Iced Earth

Iced Earth Diskografija  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

e ljudi nisam procitao mattijevo pismo ili sta je vec sa paznjom ali, koliko sam video razlog mu i nije neki biggrin.gifa: :? ali odlaskom njegovim ICED je mnogo izgubio jer tesko da ce naci nekog beljeg da ga zameni, a prvi i drugi album gde on nije pevao po meni su totalno ocajni, mada ih svirka vadi naravno!!!! primer je "night at the stormrider" mislim da se tako zove, meni je taj albun zivo sranje ali je svirka gotivna ma da se ponavlja! meni je iced zakon bend i veoma mi je zao sto matt odlazi.....veliki gubitak!!!1 biggrin.gifa: biggrin.gifa: :? :x :x

Tek odskora sam poceo slusati Iced Earth onako kako treba,ali dovoljno da uvidim da se radi o fenomenalnom bendu,koga svakako krasi i nevjerovartan vokal,taman onakav kakav bi trebao jednom ovakvom bendu..tacno je da bend dosta gubi odlaskom ovog covjeka i da je nekako bio prepoznatljiv njegov glas,a ja uvijek sumnjam u te zamjene a pogotovo kada se radi o vokalu..ipak nije tako lako,odmah se to prepozna,ali cu da sacekam..svejedno moglo je i bez toga

pozdrav za Dragon Heart a!!

Pozdrav za tebe brate!Rekao sam ti ja da je ICED EARTH fenomenalan bend! biggrin.gif 8) Samo jos da ti se pohvalim da su mi jutros stigli sljedeci njihovi albumi na originalu(hvala Butcheru):

"Iced Earth"

"Night Of The Stormrider"

"Burnt Offerings"

"The Dark Saga"

"Something Wicked This Way Comes"

"Horror Show"(digi pack)

Uh,kako je vece uzivanje kad slusas originalne cd-e! biggrin.gif:mrgreen: 8)

ja slusam iced veoma dugo, a veoma sam izbirljiv sto se tice vokala, ne znam kako cu podneti dolazak nekog novog.....necu zaboraviti prvi albim na kom je pevao matt "burnt offerings" i to je jedan od najboljih njihovih albuma............sve pohvale za ovu temu..............samo napred!!!!

The Glorious Burden

--------------------------------------------------------------------------------

Posted by Jon Schaffer on Thursday, July 31, 2003 at 9:34PM :

Hey People,

Well the album is done, and it's not just done, it rules!! I have never been more pleased in all my years of recording.

It came out the way it was supposed to be!

And now for the big news, it's Tim Owens on vocals and he did an amazing job! I know there were a lot of people hoping that this would be the case, and it is.

I've asked Neil to put a sample of 3 of the songs for you guys to check out. SPV agreed to letting me do this as long as I did not put the whole song up. I hope you enjoy them, I know I do.

I'll be in touch soon with more news and details of the release dates for the single which will be called "The Reckoning" and the full length CD "The Glorious Burden."

I can honestly tell you I've never felt better and am truly looking to the future with more optimism than ever before.

Until next time,

Jon