i silna odlaganja onda je to to...

jaoj pazi Bad Arolsen... zjuuuuu sto mi je to leglo kao slag na tortu

ej pazi BAD Arolsen.... jeeeeeaaa

sve vam je oprosteno, cak i smaranje na novom albumu

Edited by The Trooper

a rame uz rame sa kvltnim Kings Of Metal

Poredis ovaj novi, sa jednim od najboljih heavy metal albuma svih vremena?

Uh...

Mozda je bolje da idem sa teme, ali voleo bih da se jos neko izjasni po tom pitanju, tj. po ovom poredjenju koji si izbacio. Ili sam ja gluv ili ne znam onda sta da kazem.

Uh...

Mozda je bolje da idem sa teme, ali voleo bih da se jos neko izjasni po tom pitanju, tj. po ovom poredjenju koji si izbacio. Ili sam ja gluv ili ne znam onda sta da kazem.

svaka ti je na mestu

Uh...

Ne znam šta da ti kažem, ukusi su različiti. Meni je lično "The Triumph Of Steel" jedan od 10 najboljih metal albuma svih vremena (uz "Hail To England"), a "Kings Of Metal" je među top 30, kao i "Gods Of War". Slušajući novi album, za razliku od prethodna dva, doživeo sam onaj isti osećaj kao kada sam pre 15ak godina prvi put čuo "Kings Of Metal" ili "Into Glory Ride". Atmosfera na čitavom albumu je da se naježiš (u pozitivnom smislu). Nekoga "radi", nekoga ne. Definitivno, uz Therion-ov "Gothic Kabbalah" i Jorn-ov "Unlocking The Past", najbolje izdanje 2007 (za sada, jer još čekam na nova izdanja Symphony X-a, Dream Theater-a, Pagan's Mind-a, Iced Earth-a i Gamma Ray-a).